Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 3698
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Jeg bruker ikke russisk rulett-spillet mitt til noe annet enn i disclaimeren min her på nff.

Det vil si at det bare er dere som spiller.

Nå har dere spilt mer enn 14000 spill!

Gærne mennesker.

Fikk en request her om dagen, og nå er det til og med umulig å jukse på spillet.. Tør du spille mer? hehe

Haje
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Det er jo spennende da...
Ministry of Love
sptz's Avatar
jepp nå funker det ikke i det hele tatt.. eller er det "IE only?"
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Trådstarter
Mulig at det er IE only, det er nå bare det jeg har testa det i :P *sjekke litt*
Det er jo sinsykt fett, kan sitte time etter time med det(spetznaz:det funker her(med IE))
Better than thou.
Niks, funker fint det.
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av shibby
Det er jo sinsykt fett, kan sitte time etter time med det
Vis hele sitatet...
uhmm.. Som sagt:

Opprinnelig postet av SharQ
Gærne mennesker.
Vis hele sitatet...
.

Meste jeg har klart på ny-versjonen er 20 runder (there was a 2.61 percent chance of this happening.)

HJ
Har problemer med den i opera, men er nok en morro-ting for de som kjeder seg.
funker ikke i opera! jeg fikk det ihvertfall ikke til å funke, og jeg bruker 7.21
jeg fikk en liten error når jeg hadde kommet til 13 klikk...

Parse error: parse error in /home/sites/site36/web/rr/index.php on line 75

SharQ: kan jeg få koden til en skole prosjekt? :P
du skal få æren av det da..
Sist endret av LekeFly; 12. november 2003 kl. 23:25.
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av n00b!
jeg fikk en liten error når jeg hadde kommet til 13 klikk...
Vis hele sitatet...
Da klarte du å trykke akkurat i løpet av de 0,3 sekundene det tok FTP'en min å laste opp den oppdaterte rr-fila :P beklager.

HJ
Funka her med Opera 7.20.
Woohoo! jeg er rask hehe
å skal du ikke se bort fra at andre enn oss kan ha sett den, og dertil postet den på en irckanal...

edit: mens jeg spillte, så jeg fulgte jeg med antall games spillt, og den økte med 10 per klikk jeg hadde, untatt når jeg døde, der kom det bare 7... så enten er det noe feil med scriptet, eller så er det mange spillere. russisk rulett er fristende... på web

jeg klikket ca hvert 1,5 sekund, og mens jeg skrev denne posten kom det ca 200 nye....

mm
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Opprinnelig postet av SharQ
Da klarte du å trykke akkurat i løpet av de 0,3 sekundene det tok FTP'en min å laste opp den oppdaterte rr-fila :P beklager.

HJ
Vis hele sitatet...
Statistically, there is a ??.?? percent chance of this happening
hum, nå er det en grønn bar der... wtf gjør den?
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Trådstarter
Grønn bar viser grafisk (whooooh!) hvor stor sjanse det er for det du driver med. Ganske fancy, serru.
You survived 26 consecutive games of russian roulette. Statistically, there was a 0.87 percent chance of this happening.
Det er min rekord...
Men jeg føler på meg at denne greieren her er feil... I mitt hode ser jeg for meg at gjennomsnittet på sjanse folk har kommet til burde være ca 50%.... Her får jeg nesten alltid under 20%...
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av meitemark
så enten er det noe feil med scriptet, eller så er det mange spillere. russisk rulett er fristende...
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke verdens beste programmør, så at det er feil med scriptet er ikke umulig, men i dette tilfellet er det nok bare mange folk som spiller det.

Jeg vurderer å lage en hall of fame - faen, dette er jo helt villt
overlevde 3 skudd! tror ikke dette er min sport

edit: overlevde 17 (!!!) skudd nå...tror det er min sport allikavel

edit2: 26 skudd nå! hva er rekorden?
Sist endret av GeirBauer; 12. november 2003 kl. 23:59.
You survived 29 consecutive games of russian roulette. Statistically, there was a 0.5 percent chance of this happening.

hehe jeg er vel i hall of fame nå ?

SharQ jeg har send deg en pm men det var fullt i innboxen din...
Opprinnelig postet av nidaroz
Funka her med Opera 7.20.
Vis hele sitatet...
Ja, det funker første gang du går inn, men "try again" linken funker ikke! man ser den loader, men stats endrer seg ikke, å du står fortsatt på det su kom på første gang!
Hvis man dør på første skuddet, står det at man overlevde.
!req random tekster på død. (Jeg dør en hel masse.)
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
på ca en time har det vært 3000 nye games!!!!

fet med den grønne bar'en¨

edit: yikes!!!! den ble rød når man overlever lenge...

You survived 37 consecutive games of russian roulette. Statistically, there was a 0.12 percent chance of this happening.
Sist endret av SilverKhan; 13. november 2003 kl. 00:18.
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
sorry for dobbel postinga...


men hva betyr dette?
You survived 40 consecutive games of russian roulette. Statistically, there was a 0.07 percent chance of this happening.

