Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2773
samfunnsukritisk
JunkieXL's Avatar
Hei!

Broren min har akkurat fått seg ny laptop, og har lyst til at den skal se litt unik ut. Derfor har han lyst til å dekorere den noe ala pc'n på bildet under.

Det jeg lurer på, er hvor man får tak i slike pakker med klistremerker som dette. Er det enkeltklistremerker, ferdige ark eller noe annet som er vanlig å bruke? Evt. går det an å få trykket egne klistremerker for en rimelig penge?

http://i43.tinypic.com/14lndhs.jpg
Faglært idiot
sengetøv's Avatar
Tadaaaaaaa

Sticker-pakke
Sist endret av sengetøv; 30. august 2013 kl. 23:31.
De klistermerkene på pcn du har bilde av, får du kjøpt via ebay.. Søk opp stickerbomb på ebay, der får man kjøpt "bøker" med sidene fulle av klistermerker..

Koster rundt 50,- om jeg husker riktig

Fungerer greit til å feste på pcn sikkert, men ikke på ting du har ute, som feks, på bilen. da disse er av papir og ikke "plastikk"
Sist endret av Dub; 30. august 2013 kl. 23:54. Grunn: leif
http://stickerofthemonth.com/

Veldig mange stilige her, nå koster disse litt. Men de er store og av veldig bra kvalitet.
Er det ingen som klarer å bruke Google lenger? Daglig kommer det tilsvarende tråder hvor folk kunne fått svar på 10 sekunder hvis de benyttet Google.
samfunnsukritisk
JunkieXL's Avatar
Trådstarter
Sitat av Freakaholic Vis innlegg
Er det ingen som klarer å bruke Google lenger? Daglig kommer det tilsvarende tråder hvor folk kunne fått svar på 10 sekunder hvis de benyttet Google.
Vis hele sitatet...
Vel, jeg har Googlet en del og søkt på eBay etter dette, men har generelt ikke funnet noe av interesse. Derfor tenkte jeg det hadde vært kjekt å høre her på forumet om noen kanskje hadde egne erfaringer med dette.