Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1493
Hei. Vet det er en del andre tråder her, men de fleste hadde dødd eller gått off-topic, så tenkte det var greit å få opp en fersk en.

Jeg og en kamerat leter etter 3 stk til å spille litt cs:go mm med (helst litt regelmessig). Vi spiller begge for å ha det gøy, men ønsker selvfølgelig å vinne og ranke opp litt.

For øyeblikket har vi vært på en liten loosing-spree og er rankene Gold Nova 2 og 4.

Vi leter etter personer som:
- Helst over 16 år
- Kan litt tacts og har in-game sense
- Godt fungerende headset med mikrofon og skype/evt. teamspeak
- Over Gold Nova 1 og har ambisjoner og litt ferdigheter til å nå høyere.

Ta kontakt i tråden eller send en PM med steam-nick og rank om du er interrisert

Eventuelt om noen bare legger til meg på steam: akbriot
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sender deg en invite etterpå om dere er stoka på å spille med noen et par ranker over
fascinert
Huztle's Avatar
Trådstarter
Alright, vet ikke hvor mye lenge vi holder på i kveld, så får i såfall kanskje bli i morgen/søndag. Har kun hatt 7 timer søvn over de siste 36 timer så begynner å bli litt trøtt hehe.
IRC - #Go.zoctai
Tja, vi kan nå ta en game Jeg er legenary eagle
Kunne tenkt meg å spille litt cs igjen, var master guardian elite når jeg spillte sist, men det er noen måneder siden.

Bruker ikke min egen pc atm å jeg husker ikke steamnick, men på mandag er jeg hjemme igjen å tar kontat med steamnick å det som skal til.
Har spillt cs i mange år så jeg trenger bare noen timer med practice så jeg nok i form til å vinne
Add helin16 på steam er i Masterguardian elite
fascinert
Huztle's Avatar
Trådstarter
Sitat av joacimz Vis innlegg
Add helin16 på steam er i Masterguardian elite
Vis hele sitatet...
La deg til på steam, vi starter nok litt utpå kvelden.
We got machetes!
Legg gjerne til "Wiceguy" på steam. Er med fra imorgen av regner jeg med, kansje noe ikveld\natt om folk er med.
Flirer fortsatt av dere som er så inni de derre rankingsa - alle "proffene" spiller jo ikke random public matcher!
Men uansett så er det artig å flire litt av å til, så add meg gjerne på steam på : _Main #The damn Virus-

Spiller ikke noe serriøst utenom på ESEA, varierer mellom Master guardian å legendary eagle hvis ranken er viktig får deg! Altid åpen får ett par games på fun

Forøvrig Bruker vi TS3, og det satser vi på at du også gjør.

TS3 IP= wwe.ts.nfoservers.com - kan dere bruke som dere vil ta kontakt med Noob-Floore eller _Main om dere trenger ett rom elns
Sitat av _Main Vis innlegg
Flirer fortsatt av dere som er så inni de derre rankingsa - alle "proffene" spiller jo ikke random public matcher!
Men uansett så er det artig å flire litt av å til, så add meg gjerne på steam på : _Main #The damn Virus-

Spiller ikke noe serriøst utenom på ESEA, varierer mellom Master guardian å legendary eagle hvis ranken er viktig får deg! Altid åpen får ett par games på fun

Forøvrig Bruker vi TS3, og det satser vi på at du også gjør.

TS3 IP= wwe.ts.nfoservers.com - kan dere bruke som dere vil ta kontakt med Noob-Floore eller _Main om dere trenger ett rom elns
Vis hele sitatet...
Jeg og var skeptisk til ranking systemet også, men det er endel gode folk oppe i ranking systemet. Så syns det blir feil av deg å dømme det før du har prøvd drt ordentlig. Selv spilte jeg mye i store norske cupper og noen europeiske. Men syns fortsatt nivået på cs go ranking systemet er bra.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av _Main Vis innlegg
Flirer fortsatt av dere som er så inni de derre rankingsa - alle "proffene" spiller jo ikke random public matcher!
Men uansett så er det artig å flire litt av å til, så add meg gjerne på steam på : _Main #The damn Virus-

Spiller ikke noe serriøst utenom på ESEA, varierer mellom Master guardian å legendary eagle hvis ranken er viktig får deg! Altid åpen får ett par games på fun

Forøvrig Bruker vi TS3, og det satser vi på at du også gjør.

TS3 IP= wwe.ts.nfoservers.com - kan dere bruke som dere vil ta kontakt med Noob-Floore eller _Main om dere trenger ett rom elns
Vis hele sitatet...
Rankingen gir jo en ganske god pekepinn på cirka hvor god en person er. At proffene ikke spiller matchmaking er jo selvsagt.
Det er faktisk en del proffe som spiller MM. Har sett både JW, NBK og AdreN. Men dette er for det meste i forbinnelse med streaming og spille med viewers.
Er en god del proffe som spiller MM, har selv spilt MM med spitfire, JW, anger, kutcher, ange1yl og adreN.

Om de prøver har er tvilsomt derimot.
Såklart spiller proffene Public av å til, Kallest Warmup eller bare artig- selv havnet i lobby mot NiP og tapte med bare noen få runder - SÅKLART spilte de sikkert bare på artig å ikke seriøst, men med en gang vi så streamen til han ene tok vertfall vi det seriøst.

Uansett har jeg spilt mot topp spillere med lavere rank en meg, noe som sier meg hvor feil det er å basere en enkelt spillers rank på win/loss- vertfall når man spiller mot bare kids...