Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 5473
Vet ikke helt hvor jeg skal sette denne.

Noen gode tips for å få adrenalinrush? Type noe jeg kan gjøre, noe som gjør at jeg må utfordre meg selv. Er stor fan av ekstremsport osv., og med tiden skal jeg bruke penger på litt diverse mer innen her. Inntil videre; noe jeg kan gjøre uten å legge sykt mye penger i det? Alt mulig rart som har med "kropp" å gjøre. Ikke sett noen grenser, jeg vurderer det meste
Fallskjermhopping og strikkhopp. For å nevne noe.
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Longboard ned en bratt bakke.

Løp fra snuten.

Kjør ALTFOR fort i en bil.

Gjør ting kroppen føler er "farlig".
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Pokerspilling kan ihvertfall gi meg noen sjuke adrenalinrush, vanligvis når jeg er i en posisjon der jeg kan vinne en god del penger, feks har den beste handa som er mulig og har flere folk bak meg som jeg vet blir å være med. Fy faen så digg det kan være, og pulsen flyr i taket!
slossing/kampsport
Begynn med klatring
Atomic radiation
Underlaid atom's Avatar
Er med settoz på klatring verdt det
Trådstarter
19 0
Fallskjerm er på lista, strikkhopp er gjort! Blir flere ganger det
Longboard ned en bratt bakke hadde vært utrolig fett, bare lære meg å stå på noe som helst slags brett først
Å løpe fra snuten hadde nok gitt et lite rush, men høres ikke så veldig artig ut egentlig
Kjøre altfor fort har jeg gjort siden jeg var tre år... Fortsatt like bra!
Gjøre ting kroppen føler at er farlig prøver jeg på når sjansen byr seg, men må ha inspirasjon vett
Pokerspilling osv. er jeg ikke noe god i, men spiller nå og da allikevel, og har faktisk kjent på følelsen der
Vært i noen basketak, men det gir bare kjedelig utfall senere, selv om det er et godt kick som varer lenge etterpå
Klatring har jeg vurdert og notert!

Takk for forslagene folkens. Klin til med mer!
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Det at du ikke står på longboard gir deg jo bare høyere adrenalinkick? Slik startet hvertfall jeg å stå på brett.

Plugg inn noen øreplugger en fin dag, gå ut, se etter ting å gjøre som gir deg adrenalin! Dreper mye dødtid, hvertfall!
Trådstarter
19 0
Sitat av Dillinger Vis innlegg
Det at du ikke står på longboard gir deg jo bare høyere adrenalinkick? Slik startet hvertfall jeg å stå på brett.

Plugg inn noen øreplugger en fin dag, gå ut, se etter ting å gjøre som gir deg adrenalin! Dreper mye dødtid, hvertfall!
Vis hele sitatet...
Sant nok det, men hadde jo vært kjekt å kommet over 15 km/t eller 20 meter før jeg kuka også da, hehe! Men det skal prøves

Det skal jeg jammen meg gjøre

EDIT: Tagging ville neppe gitt meg noe rush, haha Men takk for respons!
Sist endret av jeanroqua; 30. mars 2013 kl. 00:44.
Int.Ops


[COLOR="White"]TITEGN![/COLOR]
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Sjekk ut Urban Exploring forumet. Det kan være mye kick i UE. Med litt flaks får du prøvd å løpe fra snuten også. Det skal IKKE undervurderes som underholdning/kick!
Trådstarter
19 0
Sitat av Arkanor Vis innlegg
Suspension
Vis hele sitatet...
Ikke akkurat det jeg ser for meg, er ikke ute etter smerte og pine på den måten der, hvertfall. Sære greier Vil ha spenning!

Sitat av SimenGaming Vis innlegg
Int.Ops


[COLOR="White"]TITEGN![/COLOR]
Vis hele sitatet...
Må komme meg ut fra videregående, hvertfall Hehe!

Sitat av Ffojt Vis innlegg
Sjekk ut Urban Exploring forumet. Det kan være mye kick i UE. Med litt flaks får du prøvd å løpe fra snuten også. Det skal IKKE undervurderes som underholdning/kick!
Vis hele sitatet...

