Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 910
Hei.

Har hatt G700 i nesten ett år nå. Men fikk problemer med den og fikk pengene tilbake. Så nå må jeg ha meg ny mus, har vurdert og kjøpe meg enda en G700 eller G700s. Har også hørt at Razer Mamba skal være bra, noen som har erfaring med den? Hvordan er den kontra G700? Er åpen for andre alternativer også. Noen forslag?

Kriterier
- Helst trådløs, men er åpen for og prøve trådmus også.
- Må kunne skifte ppt-innstillingene.
- Hvis trådløs må det være god baterilevetid.
- God passform, har helt normalt stor hånd. (G700 passet perfekt)

Spiller mye forskjellig så trenger en mus som kan gjøre det meste. Spiller Battlefield, League Of Legends, Assasins Creed, Call Of Duty, CSS, O.L

Takker for all hjelp!
Jeg bruker og anbefaller Razer Deathadder sammen med stasjonær PC og Logitech MX Anywhere med bærbar PC...
Sitat av Agent47 Vis innlegg
Jeg bruker og anbefaller Razer Deathadder sammen med stasjonær PC og Logitech MX Anywhere med bærbar PC...
Vis hele sitatet...
Og en billig nødmus med tråd i reserve.
Slik at du ikke står museløs over helgen.

http://www.ebay.com/itm/Logitech-Mou...item3a7b061605
Mamba er en knall mus! Har brukt den i 3 år(Bateritid kan jeg ikke si så mye om, brukte ofte kabel), jeg har bytta den nå, men det var fordi den begynte å bli kjedlig i lengden. Har selv en ganske vanlig (?) hånd å syntes den var vert pengene sine. har nå kjøpt meg en Corsair M95 og er også stor fprnøyd med den, dog. kanskje litt overkill av knapper.
Personlig synes jeg Razer-musene er ubehagelige og føles "billig". Elsker Blackwidow-tastaturet mitt, men mus måtte jeg over på ett annet merke...

Jeg bruker Corsair's M65-mus. Denne anbefaler jeg til gameren! God passform, dedikert sniper-button (som kan mappes til hva som helst.), egendefinert dpi (tre steg) og vekter for bedre vektfordeling er blant ting som kan nevnes. Dog er det ikke trådløst.

Synes også den ser helt fantastisk ut!
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Logitech M305! Jeg har skiftet batteri på den én gang siden i forfjor.
Sitat av Jim114 Vis innlegg
Og en billig nødmus med tråd i reserve.
Slik at du ikke står museløs over helgen.

http://www.ebay.com/itm/Logitech-Mou...item3a7b061605
Vis hele sitatet...
Intelli 3.0 til counter strike <3