Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3212
Hei!
I Praha fikk jeg tak i en del rivotril, Xanor og Stilnoct.
Jeg husker godt første gang jeg tok Xanor der, da fikk jeg en god rus.
Nå i Norge, tar jeg 12 Xanor (12 Riv og 12 Stilnoct også), og får 0 rus.

Dette var medikamenter utlevert på apoteket i Praha.

Hva er dette for noe?
Har jeg fått i meg noe i kroppen som blokkerer disse stoffene?
Kan også nevnes at jeg i det siste har brukt Synthacaine EN gang i det siste.
Sist endret av Crisposjokolade; 27. juli 2014 kl. 16:57.
Har du tatt alt dette å skriver her i den tilstanden? Sikker på at du ikke har tatt alt dette og ikke husker om du fikk rus? Mange synes ikke at de får noen rus også våkner de dagen etter å husker ingen ting.
Bare en teori, om du har tatt alt dette og skriver i den tilstanden.
Sitat av Crisposjokolade Vis innlegg
Nå i Norge, tar jeg 12 Xanor (12 Riv og 12 Stilnoct også), og får 0 rus.
Vis hele sitatet...
har du sjekket hvilken dag det er? jeg får ihvertfall "blackout" på rivotril, plutselig våkner man også er det gått 1-2 uker.
Mange merker ikke noen særlig rus av dette, bortsett fra alle du omgås, som ser at det er noe pågang
Som sagt over, er du sikker på att du ikke egentlig er/var på tryne? Fysisk umulig at de ikke har en eller annen effekt på deg når de funker til vanlig.
Første jeg tenkte var jo dette her, men det stemmer ikke.
Jeg er helt normal etter pilleinntak...???
ikke slett tråden mods, blir nok overraskelse i morgen
Sitat av Spirituell Vis innlegg
ikke slett tråden mods, blir nok overraskelse i morgen
Vis hele sitatet...
hahaha sant det selv opplevd ¨å ikke bli fin" for så å våkne opp på en random plass med masse ubesvarte anrop og sure smsèr
Det har jo litt å si hvem som har produsert de. Og om du tar alle i kjeften samtidig eller spiser 1 og 1 til du er tom. Om du mikser de? Jeg har stått på 4mg xanor i ca 2 år nå... Hvis jeg har en dårlig dag (mye stress, planer, krangling med sjefen eller damen osv) da hender det jeg tar 10mg. Da får jeg en fin form med 1-2 halvlitere og en bønne. Syns det er veldig rart med folk her inne som sier de ikke får effekt. Tror det er tull! Enten vet du ikke hvilken "form" du leter etter, eller så har du fått "dårlige" piller.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Magen er avgjørende for opptak av legemidler til blodet. Nå har jeg tatt seks 1mg Xanor for to timer siden og så 10 2mg Rivotril over en times tid og kjenner knapt noe. Drakk kaffe også for å øke opptakshastigheten og opptaket, og tygger ofte tablettene. I formiddag virket Xanor 4 mg. Begriper ingenting, hadde lite mat i magen rundt kl 18 og det har jeg alltid når jeg tar legemidler. Dette har skjeddd før men ikke ofte. En annen ting er at jeg syntes små doser virket mye bedre når jeg var yngre (er 42 år nå).
Herregud det er jo en latterlig dose. Men det vet du sikkert. Har rett og slett ikke peiling på hva som foregår i nervesystemet ditt annet enn at du er herda på Benzo.
Sitat av franklorvik Vis innlegg
Magen er avgjørende for opptak av legemidler til blodet. Nå har jeg tatt seks 1mg Xanor for to timer siden og så 10 2mg Rivotril over en times tid og kjenner knapt noe. Drakk kaffe også for å øke opptakshastigheten og opptaket, og tygger ofte tablettene. I formiddag virket Xanor 4 mg. Begriper ingenting, hadde lite mat i magen rundt kl 18 og det har jeg alltid når jeg tar legemidler. Dette har skjeddd før men ikke ofte. En annen ting er at jeg syntes små doser virket mye bedre når jeg var yngre (er 42 år nå).
Vis hele sitatet...
10 2mg rivotril pluss xanor ja, var da voldtsomt så innspist da.
Jeg blir stuka på 2 2mg rivotril med litt cannabis.