Har lest mye der, faktisk. Er interessant og kult og alt det der, men det føles ikke så rått. Men liker opplegget
Sist endret av jeanroqua; 30. mars 2013 kl. 01:18.
Ville sakt, prøv deg på Parkour.
Trådstarter
19 0
Sitat av BegunGarthD Vis innlegg
Ville sakt, prøv deg på Parkour.
Vis hele sitatet...
Sett mye på youtube, problemet er at jeg vet ikke hvor jeg skulle gjort det akkurat herover før det stopper seg litt selv... Bygda
Bli kriminell på deltid, så får du adrenalin og angst på fulltid. Spill high stakes poker av det du tjener, lei en porsche og nå 300 kmt. Deretter brenner du bilen for lulz og gjør noe veldig alvorlig. Flykt landet og lev thug life yolo!
Det og mestre noe kan gi et godt adrenalin kick, selv så har jeg begynt meg turning og kommet langt innen det. Begynte nå i fjord sommer og fikk utelt pris nå for mest fremmgang nå. syns det for meg bringer frem adrenalinrush!

Ellers kan jeg anbefale
klatring i høye vegger, eller bare få til en vansklig rute innen for buldring uten sikring er også morro
strikkhopp er noe av det beste jeg vet innen som adrenaling rush.
fallskjermhopp er også veldig kult men ingenting slår strikk hopp fra 250 M ++
kjøre kross er også noe som kan funke.

men alt dette koster jo penger men er jo det som også utløser mye adrenalin da.
gratis har du jo

bade nå i kaldt vann
løpe fra politiet (om du klarer det er det jo gratis)
støtter også poker spilling. koster i innskudd men kan jo også tjene bra og er fint adrenalin kick !
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Paragliding!
Kjør hardt på sneescooter.

Vi hadde havaret en scooter på fjellet nedi en stor dal, vi måtte over fjellet med scooteren.
Vi trakk den til bakken, der gir kompisen min fullpinne på sin store turbo scooter. Mister grepet rundt kompisen pga ubalanse i bakken, jeg tar tak rundt han å han starte og nesten falle. Jeg starte å klatre etter scooteren mot styret får å redde meg selv.
Hadde ikke hjelm, å hadde en scooter 4meter bak meg, så hadde jeg falt av hadde man blitt knust av Yamahaen.

Adrelalin til helvete, er ikke en kar som er redd for scooter osv.. men den dagen fikk jeg faen meg traumatiske opplevelser.
Har selv holdt på med masse ekstremsport, men har aldri følt noe adrenalinkick av det. Noe jeg derimot fikk det sykeste rushet av:

I 2. klasse på VGS hadde vi en fotooppgave, og ett av bildene jeg tok var på Nationalteateret togstasjon i Oslo. Jeg stod da utenfor "sikkerhetssona" på stasjonen og tittet gjennom fisheyelinsa idet toget kom susende forbi meg i sikkert 100 km/t. Makan til rush har jeg aldri vært med på, og har følt det samme flere ganger senere i samme setting, bare uten kamera.

1. Stå på en togstasjon
2. Vent på passerende tog
3. Stå helt stille når det suser forbi, for du er 50 cm fra den sikre død

Sprøtt innlegg, men følelsen er helt syk. PRØV DET!

PS. Anbefaler selvfølgelig ingen å dø. Ikke push deg lenger enn du selv tror at du klarer å gå, og bruk huet.
Trådstarter
19 0
Sitat av timemachine Vis innlegg
Det og mestre noe kan gi et godt adrenalin kick, selv så har jeg begynt meg turning og kommet langt innen det. Begynte nå i fjord sommer og fikk utelt pris nå for mest fremmgang nå. syns det for meg bringer frem adrenalinrush!

Ellers kan jeg anbefale
klatring i høye vegger, eller bare få til en vansklig rute innen for buldring uten sikring er også morro
strikkhopp er noe av det beste jeg vet innen som adrenaling rush.
fallskjermhopp er også veldig kult men ingenting slår strikk hopp fra 250 M ++
kjøre kross er også noe som kan funke.

men alt dette koster jo penger men er jo det som også utløser mye adrenalin da.
gratis har du jo

bade nå i kaldt vann
løpe fra politiet (om du klarer det er det jo gratis)
støtter også poker spilling. koster i innskudd men kan jo også tjene bra og er fint adrenalin kick !
Vis hele sitatet...
Synes ikke turning er så gøy. Men har begynt å bruke kroppen til litt forskjellige triks både på land og i vann, på bakken og fra høyden. Ikke så rush enda, men veldig morsomt

Klatring har jeg som nevnt notert, og strikkhopp blir det mer av. Er nye høyder jeg går for der Fallskjerm skal jeg med tiden! Har kjørt mye cross før, men ga meg for noen år tilbake Hadde vært kult å tatt opp igjen, men er bil og blir mellomtung nå, så det får holde

