Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 853
hei siden jeg starten av i går så har pc'n min frøse konstant og det er helt tilfeldig og det er veldig kjedelig får æ har nødt til å starte den opp på nytt vær gang. er det neon som kan hjelpe meg med å fikse problemet mitt

jeg har:
windows 7 ultimate (64-bit)
8GB ram
ssd 120GB
Hvor varm blir cpu?
Trådstarter
Sitat av fatfro Vis innlegg
Hvor varm blir cpu?
Vis hele sitatet...
mellom 25-30c
Har du sjekket eventloggen i Windows?
Trådstarter
jeg får veldig mange sånne meldinger
1.Forrige avslutning av systemet klokken xx:xx:xx den ‎12.‎04.‎2014 var uventet.
2.Systemet har startet på nytt uten å avslutte på riktig måte. Denne feilen kan oppstå hvis systemet uventet har sluttet å svare, krasjet eller mistet strøm.

pc'n min frøys akkurat å her er noe som kom fram i hendelselisten
1.Tjenesten Windows Search terminerte med tjenestespesifikk feil %%-1073473535.
2.Tjenesten Windows Search ble uventet avbrutt. Det har den blitt 1 gang(er). Følgende korrigerende handling blir utført om 30000 millisekunder: Restart the service.
3.Tjenestekontrollbehandling forsøkte å utføre en korrigerende handling (Restart the service) etter det uventede avbruddet av tjenesten Windows Search, men handlingen mislyktes med følgende feil:
Sist endret av mantris; 12. april 2014 kl. 15:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Forsøk å skru av Windows Search bare for testens skyld.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Setter en tier på defekt ram, prøv memtest86, evt eliminer 1 og 1 rambrikke og se om feilen vedvarer.
Trådstarter
jeg sjekket ut memtest86 men jeg så ram'en min og all info om dem så da kan det hende at det ikke er dem. men hva mener du med å eliminere 1 og en ram brikke mene du at jeg skall ta en og en ut får å se om jeg fortsatt har problemet ?

tror det har noe med skjerm kortet eller noe lignende får å ste etter at pc'n hang seg opp så fikk jeg en melding om at et eller anna hadde stoppa ved skjermkortet eller no sånn
Sist endret av mantris; 15. april 2014 kl. 21:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.