Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1031
Jeg trenger en allround-PC til kontorbruk og lett gaming. Skal ikke overklokkes og liten støy er mye viktigere enn heftig ytelse, derfor det relativt beskjedne grafikkortet. Er det noe som bør byttes ut med andre deler som koster omtrent det samme eller ser det greit ut?

http://i.imgur.com/FrsrJeq.jpg
Good to go, med mindre du vil bygge selv, da kan du spare litt på å velge en prosessor uten K og et billigere hovedkort.
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Jeg trenger en allround-PC til kontorbruk og lett gaming. Skal ikke overklokkes og liten støy er mye viktigere enn heftig ytelse, derfor det relativt beskjedne grafikkortet. Er det noe som bør byttes ut med andre deler som koster omtrent det samme eller ser det greit ut?

http://i.imgur.com/FrsrJeq.jpg
Vis hele sitatet...
om du ikke skal bygge selv er dette et greit alternativ..
Heimegut
DonTomaso's Avatar
Trådstarter
Jeg velger å ikke bygge selv denne gangen, og K-prosessoren var faktisk billigere i standardoppsettet til Komplett. Det var også valget mellom bare tre hovedkort og kortet som lå under i pris hadde bare seks eksterne USB-porter og det blir for lite. Det er mulig jeg venter en uke og ser om de legger til flere hovedkortvalg når de får 1150-kortene på lager.
Du kan også vente til imorgen for og sjekke om de får denne pcen på tilbud under "Super Weekend" som komplett pleier ha i helgene !
Heimegut
DonTomaso's Avatar
Trådstarter
Sitat av mRmINI Vis innlegg
Du kan også vente til imorgen for og sjekke om de får denne pcen på tilbud under "Super Weekend" som komplett pleier ha i helgene !
Vis hele sitatet...
Jepp. Godt tips.
Gir deg kvalitetspoeng pga antall kvalitetspoeng.
Maskina ser bra ut
Sist endret av shd; 7. juni 2013 kl. 14:15.
Sitat av shd Vis innlegg
Gir deg kvalitetspoeng pga antall kvalitetspoeng.
Vis hele sitatet...
The fuck? hahahahah
Sitat av shd Vis innlegg
Gir deg kvalitetspoeng pga antall kvalitetspoeng.
Maskina ser bra ut
Vis hele sitatet...
Veldig enig, derfor gå jeg KP, jeg også