Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  47 29071
Jeg har personlig gått lei av å se "Hjelp meg å kjøpe-laptop" tråden på forsiden av forumet, og tenkte det hadde vært greit å kunne fjerne hele "Kjøp av maskinvare" delen fra forsiden. Siden crew ikke har uttrykket noe ønske for å legge til mulighet for at brukerne selv skal kunne bestemme hvilke forumet de ser på forsiden ble det til at jeg måtte fjerne de med et userscript.

Så fort jeg kom i gang så jeg også andre bruksområder. F.eks. kan det være greit å fjerne pyroteknikkforumene og rusmiddelforumene når man er på jobb. Så fant ut jeg ville gjøre så det var lett å endre hvilke forumet man ville fjerne fra forrsiden.

En av bakdelene med dette userscriptet er at den rett og slett kun fjerner elementer fra forsiden. Det betyr enkelt og greit at det blir færre ting på forsiden. Men følte det var bedre enn å se ting som jeg ikke var interessert i å lese.

Installasjon:

I chrome:

1: Last ned denne filen.
2: Åpne filen i din favoritt-editor (notepad++ eller vanlig notepad funker)
3: Legg til de forumene du vil fjerne fra forrsiden i listen "bannedTopics". (NB: Husk at navnet på være helt riktig - den er case-sensitiv)
4: Gå til Verktøy -> utvidelser.
5: Dra filen inn i Chrome vinduet.

For andre nettlesere, finnes det nok lignende måter å installere på. Regner med den skal være støttet i både Firefox og Opera - men har ikke testet.

For de av dere som lurer på om jeg kan stjele passordet deres med denne: Scriptet ligger helt åpent. Det er en kort og enkelt javascript som ikke burde være vanskelig å se over. Så det burde gå fort å se at det ikke er så mye muffins der.

Fint om dere poster eventuelle bugs her i tråden. Og feel-free til å branche på GitHub.
Sist endret av etse; 26. november 2012 kl. 04:32.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Kan legges til i Firefox ved å installere Greasemonkey -> Kopiere kildekoden til skriptet til en fil med endingen ".user.js" (t.d. «freakremover.user.js») -> Navigere dit filen ligger med nettleseren (t.d. "file:///home/jonta/", muligens greier med C: foran i Wintendo) -> Trykke på filen -> Akseptere installasjonen.

For å legge til flere underfora: Redigér bannedTopics-linjen til noe som

Kode

var bannedTopics = ["Kjøp av maskinvare", "Diskusjon"];
Dette gjøres nok lettest i innstillingene til GS. Addons (Ctrl+Shift+A) -> User Scripts (i sidebar) -> Preferences ved siden av nFF-addon -> Edit this user script.

Obs: Hos meg fungerte ikke sistnevnte, men det er ikke verre enn å fjerne skriptet fra GS-menyen, redigere filen med teksteditor, for så å legge det til på nevnte måte.

Dette er skrevet utifra bruk i GNU/Linux Ubu, og kan være annerledes i andre OS. Godt mulig det finnes enklere måter å legge det til på.

Imens man er inne på skript for tweaking av nFF bør Stylish - eget theme på nFF (Oldskewl?) nevnes.
Ukjent
Trådstarter Donor
Takk for en mer utfyllende guide for firefox-brukere
Håper denne er til glede for flere brukere her på forumet.
Skal prøves!

EDIT: Skal freak.user filen dras inn i Chrome?
Sist endret av KSF; 26. november 2012 kl. 15:23.
Muy bien! Ser frem til å slippe alle trådene om folk som ikke klarer å kjøpe egen PC
Fungerer som en drøm! Windows/Firefox m/Greasemonkey.

Forøvrig kan det nevnes at den ekleste metoden for å legge dette til i Firefox/Greasemonkey, er å trykke "New User Script" og fylle inn random info.
Når en klikker OK vil standard teksteditor (evt spørsmål om å sette denne) dukke opp, og der limer en inn scriptet kopiert fra github.