Weeeee. Det er ny rekk da
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av SilverKhan
men hva betyr dette?
Vis hele sitatet...
Det betyr at du har trykket reload når du har dødd - det var den eneste måten man kunne jukse i forrige versjon av spillet.

Jeg driver og koder en ny versjon nå, som vil fungere i alle browsere, og som har highscore liste og greier. Whee!

HJ
You didn't survive a single game of Russian Roulette. So much for luck, eh?.
Vis hele sitatet...
...
Fy svarte så mye tregere den lastet nå SharQ :-)

You (morten) were the #1 player to register. You have played a total of 66 games. Your longest survival rate was 26 consecutive games
Vis hele sitatet...
I guess i just pwn

----

Folk kan regge seg med samme nick, LAME!!
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av morten
Fy svarte så mye tregere den lastet nå SharQ :-)
Vis hele sitatet...
Mye mulig. Ny server (minirepository i stedet for photocritic), som står i Londin istedet for i Oslo, og dessuten bruker denne versjonen databaser i stedet for tekstfiler.

HJ
En annen ting, det var veldig lett å misbruke den reload med f5 saken. For i opera har man mulighet for å reloade hvert sekund.
Jeg fikk ikke rekorden min slik, men man vet jo aldri om det dukker opp en ny en nå
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
wahaha, ny rekord, på min andre runde
OMG! Den må slås, om det så er det siste jeg gjør før jeg sovner.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
=D
Wow!
I DO feel lucky! På første plass etter bare 3 runder!
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av morten
En annen ting, det var veldig lett å misbruke den reload med f5 saken.
Vis hele sitatet...
Merka det etterhvert. jeg kodet inn en liten slemming som gjør at man må klikke på en lenke mellom hvert spill, ellers blir man logga ut.



edit: [SIZE=3]19746 spill på 12 timer??? [/SIZE]

HJ

Sist endret av SharQ; 13. november 2003 kl. 12:42.
Kom til og tenkt på noe. Man dør hver gang pistolen skyter, hva med at en gang så holder du pistoln litt skjevt, så kula går på skrå inn og blir der, da er det en sjanse for at du ikke dør, og etter på fer og gå rundt med den kule i krusa..
SharQ: Kan du ikke få til noen lydeffekter da? Dette er ett spill man kunne spilt på en sen lørdagskveld med kompiser og pils.
Der! Etter 144 forsøk klarte jeg endelig å komme opp på top 10 lista (plass 2!)
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Trådstarter
Jeg har nå laget en versjon 3 av russisk rulett-spillet mitt, hvor du faktisk trenger litt skill for å komme på highscorelista også:

Om du skyter deg selv, så kommer du ikke på lista...



haje
Better than thou.
Efter at jeg slapp pistolen fikk jeg denne meldingen;

You survived 5 consecutive games of russian roulette. Statistically, there was a 0 percent chance of this happening.

Double U tee eff mate?
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Carlo
Double U tee eff mate?
Vis hele sitatet...
de'virka'kke
nåvirker'e
Du har virkelig laget et "spill" som har slått an nå Fært hvor mange som spiller hehe
Det er fremdeles litt høy sannsynlighet for å dø, 17,09%
Hvis det er 1/6 som skal tape, burde tallet vært 16,67%.
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Mates
Det er fremdeles litt høy sannsynlighet for å dø, 17,09%
Hvis det er 1/6 som skal tape, burde tallet vært 16,67%.
Vis hele sitatet...
Jeg skylder på randomgeneratoren i php, jeg. Det er sikkert mulig å seede den skikkelig, men jeg har kasta bort aaaaaltformye tid på den greia her allerede (burde ha sittet og skrevet essay som må leveres om ei uke.. Har jeg begynt? Nei. Har jeg lest noe? nei. Er alle bøkene utlånt fra universitetsbiblioteket? Ja. Sliter jeg? Ja.)

HJ
Litt lett...
Kom på førsteplass etter bare 18 runder
Klart det er lett når du bare skal trykke i vei, det fikser en halvveis dressert ape som ingenting!

Den siste versjonen var derimot mer spennende.

* Jeg er mongogeit.
SharQ, før gikk det å jukse med å klikke back knappen. Det var ganske artig, for jeg klarte 83 games før jeg ikke orket mer.
Dette er oe av det mest underholdende jeg har sett på nettet p lenge.
Gøy å ha noe på skolen.
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av pinnsvinet
SharQ, før gikk det å jukse med å klikke back knappen.
Vis hele sitatet...
Jepp, eventuelt var det mulig å klikke reload. Det finnes sikkert fortsatt måter å jukse på, men jeg har ikke funnet noen som er sånn altfor åpenbare - i alle fall ikke i versjon 3.

HJ