Sitat av Ignifer Vis innlegg
Paragliding!
Vis hele sitatet...
Hadde vært sykt artig, men ser for meg at det koster mer enn jeg vil akkurat nå

Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Kjør hardt på sneescooter.
Vis hele sitatet...
Har planer om dette også, men vet ikke når det blir

Sitat av knewt_ Vis innlegg

1. Stå på en togstasjon
2. Vent på passerende tog
3. Stå helt stille når det suser forbi, for du er 50 cm fra den sikre død

Sprøtt innlegg, men følelsen er helt syk. PRØV DET!

PS. Anbefaler selvfølgelig ingen å dø. Ikke push deg lenger enn du selv tror at du klarer å gå, og bruk huet.
Vis hele sitatet...
Hvordan er det med vindtrykket/suget? Gidder ikke å stryke med, og hvertfall ikke på en så kjedelig måte. Haha
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Sitat av jeanroqua Vis innlegg
Hadde vært sykt artig, men ser for meg at det koster mer enn jeg vil akkurat nå
Vis hele sitatet...
Det er ikke noe billig hobby...
Jeg betalte rett over 30.000,- for komplett utstyr, 8000,- for kurs.
Etter det trenger du ikke bruker penger på det, da er det bare å ut å fly.
Men så får du lyst til å reise utenlans for å fly og da koster det jo.
Jeg kom nettopp hjem fra Italia på paraglider-ferie. Nydelig
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Setter en finger på Skateboard eller lignende.
Et brett koster ikke all verden, klart, et helt komplett brett med merkevarer koster rundt 2000,- men på boardshop ser jeg de har noen tilbud.

Man må ikke ha noen fasiliteter, man kan gå rett utenfor døren sin og bare sette i gang.
Sitat av jeanroqua Vis innlegg
Hvordan er det med vindtrykket/suget? Gidder ikke å stryke med, og hvertfall ikke på en så kjedelig måte. Haha
Vis hele sitatet...
Som skrevet, jeg stod på Nationalteateret første gangen jeg opplevde det, og det er innendørs i en tunnel. Merket ikke noe sug eller noen ting, og så lenge du holder deg innenfor den oppmerkede grensa skal det jo være trygt med mindre du hopper foran. Evt. kan du stå på andre siden av et gjerde
▼ ... over en uke senere ... ▼
Cliff diving eller dødsing, en egen "stupestil"! Nå er det ikke lenge igjen til sommer!
Ellers får man en god porsjon adrenalin med spill. Ta f.eks Fallout og BF2. Personlig fikk jeg mye rush av konkurransesvømming og kamsport når man gikk to mot to. Boksing, kanskje? Eventuelt MMA.
1. Kjøp en adrenalinkapsel på apoteket i India.
2. Stå på ski bak en bil
3. "rally" med bil på trygg is
4. Hoppe fra en høy bro dersom temperaturen i vannet er OK.
5. Paintbaillkrig med gode paintballer som gjør vondt!
6. Lekesloss med en venn.
7. Klatre opp i en høy krane.
8. Vannscooter
9. Public pranks (Tenne fyr på avisen til mannen i parken, røske capsen av noen å kaste den før du beiner osv.)
Sitat av jeanroqua Vis innlegg
Vet ikke helt hvor jeg skal sette denne.