Navn og alt av variabler som binder scriptet til siden ligger allerede i scriptet, og GreaseMonkey laster dette automagisk, etter en refresher nettsiden (og har lagret tekstdokumentet selfølgelig).

Stilen fra Stylish - eget theme på nFF (Oldskewl?) har jeg plassert på Userstyes sine sider, og oppdaterer den derfra, for å unngå å bumpe en gammel tråd for hver endring/oppdatering jeg gjør.

For de som lurer, så håper jeg å få oppdatert mobilversjonen i løpet av uken.
Sist endret av Lanjelin; 26. november 2012 kl. 15:34.
Ukjent
Trådstarter Donor
Sitat av KSF Vis innlegg
Skal prøves!

EDIT: Skal freak.user filen dras inn i Chrome?
Vis hele sitatet...
Ja. Men du være på siden for utvidelser, ellers får du feilmelding.
Blir deilig og kan slippe og lese om folk som ikke skjønner hvordan man kobler HDMI og de utallige "ny pc "
Men virker dette på safari?
Ukjent
Trådstarter Donor
Trolig. Men du trenger nok en plugin eller noe for at det skal virke.
Tusen takk! Jeg har aldri vært interessert i rusmiddel delen av forumet, endelig er det fjernet.
Noen ideer om hvordan jeg fikser dette på Opera i Linux?
Ukjent
Trådstarter Donor
Instaler greasemonkey, blir da lignende forklaringen til Jonta for firefox.
Min blokkeringsliste:

Kode

var bannedTopics = ["Kjøp av maskinvare", "Rusforum", "Rusmidler", "Rusdebatt", "Rusrapporter", "Utvalgte rusforumtråder", "Research Chemicals", "Legal highs"];
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Nice. Har irritert meg over alle trådene om kjøp av hardware, samt diverse rustråder som inneholder forkortelser eller andre ting som får meg til å tro at det er noe annet.

Jeg har lagt inn greasemonkey og scriptet, men likevel er synes alt.
Jeg prøvde først copy og paste fra github til notepad++ og fikk da beskjed om at det måtte være UTF8 når jeg skulle legge det inn. Jeg gjorde om til UTF8 i notepad++ og fikk det inn, men det fungerte ikke.
For å utelukke charsetproblemer har jeg lastet ned scriptet som zip fra github og lagt det inn uten endringer, men likevel synes alt.

Noen forslag til hva jeg har gjort feil?
Prøv og laste ned min. og du er sikker på at du har gm på? Ikonet med apekatten er ikke faset ut?
Sist endret av wtf1337; 27. november 2012 kl. 23:11.
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Når jeg startet opp pcen i dag etter å ha hatt den i sleepmode med firefox åpen, gikk jeg inn på manage user scripts for å fjerne det jeg hadde og legge inn ditt i stedet. Da var scriptet deaktivert og når jeg aktiverte det fungerte det.
Jeg la likevel inn din versjon for å få bort rusforumene og det ser ut til å fungere fortsatt.
Jeg prøvde å legge til "Rus på legemidler", men klarte ikke umiddelbart å få det til å fungere.
Får ikke testet mer akkurat nå siden ingen tråder derfra ligger på forsiden nå (sjekket med IE).
Sitat av ompapa Vis innlegg
Noen ideer om hvordan jeg fikser dette på Opera i Linux?
Vis hele sitatet...
Jeg kjører Opera i W7 nå, men da jeg brukte Linux var alt det samme som i Windows. Her er det enkelt, velg Preferences (Xtrl+F12) -> Advanced -> Content -> JavaScript Options... -> endre User JavaScript Folder til den mappen du lagret utvidelsen i
Vil det bli mindre tråder på forsiden eller vil nye tråder i de forumene jeg interesserer meg komme?
Sitat av Settoz Vis innlegg
Vil det bli mindre tråder på forsiden eller vil nye tråder i de forumene jeg interesserer meg komme?
Vis hele sitatet...
Svaret står i første post i denne tråden.
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Kjempeflott! Har vært møkklei "Kjøp av maskinvare"-delen av forumet en god stund...

