Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 678
Hvordan kan jeg capture skjermen mens jeg spiller counter-strike (eller generellt andre spill)? Har prøvd noen capturing programmer men det blir veldig dårlig fps (rundt 7-11). Min pc er amd 1,4 ghz , 512 mb ram, geForce 2
Hvis du skal recorde cs 1.6 så blir det sinnsykt dårlig fps ! Ligger på rundt 250 - 300 fps standar.. Men når jeg recorder så ligger jeg helt nede på 40 - 60 fps.. Vet ikke om det er det samme til deg..
Finnes det noen bra programmer for andre spill som q2 o.l.? eller fins det noen commands for å ta opp i q2

e_roevik: 40 fps er ikke dårlig. Så lenge du har over 20 går alt flytende. Jeg spiller cs med 20-40 i fps!!
Opprinnelig postet av Laurentius
e_roevik: 40 fps er ikke dårlig. Så lenge du har over 20 går alt flytende. Jeg spiller cs med 20-40 i fps!! [/b]
Vis hele sitatet...
20 fps = lagg da ! Jeg takler ikke spille med fps under 90 ! jeg har 250 - 300 fps.. Da blir 20 - 90 dårlig !

Men hvis du klarer deg med 20 fps, så you go girl
[OFFTOPIC] Det er en grunn til at filmer ikke har mer enn 24 fps. Øyet ditt klare ikke å oppfatte så mye mer enn det. Det er bare du som tror det. Ta av net_graph så vil du ikke legge merke til det. [/OFFTOPIC]
Opprinnelig postet av Laurentius
[OFFTOPIC] Det er en grunn til at filmer ikke har mer enn 24 fps. Øyet ditt klare ikke å oppfatte så mye mer enn det. Det er bare du som tror det. Ta av net_graph så vil du ikke legge merke til det. [/OFFTOPIC]
Vis hele sitatet...
Gud hvor lite peiling du har. Det er snakk om at film hvor det brukes motion blending (kino og tv) funker fint i 24 fps, mens crt-skjermer som er interlaced gir en mye bedre oppfattelsesevne, siden det brukes en annen teknikk. Og ja, man kan reagere mye fortere med 100 fps i spill.
reznor's Avatar
Trådstarter
Jeg har prøvd fraps men kunne ikke innstallere v 2.0. v 1.9 skjønte jeg ikke hvordan fungerte. Fant en guide om hvordan man lager avi ut av mange bitmap bilder (klønete....)
Last ned fraps 1.9c. DEt funker fett, ikke bare på cs men på _alle_ spill. Ved et enkelt tastetrykk recorder du, og med et tastetrykk til, stopper du. Du kan selv velge hvor mange fps du vil bruke opp til 30fps. Anbefaler 25fps p.g.a størrelse på filene. Programmet lager selv en .avi fil av det du har tatt opp, og organiserer filene med navn på spill og dato. Ganske genialt prog!

reznor: du skjønte ikke programmet? da er det noe jeg ikke skjønner med deg.
Videomach suger, og kommer alltid til å suge...
jeg har fraps...er ikke helt sikker på hvilken verson det er men det er kjempebra. man kan ta filmer og screenshot i alle spill.