Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 13752
1. Trenger ingen pekefingre og advarsler om bruk av prepearatene som nevnes i denne tråden.

2. Jeg har (nesten) ubegrenset tilgang til Temgesic(0,4mg), Xanax(1mg) og Rivotril(2mg).

Jeg ønsker først å beskrive min "drømmerus". Min drømmerus er den man oppnår av Morfin. Typisk etter å ha knaska en haug av Paralgin forte, fått sterke smertestillende rett i blodet på sykehuset, osv...

Kan denne rusen oppnås ved å bruke eller kombinere noen av de preparatene jeg allerede har? Hvordan bør jeg evt. dosere?


Har lest meg frem til at jeg bør få det av Temgestic, men har ila. en time tatt 2 stk x 0,4 mg) under tungen, uten særlig effekt. De er forøvrig tatt sammen men 2 Xanax og 2 Rivotril. Til nå er rusen MINIMAL, men forhåpentligvis stiger den ila. noe tid. Ps. Var det dumt av meg å ta dusse pillene samlet? Ødelegger de for hverandre eller lignende?

Jeg har også testet subutex tidligere, men må nesten spise en halv før jeg får en ok effekt, da blir det fort dyrt.

Hvis jeg ikke kan bruke noen av preparatene jeg har tilgang til så lurer på hva annet jeg bør få tak i?

Har et nettverk som kan skaffe Dolcontin, men er ikke dette depottsbletter, og at effekten da ikke blir så deilig og intens som den jeg ønsker. Kan også skaffe subutex.

Har et stort nettverk og lurerer egentlig på hva slags tabletter/piller jeg bør skaffe meg for å oppnå den rusen jeg tidligere har beskrevet. Hadde trodd etter litt research at 0,8 mg med Temgesic var nok, men ser desverre ikke slik ut. Er det subutex og eller Dolcontin jeg må skaffe meg?

Noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvordan jeg kan få rusen jeg er ute etter? Tar jeg f.eks for få av de jeg allerede har? Er komboen dårlig? Annet?

Unnskyld for et uryddig, langt og forvirrende innlgg. Håper likevell noen kan hjelpe meg.
bland rivo og xanax med litt alko og legg deg på sofaen å chill! Jeg digger selv morf rus, så det nermeste jeg kommer det er jo egentlig benzo.. Bland med alkohol,. men husk å ikke ha aaaalt tilgjengelig på engang.. Det gikk ihvertfall ikke godt når jeg hadde 200blåe i bokselummen....

Du kan øke effekten med litt ibux også, hvis det ikke var paracet, husker ikke helt hvilken. cocacola gjør at det blir tatt opp raskere i systemet.

sorry dobbel post, kunne ikke redigere mer...

Den rusen du ønsker er nermest heroin/morfin rus.. Mine personlige favoritter er oxycontin og oxynorm.
Sist endret av Laude; 7. mars 2013 kl. 05:13. Grunn: legge til noe
temgesic og subutex er det samme(buprenorphine),bare forskjellig styrke.virker vel best ved å sniffe de.vil motvirke andre opiater
Den respirasjonsdepressive effekten til opioider forsterkes sterkt ved samtidig inntak av benzodiasepiner, så vær forsiktig. Siden Temgesic er det eneste opioidet der, vil virkningen av det ligge nærmest den av morfin. Det inneholder nalokson, men det har ingen sentralnervøs effekt ved oralt inntak. Ikke sniff piller som han ovenfor sier, det er fullstendig meningsløst. Du svelger mesteparten uansett og så får du kjipe bindestoffer plasser de ikke er ment å være. Paracetamol og ibuprofen utgjør ingen forskjell i russammenheng.
Hvorfor sier legen at jeg skal kombinere det da? At det øker effekten. Å hvorfor er det paracetamol i feks paralginforte hvis det ikke hjelper til?

Pillene kan du også løse opp og ta analt, funker utmerket!! Nesten like bra som skudd.
Fordi det øker den smertestillende effekten ved at alle er smertestillende stoffer, om enn med vidt forskjellige farmakologiske egenskaper. Også den analgetiske virkningen til opioider skiller seg imidlertid neurologisk fra mekanismene bak ruseffekten.
Sitat av Afasar Vis innlegg
Fordi det øker den smertestillende effekten ved at alle er smertestillende stoffer, om enn med vidt forskjellige farmakologiske egenskaper. Også den analgetiske virkningen til opioider skiller seg imidlertid neurologisk fra mekanismene bak ruseffekten.
Vis hele sitatet...
Åja, så da min fastlege "tipset" meg om at det ville hjelpe til på effekten til mine beroligende så var det bare for å lure meg med placebo? :S
Sitat av Afasar Vis innlegg
Ikke sniff piller som han ovenfor sier, det er fullstendig meningsløst. Du svelger mesteparten uansett og så får du kjipe bindestoffer plasser de ikke er ment å være.
Vis hele sitatet...
Sniffe funker bedre og er lettere å håndtere, særlig når det gjelder subutex. Dette er en pille som løser seg i lunken vann, og virkestoffet kan bare taes opp via slimhinnene uansett.

Jeg vil anbefale liten dose benzo. Ikke bare er det risikabelt å mikse benzo og opiater, men både jeg og andre har erfart at man glemmer mye av rusen når man tar store doser benzo generelt.

Og ja, det var kun temgesic'en jeg mente du kunne sniffe. Ikke sniff xanax eller rivotril. Det er meningsløst.

Sitat av Afasar Vis innlegg
Det inneholder nalokson, men det har ingen sentralnervøs effekt ved oralt inntak.
Vis hele sitatet...
Står ikke i felleskatalogen at temgesic inneholder nalokson. Er nok bare suboxone.
Sist endret av Mexxy; 7. mars 2013 kl. 10:28.
Sitat av Afasar Vis innlegg
Den respirasjonsdepressive effekten til opioider forsterkes sterkt ved samtidig inntak av benzodiasepiner, så vær forsiktig. Siden Temgesic er det eneste opioidet der, vil virkningen av det ligge nærmest den av morfin. Det inneholder nalokson, men det har ingen sentralnervøs effekt ved oralt inntak. Ikke sniff piller som han ovenfor sier, det er fullstendig meningsløst. Du svelger mesteparten uansett og så får du kjipe bindestoffer plasser de ikke er ment å være. Paracetamol og ibuprofen utgjør ingen forskjell i russammenheng.
Vis hele sitatet...
Temgesic inneholder ikke stoffet nalokson,derimot finnes det i subxone.
Temgesic har nesten ingen effekt dersom de svelges hele,i nesen er opptaket minst dobbelt av det du får under tunga.
Dersom man ønsker en ruseffekt så vil jeg anbefale å koke xanor/xanax 2mg+rivotril og blande dette med temgesic i en sprøyte for deretter å sette medisinen intravenøst slik at du får det rett i blodomløpet,er det ikke dit det skal uansett eller? Husk å sil løsninga godt med bomull før du setter skuddet