Til enkelte som opplevde at scriptet fikk en feilmelding (pga ingen UTF-8-enkoding) i Chrome:
- Kopier innholdet i scriptet
- Åpne i nytt dokument i Notepad++
- Velg Encoding, sett til UTF-8.
- Lim inn innholdet og lagre på nytt.
Ukjent
Trådstarter Donor
dokumentet skal være i UTF-8 nå. Av en eller annen grunn stod ikke notepad++ med dette som default.
Jeg føler meg truffet..
Har planer om å oppgradere maskinen om en en god måneds tid, men så driver dere å blokkerer meg ut.

Men tilbake på topic, det er vel ikke verre enn å bare overse de trådene?..
Dere MÅ jo ikke inn å poste hvis ikke dere vil.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Jeg føler meg truffet..
Har planer om å oppgradere maskinen om en en god måneds tid, men så driver dere å blokkerer meg ut.

Men tilbake på topic, det er vel ikke verre enn å bare overse de trådene?..
Dere MÅ jo ikke inn å poste hvis ikke dere vil.
Vis hele sitatet...
Denne add-on'en "overser" disse trådene for oss, så slepper vi å se dem hver gang vi er innpå.
Ukjent
Trådstarter Donor
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Jeg føler meg truffet..
Har planer om å oppgradere maskinen om en en god måneds tid, men så driver dere å blokkerer meg ut.

Men tilbake på topic, det er vel ikke verre enn å bare overse de trådene?..
Dere MÅ jo ikke inn å poste hvis ikke dere vil.
Vis hele sitatet...
Gjelder jo ikke bare Kjøp av maskinvare da. Men eksempelvis, hva med de som ikke er interesert i rusmiddler - eller er på jobb og ikke liker at der er masse rus relaterte overskrifter midt på siden om de er på freak i arbeidstiden?

Dette scriptet løser dette, med å rett og slett bare fjerne de fra forsiden. På denne måten blir forsiden mye mer oversiktlig etter min mening.
Sitat av etse Vis innlegg
Gjelder jo ikke bare Kjøp av maskinvare da. Men eksempelvis, hva med de som ikke er interesert i rusmiddler - eller er på jobb og ikke liker at der er masse rus relaterte overskrifter midt på siden om de er på freak i arbeidstiden?

Dette scriptet løser dette, med å rett og slett bare fjerne de fra forsiden. På denne måten blir forsiden mye mer oversiktlig etter min mening.
Vis hele sitatet...
Ok, jeg skjønner hvorfor.
Forventer dog hjelp når jeg skal oppgradere maskinen min etter jul engang..
Sist endret av Bombasa; 29. november 2012 kl. 18:58.
Ukjent
Trådstarter Donor
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Ok, jeg skjønner hvorfor.
Forventer dog hjelp når jeg skal oppgradere maskinen min etter jul engang..
Vis hele sitatet...
Tror ikke det er noe problem. Regner med at de fleste av de som blokkerer enkelte subfora aldri deltok i de uansett. Så tror neppe at denne fører til noe problem med at det blir mindre aktivitet i disse forumene.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Laget en fork som funker på søk og "Nye innlegg" også: https://raw.github.com/grixm/FreakRe.../freak.user.js
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Denne er relatert. Det finnes folk som ikke har lyst til å se hvor mange kvalitetspoeng innlegg har mottatt.

For Firefox, legg til følgende i userContent.css. Du kan ev. bruke Stylish i stedet.

Kode

@namespace url(http://www.w3.org/1999/xhtml);
@-moz-document url-prefix(http://freak.no) {
  span[id^=postscore] {
    display: none !important;
  }
}
På [COLOR="DimGray"]so:[/COLOR]CSS for all cases with colon in id-selector kan du lese hvordan den fungerer.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hvis noen bruker Opera 12 (tror ikke det funker på 15 og 16) og ønsker å fjerne rusforumene både fra forsiden og fra "nye innlegg" er dette oppskriften:

1. Last ned denne modifiserte filen, lagre den som etternavn js (f.eks nff.js) og lagre den i ei egen mappe et lurt sted.
2. Gå til Preferences\Advanced\Content\Javascripts Options\ og velge choose javascript folder nederst, og navigere deg fram til mappa med js-filen.
3. Trykk OK.
4. Refresh NFF og se at alt søppelet fra rusmiddel-forumene er borte.

