Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3048
Har nettopp kommet hjem fra tidenes laaaange mobiljakt. Vært innom elkjøp og eplehuset for å sjekke ut litt priser. Og i utgangspunktet ville jeg kjøpe en "billig" iphone uten noe som helst abbonoment, der man må binde seg i 12 måneder og betale enorme summer til både Netcom og Telenor.

Så spørsmålet mitt er, har jeg skjønt det riktig at det lønner seg bestille en fra apple.no og da bestille meg et abbonoment fra onecall til 199 i måneded med 600/600/600/1000(folkapakka)

Fant også ut at vis jeg vurderer 4s, så er det like greit å legge inn 2000 til så har du 5,ern?

og btw, Fuck apple som oppdaterer mobilverden oftere enn jeg pusser tenna!
Sitat av polo Vis innlegg
Har nettopp kommet hjem fra tidenes laaaange mobiljakt. Vært innom elkjøp og eplehuset for å sjekke ut litt priser. Og i utgangspunktet ville jeg kjøpe en "billig" iphone uten noe som helst abbonoment, der man må binde seg i 12 måneder og betale enorme summer til både Netcom og Telenor.

Så spørsmålet mitt er, har jeg skjønt det riktig at det lønner seg bestille en fra apple.no og da bestille meg et abbonoment fra onecall til 199 i måneded med 600/600/600/1000(folkapakka)

Fant også ut at vis jeg vurderer 4s, så er det like greit å legge inn 2000 til så har du 5,ern?

og btw, Fuck apple som oppdaterer mobilverden oftere enn jeg pusser tenna!
Vis hele sitatet...
Sjekk finn, ebay, eller kjøp og selg grupper på facebook. Mange som selger iphonene sine der. Alltid noen fjortiser som bytter bort iphone 4 sine for en iphone 5.
Trådstarter
41 1
takk takk! im on it
Altså som et generelt tips: Har du råd gå for det nyeste. Er alltid det som gir mest for penga. Så ja jeg ville lagt i 2k ektsra og gått for en iPhone 5. Stemmer også at det er billigst fra apple.com, men klart har du en venn i USA som kan kjøpe den for deg og sende til deg som gave slik at du slipper mva så er jo det helt klart det billigste.
Skal du kjøpe ny uten abonnement er Apple.no alltid billigst. Vil du kjøpe med abonnement og binding kan det godt hende du finner et godt tilbud i butikken, men det avhenger selvsagt av hvor mye du bruker den og hva du bruker den til.

Dette tilbudet ser bra ut og det kan fort bli billigere enn å kjøpe fra Apple.
Stjel en eller finn en som har stjålet en eheheh. Men ellers er vel Ebay og slikt
Trådstarter
41 1
Tele 2 Fastpris Small 469,- per måned gir deg 100/100/100 så man ender opp med en mnds pris på 600-700kr, så nei donthomas. Det tilbudet sux2k
Sitat av polo Vis innlegg
Tele 2 Fastpris Small 469,- per måned gir deg 100/100/100 så man ender opp med en mnds pris på 600-700kr, så nei donthomas. Det tilbudet sux2k
Vis hele sitatet...
Som sagt, det avhenger av hvor mye du bruker telefonen. Er du en storbruker må du kjøpe en dyrere totalpakke eller kjøpe en ulåst fra Apple og et abonnement som passer deg. Det er umulig å svare på spørsmålet ditt om "Billigste måten å skaffe seg en iphone 4 på."
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Dette tilbudet ser bra ut og det kan fort bli billigere enn å kjøpe fra Apple.
Vis hele sitatet...
Jeg kjøpte selv iPhone 4 gjennom Tele2 for et par år siden. Var et sant HELVETE å få fjernet operatørlåsen etter bindingstiden. Brukte masse tid, penger og energi på å mase på Tele2s kundeservice over 10-15 telefonsamtaler over en 3-ukers periode. Jeg ville spart både penger og irritasjon om jeg hadde kjøpt telefonen på apple.no og bestilt meg et OneCall abonnement. Aldri mer Tele2 for min del ihvertfall!
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Som sagt, det avhenger av hvor mye du bruker telefonen. Er du en storbruker må du kjøpe en dyrere totalpakke eller kjøpe en ulåst fra Apple og et abonnement som passer deg. Det er umulig å svare på spørsmålet ditt om "Billigste måten å skaffe seg en iphone 4 på."
Vis hele sitatet...
God poeng, 1kr er jo faktisk den billigste måten å skaffe seg en iPhone 4 på.
Sitat av polo Vis innlegg

og btw, Fuck apple som oppdaterer mobilverden oftere enn jeg pusser tenna!
Vis hele sitatet...
apple oppdaterer mobilene en gang i året...
Trådstarter
41 1
apple oppdaterer mobilene en gang i året...
Vis hele sitatet...
stakkars tenna!

Men takker for tilbakemeldinger.
Var et sant HELVETE å få fjernet operatørlåsen etter bindingstiden.
Vis hele sitatet...
Ting som dette får meg til å snu i døren sjæll. Hater å måtte kontakt leverandører etc. for deres mangel på kundeservice og mangler av produkter!

Nå har jeg fattet en konklusjon da, og det ender med at jeg kjøper meg en fra apple.no. Også bestiller meg onecall shiiieet!

Ha en bra torsdag!!!!!