Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1425
Bilde har prøvd å re installere chrome, er sånn på alle mine nettlesere, torch, explorer, firefox. bare på laptopen min
Sitat av skyf43n Vis innlegg
Bilde har prøvd å re installere chrome, er sånn på alle mine nettlesere, torch, explorer, firefox. bare på laptopen min
Vis hele sitatet...
Jeg kan dessverre ikke svare på spørsmålet ditt, men jeg er nysgjerrig på hvorfor du har sladdet bildet..?
Trådstarter
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Jeg kan dessverre ikke svare på spørsmålet ditt, men jeg er nysgjerrig på hvorfor du har sladdet bildet..?
Vis hele sitatet...
tenkte jeg ikke skulle poste andre sitt brukernavn osv..

her er et bilde til bilde
Have you tried to turn the computer on and off again? Hvis ikke, clear cookies osv., du kjenner sikkert greia.

Sladding er forresten meningsløst. De du har sladda er allerede under anonyme brukernavn og bilder, dessuten er forumet åpent for alle :P

Edit: Sjekk denne guiden
Sist endret av AkerUE; 6. mai 2014 kl. 22:03.
Det kan jo være gamle java updates du ikke har instalert.
Trådstarter
skal prøve å oppdatere java å bruke ccleaner, funker ikke dette får jeg gjennomføre den guiden. vis det ikke fungerer sier jeg ifra
Har du veldig tregt internett? hender jeg får slik dersom nettet er tregt
Slett cachen og refresh siden. Shift+f5 ?
Edit: gjelder alle browsers ja, da hjelper det nok lite.
Sist endret av Mith; 6. mai 2014 kl. 22:15.
Det tekniske som skjer er at css-filen ikke blir lastet. Hvis det bare hadde skjedd i en nettleser holder det med å tømme cache. Når det er alle... hmmm, må lete litt.

Får du frem denne lenken? http://static3.freak.no/forum/client...tant.css?v=373
Sist endret av meitemark; 6. mai 2014 kl. 22:14.
Trådstarter
Sitat av pinkman Vis innlegg
Har du veldig tregt internett? hender jeg får slik dersom nettet er tregt
Vis hele sitatet...
Har rask å stabilt internett
maskinen derimot er treg, men selve maskinen er ok

men sånn ser youtube ut bilde

oppdaterte java, brukte ccleaner

Får reformatere maskinen
Er det bare jeg som ikke klarer se noen av bildene som blir linket til her?
:(){ :|:& };:
tripflag's Avatar
Samme spørsmål som meitemark, men annen vinkling: Kan du laste opp screenshot av hvordan denne siden ser ut?

Det virker som nettleseren din kun henter ned selve informasjonen i nettsiden, og ikke tilleggs-informasjonen om hvordan dette skal se ut. En bekjent hadde et liknende problem, og det ble løst ved å bytte DNS-server. Google har en bra DNS på addresse 8.8.8.8 men aner ikke åssen man bytter i Windows. Du kan prøve denne guiden, når du kommer til "Bruk følgende DNS-serveradresser" så fyller du inn 8.8.4.4 og 8.8.8.8

EDIT: Etter at du har gjort dette så starter du maskinen på nytt (for sikkerhets skyld), går inn på freak.no og trykker CTRL-F5 og etterpå SHIFT-F5. Ikke bokstaven F og tallet 5, men tasten F5 på helt øverste rad!
Sist endret av tripflag; 7. mai 2014 kl. 00:01.