Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 469
Heisann

Dette er nok en ny tråd bland tusen andre hvor ts er ute etter tips til hva som børr oppgraders i pc'en. Jeg er i besittelse av disse komponentene pdd. Jeg har alt for liten peiling på data til å ane noe om hva som børr oppgraderes for å få en "god" pc. Øverst på listen står iallefall Windows 8 og en SSD, da jeg vet dette gjør pc'en mye raskere. Men utenom dette har jeg desverre ikke særlig peiling. Noen som kan anbefale noe? evt. linke til artikler hvor jeg kan lese meg opp på dette selv? "Google is your friend" jeg vet. Men har til tross for mye leting ikke funnet en artikkel som baserer seg på mitt kunnskapsnivå og gjør at jeg desverre sitter igjen med svært lite etter å ha lest..

Any help?
Windows 8 har vel nettop gått opp i pris og kan kjøpes her,http://windows.microsoft.com/nb-no/w...hopHP_FPP_Null Finnes selvfølgelig gratis alternativer, men sist jeg prøvde var den ikke optimal og ganske knotete...
En ssd vil nok hjelpe mye, og kanskje kjappere ram, 1600mhz er kurrant