Det er godt mulig det er en mye enklere måte å gjøre det på, og det er også mulig at mye av innholdet i js-fila er unødvendig, men det fungerer, det er alt jeg vet.

Et spørsmål forresten: hvordan fjerner man enkelte fora fra kvalitetspoeng-oversikten? etse? Jonta?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
hvordan fjerner man enkelte fora fra kvalitetspoeng-oversikten?
Vis hele sitatet...
Regner med du mener http://freak.no/forum/kvalitetspoeng.php? Eller er det oversikten hos enkeltbrukere, som i http://freak.no/forum/search.php?do=...rpoints&u=2816?

For førstnevnte regner jeg med det bare trengs litt pusling med originalskriptet. Domenet er kun nevnt én gang:

Kode

24: // Urls process this user script on
25: // @include        *freak.no/*
Så jeg regner med det bare er å legge til "freak.no/forum/kvalitetspoeng.php" i den inkluderingen.

Jeg kan ikke js, men kan knote litt. Mulig jeg ender opp med en løsning som krever ett skript for forsiden, og ett for oversikten.

Om andre er lystne: Jeg har lyst til å skjule " / KP: <tall>" fra innlegg. Sikkert litt enklere nå som div.smallfont har blitt ryddet i. Man kan sikkert modifisere CSS-en fra to innlegg over til å hvertfall fjerne antallslenken.

Gleder meg til neste versjon med nFF, som forhåpentligvis har en mengde praktiske selektorer!

Tittet litt mer på den nå. Man kan sikkert bruke location.pathname, som i linje 47 og 76 (søkeresultater).
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det ser ut som om scriptet gjør noe med "avansert søk". Kan det fikses?

Med scriptet:
http://i.imgur.com/dzfBnkU.jpg
Uten scriptet:
http://i.imgur.com/u2uTzQZ.jpg
Ukjent
Trådstarter Donor
merkelig, den oppfører seg ikke slik hos meg - men regner med det kommer av at jeg rett og slett fjerner bestemte diver fra koden. Kanskje det har noe med hvilke forumer du fjerner?

Ser og at det er noe av det styggeste jeg har skrevet av kode, ever. Så burde vel ta en dag å refakturere den.

----
Ok, fant feilen. Kjørte en gammel versjon av koden, hvor feilen ikke enda var introdusert. Har prøvd å fikse koden nå, men sidne jeg fikset dette på natta kan jeg ikke garantere at den er bugfri. Så fint om folk sier ifra om de oppdager andre bugs.

Koden er nå refakturert og fikset litt andre bugs i tillegg. Så anbefaler alle som bruker denne å oppdatere til nyeste versjon.

Enda en liten update, etter request fra DonTomaso så fjerner den nå også subforumene fra kvalitetspoeng-oversikten.
Sist endret av etse; 25. oktober 2013 kl. 03:45.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Noen som har denne til Maxthon?
Ukjent
Trådstarter Donor
Sitat av BrilleSheik Vis innlegg
Noen som har denne til Maxthon?
Vis hele sitatet...
Scriptet er ikke for en bestemt nettlesere - alle nettlesere med støtte for userscripts skal kunne bruke denne. Det ser ut som du trenger en extension for dette: VioletMonkey.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Ukjent
Trådstarter Donor
Ønsker du å følge enkelte forumet ekstra nøye? Etter ønske fra et medlem her på forumet kan du nå legge til forumer du ønsker skal promoteres på forrsiden. Disse vil da utheves med en valgt bakgrunnsfarge slik at de er lette å se. På den måten slipper du å gå glipp av nye innlegg innenfor temaer du interesserer deg for.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hei.

