Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 49428
hjelp!
Jeg trenger noen fete sitater til å ha på russekortet mitt, har noen forslag, men trenger noen skikkelig hissige. Dra frem det dere har a folkens.. Trenger mange forslag..

>hvorfor gå på skolen når man
>kan spise skolematen hjemme
>- En av de jeg har..

Men vær litt kreative folkens
ddrdancer
KozmiC's Avatar
Trådstarter
men noen som har noen som ikke er på noen site?

takker og bukker for de.
Russekort er oppskrytt!
Om du har bruk for noen engelske kan du alltids titte innom:

www.sleepwalker.net
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Når du sier du vil ha noen som ikke ligger på noen sites, regner jeg med du vil ha noen nye, som ikke er brukt?

Da er det vell bare og legge hodet i bløtt?
ddrdancer
KozmiC's Avatar
Trådstarter
joa.. har funnet endel nå. Men de er brukt fra før, noe som er tørt.. og hodet mitt blir ikke blått til i morgen, så jeg får heller prøve noe annet..
takker for tipsene ellers. :>
Her er nokre som Onkel Sjokolade synast er bra:

Dei bør slutte å syte nede i Afrika, dei veit ikkje korleis det er å vere skikkeleg sprengmett!

Kva svarte Hitler jøden som spurde om jobb etter 2. verdskrigen? Beklagar, vi har gått over til vedfyring.

Faen, no for tida blir ein kalla pedofil berre ein rotar litt rundt i bornehageungane sine rompehol.

Ein litt meir moderat utgåve:
Faen, no for tida blir ein kalla homse berre ein sug ein kamerat.
Kom på to til i farten:

Faen, i desse dagar blir ein kalla seksualforbrytar berre ein fistar bestemora si!



Tips til romatisk film? Den med mannen med baseballtre i rassen og ei ihjelpult geit på dassen.
Sist endret av Onkel Sjokolade; 8. oktober 2001 kl. 06:51.
denne har jeg tenkt å bruke:

den følgende setningen er sann. den forrige setningen var usann.
"Jeg spiller dum for at andre skal føle seg likeverdig."
eller.no:P
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Russ er oppskrytt! Teit er det!
Vet ikke om jeg sier det bare fordi vi ikke får være russ da
De er så teite de dærre folka på skolen, som sier vi ikke får være russ
ikke får være russ? går du i 3. på videregående?
Better than thou.
Han går vel på automasjon eller noe da.
"Alt er mulig, bortsett fra å gå på ski gjennom en svingdør."

Kill me. Jeg elsker den + "wine me, dine me, 69 me".
Her er noen jeg synes er coole:

"Det gjelder å holde tunga i den rette munnen"
"Lev farlig, dø ung, bli et vakkert lik"
"Jeg er ikke full, jeg er bare i kjemisk ubalanse"
"Jeg sa ingen ting i timene i redsel for å vekke de andre"

Har også en annen jævlig fet, men den er desverre min
ddrdancer
KozmiC's Avatar
Trådstarter
fått noen vettuge svare... takker og bukker for dem. går kanskje for camilla sin faktisk.. men vil vel egentlig ikke ha noe "norges nettbabe" har funnet opp, ikke det at du er slem... men er bare greia. :> selv beundrer jeg hun Camilla dama.. men men..
Sjipt å ha russestyremøte på en dag du har fri.. måtte stå opp tidlig, huff. Jaja, enda tidligere i morgen, vi snaikes folkens. Det er ingen vei å snu nå, i morgen smeller det. Takker for forslagene igjen..
Skriv: "smell`n i tvåan din jævla tulling".
Opprinnelig postet av KozmiC
går kanskje for camilla sin faktisk.. men vil vel egentlig ikke ha noe "norges nettbabe" har funnet opp, ikke det at du er slem... men er bare greia. :> selv beundrer jeg hun Camilla dama.. men men..
Vis hele sitatet...
Se så mye BEIB jeg er da, gutten min.
Loooook at meeee, I'm Saaaandra Deeeeee...etc.

