Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2272
Hei,

Jeg vet at apodorm er populært å skyte sammen med diverse opiater, men lurer på en ting, hvor mange ml vann bør jeg minst ha for en tablett (5mg)?

Forresten, hva med en egen tråd om legemidler og skyting? Så slipper vi en tråd per pille om den kan skytes, osv. Synes bare jeg selv begynner å få mange tråder her med nesten samme spørsmål, bare forskjellig stoff/pille.

Da kan jeg rapportere tilbake at jeg prøvde å skyte apodorm igår sammen med et opioid (AH-7921). Jeg brukte 4ml vann tilsammen. 1ml ble kokt bort, så det var tilsammen 3ml igjen når jeg filtrerte og trekte opp. Brukte bare en apodorm (5mg). Kan ikke si jeg ble særlig imponert. Har kun skutt rivotril før, og sammenligned med rivotril, så var 0,5-1mg rivotril mye bedre enn 5mg apodorm.

Konklusjon: Det gjorde ikke skuddet med AH-7921 noe særlig bedre. Så jeg blir ikke å skyte apodorm flere ganger. Holder meg sålangt kun til rivotril hvis jeg trenger et benzodiasepin sammen med opioidet jeg skal skyte fremover.

Dessuten har jeg fått tilbud om å bytte til meg litt hasj mot litt apodorm, så jeg gjør heller det enn å skyte de
Prøvd det en gang selv. Tilnærmet null funk, 15mg. Følte meg heller litt uvel etterpå.