Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1429
Heisann!
Noen som vet hvordan dette kan fikses? Jeg bruker Windows 7.
Jeg vil gjette at maskinen kræsjer når du prøver å skru den av - og derfor rebooter. Hvorfor den kræsjer er vanskelig å si.
Prøv å skru av "reboot on system failure" og se om det gjør noen forskjell. (jeg vil da forvente at du ser at maskinen faktisk kræsjer).

Hvordan skru den av for å se feilmelding: http://pcsupport.about.com/od/window...-windows-7.htm
Sist endret av etse; 26. juni 2014 kl. 13:38.
En annen ting du kan gjøre for å forsikre deg om at det ikke er "shut down"-knappen som er problemet er å kjøre en kommando og se om det samme skjer.

Shutdown -s -t 00 om jeg ikke tar helt feil? Kan evt lagres som en bat fil.
Sitat av Beecher Vis innlegg
En annen ting du kan gjøre for å forsikre deg om at det ikke er "shut down"-knappen som er problemet er å kjøre en kommando og se om det samme skjer.

Shutdown -s -t 00 om jeg ikke tar helt feil? Kan evt lagres som en bat fil.
Vis hele sitatet...
Eller evt. bare trykke WindowsKnappen + "R", for å deretter skrive inn, "shudown -s -t 0" og trykk "Enter".
Da WindowsKnappen er den knappen med et flagg på
Sist endret av _X_; 26. juni 2014 kl. 15:05.
Sitat av _X_ Vis innlegg
Eller evt. bare trykke WindowsKnappen + "R", for å deretter skrive inn, "shudown -s -t 0" og trykk "Enter".
Da WindowsKnappen er den knappen med et flagg på
Vis hele sitatet...
En lærer noe nytt hver dag! Nice.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Kan du ikke bare formatere inne i windows installern?
Kathi, er det en grunn til at du fisket frem en så gammel tråd? Har du samme problem og lurer på hvordan du skal fikse det eller blingset du bare på datoen dette ble postet
det er ikke noen som har kødda med deg å lagt inn shutdown -r -t0 på selve shutdown knappen din da? for dette var populert å kødde med folk da jeg var yngere

eventuelt så har du den funksjonen, hva skjer når jeg trykker på slå av knappen under avanserte strømalternativer da og satt til restart der?
Sist endret av knutazz; 11. november 2014 kl. 14:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.