Prøver å lage en "Safe for work" og tenkte å laste ned denne. Jeg bruker Chrome, men den kommer automatisk opp som deaktivert og jeg får ikke aktivert den da den ikke er "safe". How to fix?
Hadde samme problem selv, fikset det ved å laste ned developer versjonen av chrome istedet, google: chrome dev channel så burde resten gå av seg selv
Sist endret av Slappyface; 9. mars 2015 kl. 11:15.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ukjent
Trådstarter Donor
Chrome har gjort en endring slik at man ikke kan kjøre userscripts direkte. (Av sikkerhetsgrunnet). Det finnes nok av plugins som kan kjøre userscripts for deg. F.eks. Tamper Monkey
▼ ... noen måneder senere ... ▼
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Prøvde å installere dette på FF. Gikk til raw-versjonen av script-fila på Github. Greasemonkey popper opp og spør om jeg vil installere, jeg velger ja. Ingen forandring.

Googler litt og finner mappa scriptene ligger i (FF profile/gm_scripts) og ser der at filen ikke har blitt installert. Laster ned og legger i mappa selv. Fortsatt ingen forandring på forsiden. Prøvd Ctrl-F5 også.

Noen som måtte mekke litt for å få til dette, eller er scriptet bare utdatert?
Ukjent
Trådstarter Donor
Fungerer fint med TamperMonkey på Chrome - så scriptet i seg selv burde fungere. Hvorfor det ikke blir kjørt hos deg vet jeg ikke.
▼ ... over et år senere ... ▼
Overskuddsmateriell
Blir scriptet oppdatert nå som det er ny fremside?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Jeg har i hvert fall oppdatert mitt.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
I see you...
NAPse's Avatar
Filtrere bort visse brukere sine tråder

Jeg så denne tråden i "Spør oss" forumet. Og siden ikke vi vanlige dødelige har mulighet for å svare der, poster jeg den heller her.

NB: Jeg har kun testa med Tampermonkey i Chrome. Jeg tror den skal fungere i Greasemonkey i FireFox også.

HTML-kode

// ==UserScript==
// @name         nFF - Søppelnerder
// @namespace    http://tampermonkey.net/
// @version      0.2
// @description  Clean my nFFs!
// @author       NAPse
// @match        https://freak.no/
// @match        https://freak.no/forum/
// @match        https://freak.no/forum/forumdisplay*
// @grant        none
// ==/UserScript==

var sQppelnerder = ["Søppelnerd", "MegaSøppelnerd"];

for (var sQppelnerd of sQppelnerder) {
    //FORSIDEN
    $("#collapseobj_module_5 em:contains("+sQppelnerd+")").parents('td:nth-child(2) div').hide (); //Fjerner link og info, men ikke hele tråd-containeren
    //$("#collapseobj_module_5 em:contains("+sQppelnerd+")").parents('[id="collapseobj_module_5"] tr').hide (); //Fjerner hele containeren (ødelegger fargekodene som skiller trådene på forsiden)
    
    //FORUMSIDER
    $(".card-wrapper:contains("+sQppelnerd+")").parents("[id^='threadbits_forum_'] tr").hide ();
}
Sist endret av Dyret; 5. juli 2017 kl. 16:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ukjent
Trådstarter Donor
Sitat av robhol Vis innlegg
Jeg har i hvert fall oppdatert mitt.
Vis hele sitatet...
Lag gjerne pull-request 😊
▼ ... over en måned senere ... ▼
I see you...
NAPse's Avatar
Sitat av NAPse Vis innlegg
Filtrere bort visse brukere sine tråder

Jeg så denne tråden i "Spør oss" forumet. Og siden ikke vi vanlige dødelige har mulighet for å svare der, poster jeg den heller her.

NB: Jeg har kun testa med Tampermonkey i Chrome. Jeg tror den skal fungere i Greasemonkey i FireFox også.

[..KODE..]
Vis hele sitatet...
Nå har jeg lagt til farger på tråder etter filtrering, slik at man slipper å se at noe er filtrert bort i det hele tatt. Jeg blir jo såå nysgjerrig på hva som blir "sensurert" at jeg bare må se.