Noen gode tips for å få adrenalinrush? Type noe jeg kan gjøre, noe som gjør at jeg må utfordre meg selv. Er stor fan av ekstremsport osv., og med tiden skal jeg bruke penger på litt diverse mer innen her. Inntil videre; noe jeg kan gjøre uten å legge sykt mye penger i det? Alt mulig rart som har med "kropp" å gjøre. Ikke sett noen grenser, jeg vurderer det meste
Vis hele sitatet...
Har hatt det samme problemet som deg veldig lenge. Dersom jeg ikke får ett adrenalinrush på over en lenger periode, starter jeg og gå inn i en depessiv periode. Siden jeg sparer penger til utdannelsen, er det uaktuelt og punge ut masse penger på en sport/ hobby jeg ikke har råd til. Jeg skaffet meg ganske enkelt derfor en jobb som vekter. Nå opplever jeg mange utfordrende og nervepirrende situasjoner, og jeg får itillegg betalt for det. To fluer i en smekk
Sist endret av Zarni; 11. april 2013 kl. 14:36.
Stuping/hopping fra store høyder er meget gøy! Har selv stupt fra 12 meter og hoppet fra rundt 22 meter. Stupinga gjør jeg ikke igjen, men fytti for et rush det var
Kan forsåvidt nevne det å klatre i høye master/ antenner. Dette er frytkelig nervepirrende, men givende når du har kommet ned igjen. Jeg har bare klatret i lokale antenner hvor jeg bor. Men har stadig drømt om å "beseire" antenna på Tryvann. Send meg en PM om du er interessert og vil klatre den med meg engang
Trådstarter
19 0
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Cliff diving eller dødsing, en egen "stupestil"! Nå er det ikke lenge igjen til sommer!
Ellers får man en god porsjon adrenalin med spill. Ta f.eks Fallout og BF2. Personlig fikk jeg mye rush av konkurransesvømming og kamsport når man gikk to mot to. Boksing, kanskje? Eventuelt MMA.
Vis hele sitatet...
Har tenkt ut store planer for å kombinere luft- og vannaktiviteter til sommeren. Håper det blir bra!

Spill er jeg ikke så gira på. Vil helst unngå å sitte på dataen og kuke...

Svømming er ikke så interessant. Boksing og alle slike grener kan være gøy det, men det blir ikke helt det samme med venner. Og noen underground Fight Club finner du ikke her jeg bor.

Sitat av Hygge Vis innlegg
1. Kjøp en adrenalinkapsel på apoteket i India.
2. Stå på ski bak en bil
3. "rally" med bil på trygg is
4. Hoppe fra en høy bro dersom temperaturen i vannet er OK.
5. Paintbaillkrig med gode paintballer som gjør vondt!
6. Lekesloss med en venn.
7. Klatre opp i en høy krane.
8. Vannscooter
9. Public pranks (Tenne fyr på avisen til mannen i parken, røske capsen av noen å kaste den før du beiner osv.)
Vis hele sitatet...
Hadde vært kult å fått adrenalin på den måten også,

Stå på ski bak en bil har jeg tenkt på mange ganger at i det minste kunne vært veldig morsomt! Må bare få med meg noen som "tør"... Som om det egentlig er noe å tørre.

Rallykjøring blir det jo litt av... Hoppe fra høy bro eller hva som helst er planene lagt for! Paintball hadde sikkert vært jævlig moro, men ikke noe jeg orker å engasjere meg for å få til

Klatre på slike steder er bra! Vannscooter må jeg få til på ferie til sommeren! Public pranks er awesome. Gjør mange ting for å gi folk "what the fuck"-feelingen.

Sitat av Sunny-Den-Lille Vis innlegg
Har hatt det samme problemet som deg veldig lenge. Dersom jeg ikke får ett adrenalinrush på over en lenger periode, starter jeg og gå inn i en depessiv periode. Siden jeg sparer penger til utdannelsen, er det uaktuelt og punge ut masse penger på en sport/ hobby jeg ikke har råd til. Jeg skaffet meg ganske enkelt derfor en jobb som vekter. Nå opplever jeg mange utfordrende og nervepirrende situasjoner, og jeg får itillegg betalt for det. To fluer i en smekk
Vis hele sitatet...
Det er faen meg akkurat det jeg har merket også, jeg blir depressiv, ugrei og utilfreds med alt om jeg ikke "får ut" noe. Litt vanskelig å sette ord på "hva" det er jeg må, men jeg må "realisere" meg og ting som gir adrenalinrush. Glad på dine vegne!

Sitat av Sunny-Den-Lille Vis innlegg
Kan forsåvidt nevne det å klatre i høye master/ antenner. Dette er frytkelig nervepirrende, men givende når du har kommet ned igjen. Jeg har bare klatret i lokale antenner hvor jeg bor. Men har stadig drømt om å "beseire" antenna på Tryvann. Send meg en PM om du er interessert og vil klatre den med meg engang
Vis hele sitatet...
Jeg skal helt sikkert til Tryvann om like over ett år i forbindelse med russetida!

Sitat av Obster Vis innlegg
Stuping/hopping fra store høyder er meget gøy! Har selv stupt fra 12 meter og hoppet fra rundt 22 meter. Stupinga gjør jeg ikke igjen, men fytti for et rush det var
Vis hele sitatet...
Haha, kan tenke meg at akkurat å stupe kanskje var litt dritt. Men å gjøre det funka helt sikkert!

Fjerna alle smileyene mine fordi derfor