Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 3018
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Fjorårets juletreff var en hyggelig affære, med pepperkaker, toddy, snøballkrig, og det som verre er. Forrige trondheimstreff var også en suksess, med en lang rapport som er helt sann.

Anywho. Denne gang tenkte jeg at vi kunne spre litt juleglede før vi fråtset pizza og slikt.

Jeg så for meg noe à la suppekjøkken man ser på amerikanske filmer, men slikt er det lite av i Barteby. Ringte Røde Kors først, men det ville vært problematisk for dem å finne noe som passet. Så var det kristne organisasjoner som Blå Kors, Frelsesarmeen og Kirkens Bymisjon.

Sistnevnte serverer suppe i wp:Vår Frue Kirke (VFK) på mandager og torsdager, og der kan vi hjelpe til med servering, og å snakke med folk som kommer (uteliggere, rusmisbrukere m.fl.)

Dato: torsdag 20. desember 2012
Tid:Kom med forslag i tråden
  • 16:00 åpner dørene
  • 18:00 serveres det suppe
  • 19:00 er det nattverd
  • 20:00 slutter opplegget
Sted: Kom med forslag i tråden. Torgkona har blitt en fast greie. Og den er ikke langt unna VFK, tipper en del som vanlig ikke kan komme til hva nå enn starttidspunktet blir.
Etter: Vi blir enige om å traske et sted. Om det nå blir Peppes, en bar, hjem til noen: Vi får se.
Merk: Vi må undertegne på taushetserklæring, da vi kan komme til å høre både det ene og andre i samtaler med folk.

Vi vil få informasjon fra en av de ansatte der om opplegget og slikt før vi begynner å hjelpe til. Kommer på nå at jeg er usikker på om man kan være med om man dukker opp etter starttidspunktet: Skal undersøke dette.
  • Problemer med å huske å komme på treff? Send meg PM med nummeret ditt, så kontakter jeg deg når det nærmer seg.
Til informasjon for newbies:
- Vi opererer ikke med aldersgrenser, akkurat som på forumet
- Du kan ta med deg folk som ikke er medlemmer på nFF
- Du trenger ikke å ha et minimum av poster eller fartstid på nFF
- Vi pleier å spise mat, drikke drikke, og diskutere det vi ønsker å diskutere der og da
- Det er ikke vår oppgave å dokumentere treffet for dere som ikke dukker opp
- Noen kommer nok til å drikke alkohol, med måte. Dette er ikke rustreff


Om du har et forslag du synes er teit: Du tar feil. Kom med 're!

Vil du hjelpe fra godstolen: Gi to middager ved å sende SMS «GLEDE» til 2490 - 80 kroner.
Jeg er fortsatt i barteby 20. desember så det kan nok hende jeg blir med utover kvelden på sosialt samkvem. Kan kanskje eventuelt holde hus utover kvelden, det kommer an på hvor mange som kommer selvfølgelig.
Jeg har eksamen dagen etter, men hvis jeg føler at stoffet sitter innen den 20. blir jeg nok med
Sist endret av Membranplan; 10. desember 2012 kl. 19:17.
Hvis jeg ikke er dratt hjemover, kan det fint hende jeg er med en tur! Er ferdig med eksamener og slikt da.
Hadde jo vært kult å treffe freaksa igjen før jul!
*notert*
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Har vært noen spørsmål om tidspunkt, og jeg tenker å være der 17:00. PM meg for telefonnummer om du ikke har. Om det skulle være noe.

De gjør dette to ganger i uka, så stemninga blir nok ikke så verst.
Det var en torsdag ja, trodde det var den 21. jeg. Kan dessverre ikke møte opp.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
GreenRay: Tenke også å ha det på fredagen, men opplegget deres er på torsdag.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Kudos til Jonta for å ta initiativ for et litt annerledes treff før jula. Idéen er god, men jeg kan forstå at noen velger å backe ut sjøl om de har tid. Det kan være litt tøft å snakke med slike folk og oppdage at de også er mennesker, kanskje spesielt nå i juletida.

Jeg hadde helt klart møtt opp hvis det ikke hadde vært for at jeg ligger på etterskudd til eksamenen i analytisk kjemi som er dagen etterpå. Dere som møter opp får ha det koselig sammen.
Jeg tar mest sannsynligvis turen! Spørsmålet blir bare når... Må gjøre ferdig heaps of shit utover dagen før jeg i det hele tatt har anledning til å dra innover
Det ser ut som mattematikken er på plass, så jeg møter nok opp

må vi møte klokken 16:00?
Sist endret av Membranplan; 20. desember 2012 kl. 02:07.
Det er jo "Apocalypse" party på 3B på Fredagen.. Så passer egentlig litt bra at det ble flyttet frem en dag
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av Membranplan Vis innlegg
må vi møte klokken 16:00?
Vis hele sitatet...
Sitat av Jonta Vis innlegg
Tid:Kom med forslag i tråden
Vis hele sitatet...
Sitat av Jonta Vis innlegg
Har vært noen spørsmål om tidspunkt, og jeg tenker å være der 17:00.
Vis hele sitatet...
Så jo denne ivrige lesningen av førstepost i oslotråden moret laget. Neste trefftråd havner på Soundcloud.

Neida. Vel møtt folkens!
Forslag til sted for oppmøte: rett utafor Vår Frue Kirke, eller blir det for ukjent for folk utenbysfra?
Baaah, skal se om jeg rekker det, men Method Man og Redman idag
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Forslag til sted for oppmøte: rett utafor Vår Frue Kirke, eller blir det for ukjent for folk utenbysfra?
Vis hele sitatet...
Det kan vi gjøre. Prøver å få tak i kontaktpersonen vår der atm, men vedkommende tar ikke telefonen. Begir meg nedover nå uansett. Får kanskje sneket inn en oppdatering før 17:00.

Om jeg ikke er å oppdrive er det sikkert bare å «Heisann, vi skulle hjelpe til her idag?»
Kommer på slaget 17:00. Muhahaha. Sitter forøvrig på biblioteket og knoter med noen saker. Sjåast.

...........
UPDATE per 16:55; Jonta og jeg (Aeon) er nedi kjerka. Og venter. Eller rettere sagt, jeg skal ned til kjerka 17:00, sitter fortsatt på biblioteket og gnomer.

Vi venter på dere! Kom, kom, kom, kom!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Serveringa er ferdig, og Pagliacci fikk plutselig besøk.

Om det fortsatt er noen som har lyst til å loke litt rundt er det bare å plinge på.
▼ ... noen uker senere ... ▼
ArbeidsledigProletar
hah, fikk ikke med meg at dette skjedde i det hele tatt. Skulle ha joina.