Her er ny kode:

HTML-kode

// ==UserScript==
// @name         nFF - Søppelnerder
// @namespace    http://tampermonkey.net/
// @version      0.3
// @description  Clean my nFFs!
// @author       NAPse
// @match        https://freak.no/
// @match        https://freak.no/forum/*
// @grant        none
// ==/UserScript==

var sQppelnerder = ["Søppelnerd1", "Søppelnerd2"]; //Brukernavn du ikke ønsker å se tråder fra.

for (var sQppelnerd of sQppelnerder) { //Fjerner tråder fra brukere du ikke ønsker å se.
    //FORSIDEN
    $("#collapseobj_module_5 em:contains("+sQppelnerd+")").parents('[id="collapseobj_module_5"] tr').hide (); //Fjerner hele containeren
    //
    //FORUMSIDER
    $(".card-wrapper:contains("+sQppelnerd+")").parents("[id^='threadbits_forum_'] tr").hide ();
}

var oldThreads = document.getElementById('collapseobj_module_5').children; //Henter alle tråder fra forsiden, selv de som skal filtreres bort.
var newThreads = []; //Variabel til å putte inn tråder som skal vises.

for (var thread of oldThreads){ //Putter tråder som ikke skal filtreres inn i newThreads
    if (thread.style.display != "none"){
        newThreads.push(thread);
    }
}

var stylesheet = $('link[rel="stylesheet"]'); //Henter ut hvilket tema brukeren har valgt
if (stylesheet.length < 2){ //Henter ut hvilket tema brukeren har valgt
    var theme = 'standard';
}
else{ //Henter ut hvilket tema brukeren har valgt
    var theme = stylesheet[1].href.slice(40,-8);
}

var themes = { //Relevante fargekoder for gitt tema.
    standard:['#f1f1f1','#EBEBEB','#fafafa','#EBEBEB'],
    freakygreen:['#f1f1f1','#EBEBEB','#fafafa','#EBEBEB'],
    oldskool:['#cccccc','#bbbbbb','#c0c0c0','#b1b1b1'],
    oldskewl:['#555555','#333333','#444444','#26292e']};

for (i = 0; i < newThreads.length; i+=2){ //Gir trådene på forsiden nye fargekoder etter filtrering for å skille trådene bedre fra hverandre.
    newThreads[i].children[0].style.backgroundColor=themes[theme][0];
    newThreads[i].children[1].style.backgroundColor=themes[theme][0];
    newThreads[i].children[2].style.backgroundColor=themes[theme][1];
    //
    newThreads[i+1].children[0].style.backgroundColor=themes[theme][2];
    newThreads[i+1].children[1].style.backgroundColor=themes[theme][2];
    newThreads[i+1].children[2].style.backgroundColor=themes[theme][3];
}
Sist endret av NAPse; 10. august 2017 kl. 16:55.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av etse Vis innlegg
Chrome har gjort en endring slik at man ikke kan kjøre userscripts direkte. (Av sikkerhetsgrunnet). Det finnes nok av plugins som kan kjøre userscripts for deg. F.eks. Tamper Monkey
Vis hele sitatet...
Har prøvd å laste ned userscript og Tamper Monkey - men det fungerer ikke. Jeg ser fortsatt rusmidler på forsiden til freak.no
Sitat av marsboer Vis innlegg
Har prøvd å laste ned userscript og Tamper Monkey - men det fungerer ikke. Jeg ser fortsatt rusmidler på forsiden til freak.no
Vis hele sitatet...
Rusmiddelforumet kan skrues av under innstillinger. Ingen behov for userscript for akkurat det forumet.

Skjul NSFW-forumer

Sånn ellers, så ser det ut som det er designendringer på gang nå. Så det er mulig enkelte userscripts slutter å fungere.
Sitat av NAPse Vis innlegg
Rusmiddelforumet kan skrues av under innstillinger. Ingen behov for userscript for akkurat det forumet.
Vis hele sitatet...
Aaaah, takk. Lette etter den i Innstillinger før jeg googlet. Av en eller annen grunn overså jeg den