Det du skriver er uansett 101% meningsløst.
ddrdancer
KozmiC's Avatar
Trådstarter
vel, jeg er ikke så smart og det kommer ikke så mye vettugt av det jeg skriver. Hvertfall ikke på dette hippe norske undergrunns forumet..

Once there was a dream
a dream which developed to a skeam
to burn the whole government
two soldiers, almost heaven sent
and thus the people were saved
and death was delayed.
Better than thou.
Ok, en bra en som jeg hadde tenkt å bruke: "Du ska itte trø i grasset, for jeg har bæsja der jeg skjønner du!!". Hehe

KozmiC: Hvis du ikke liker forumet, hvorfor henger du her da?
Opprinnelig postet av KozmiC
vel, jeg er ikke så smart
Vis hele sitatet...
Tell us something we don't already know

og det kommer ikke så mye vettugt av det jeg skriver. Hvertfall ikke på dette hippe norske undergrunns forumet..
Vis hele sitatet...
Så hvorfor spør du oss i det hele tatt? Og most importanly; hvorfor er du her hvis du ikke liker det?
lurte på om jeg skal ha: "ALL YOUR BEER ARE BELONG TO ME"
hehe men bytter hvis jeg kommer på no lurt
ddrdancer
KozmiC's Avatar
Trådstarter
huff da..
grunnen til at jeg egentlig "henger" her er fordi det er en liten intern (eller var det ekstern) greie jeg og noen folk har på gang.. og dessuten er det vist hipt å henge her. har ikke sagt at det er noe negativt med å være hip'? har jeg?

"kan ikke alle være venner a?"
Den dagen et blir "HIPT" å henge her, forsvinner jeg.
Dette har ikke noe med å være hip å gjøre. Hvis du innbiller deg det, er det din hjerneskade, ikke vår.
jeg blir ikke russ før om 2år så dette kan jeg drite lang marsj i
KozmiC:
Ikke skyld på Camilla for "nett-babe greia". Skyld på VG Nett. "Det står i VG og derfor er det sant"? Herregud da mann: Er du så lettlurt som det høres ut? Alle journalisters drøm? Trist for deg hvis VG kom til å skrive: "KozmiC er lærhomse"? Du ba dessuten om hjelp til å finne russekortsitater, gjorde du ikke? Dumme mennesker irriterer meg.

Og dessuten: Er dette forumet hipt? Det har ikke jeg merket noe til. Såvidt jeg har forstått er det dessuten helt frivillig om man vil ferdes i dette forumet.

Kanskje du skulle skrive dette på russekortet ditt: "Jeg er tulling, jeg".
Sist endret av Falbe; 9. oktober 2001 kl. 13:43.
ddrdancer
KozmiC's Avatar
Trådstarter
åj.. skal gå å få sjekket hjernen min.
var nesten jeg måtte komme med mange tomme (?) trusler her.. men skal overleve uten dem.
har jeg skyldt på camilla for noe netbabe greie? Har ikke sagt noe så mye negativt her, men dere tolker ting på feil måte folkens. hvor ble det a, open your minds?
har ikke fått helt med meg homse greiene..
*hippiti hopp*
Opprinnelig postet av KozmiC
fått noen vettuge svare... takker og bukker for dem. går kanskje for camilla sin faktisk.. men vil vel egentlig ikke ha noe "norges nettbabe" har funnet opp, ikke det at du er slem... men er bare greia. :>
Vis hele sitatet...
DO IKE FORSTÅ HVA JEG MENE? DO VÆRE TJOKK I HOE?
ddrdancer
KozmiC's Avatar
Trådstarter
litt bedre humør? )

fanta flaska står på bordet, glasset står på hylla
Wow, du forstår virkelig ingenting. Du MÅ jo være hjerneskadd.
ddrdancer
KozmiC's Avatar
Trådstarter
hjerneskada mennesker har også følelser..

en te kopp med sukker oppi

Better than thou.
Threaden er avsluttet. Dritt i drittkasting!