Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 683
Hei, jeg kunne tenkt meg å kjøpe en 3D printer, men ikke en veldig dyr en. Tenkte en billig en som mulig. Har sett litt på denne. men om dere har noen tips om noe som passer bedre til meg vil jeg gjerne vite det
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det ligger en annen tråd her på forummet der en har skrevet litt om akkurat den der. Han har lagt ut en bygglogg, men som jeg skjønte så skulle den være litt vanskelig å sette sammen. Jeg selv har valgt å gå for Solidoodle da den virker som en god printer, med god plass, pent print og en god pris! Planen er å bestille denne rett etter jul da jeg forhåpentligvis har fått samlet opp litt penger
Men hvis du skulle finne ut at du har lyst på en makibox og bestiller denne hadde det vært veldig kult om du kunne lagt ut en bygglogg, litt om softwaren du har valgt å bruke og hvordan den første printen ble. Hadde også vært fint med en liten review fra ditt ståsted!