Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 12682
Hei.

Skal reinnstallere Windows 7 Enterprise nå, og har ikke skrevet ned produktnøkkelen noe sted.

Hvor kan jeg finne denne?
Homemade Retard
zeicko's Avatar
kontrollpanel
-system og sikkerhet
-system
-skal stå i bunnen av siden
Sist endret av zeicko; 22. november 2012 kl. 16:14.
høyereklikk på "computer/datamaskin" trykk properties
http://puu.sh/1t3yW

også står den nedrest
Trådstarter
De jeg fant der følger ikke 5x5 window standarden. Funker det likevel?

Altså xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx måten. Sitter ikke på pc'n med win 7 nå, men mener det er noe mer slik: xxx-xxxxx-xxxxxxx-xxxxx ellerno..
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Dette er direkte feilinformasjon, idet det som står i kontrollpanelet er Product ID og _IKKE_ lisenskey.
Har du lovlig versjon av Windows sitter det sannsynligvis en klistrelapp et sted på maskinen.
Laptoper kan iblandt ha dette på litt merkelige steder, som f eks bak/under batteriet.

Det finnes egne programmer for å hente ut key, f eks kan du prøve deg fram i listen linket fra denne artikkelen:
http://pcsupport.about.com/od/produc...dows-7-key.htm
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av bakkus Vis innlegg
Dette er direkte feilinformasjon, idet det som står i kontrollpanelet er Product ID og _IKKE_ lisenskey.
Har du lovlig versjon av Windows sitter det sannsynligvis en klistrelapp et sted på maskinen.
Laptoper kan iblandt ha dette på litt merkelige steder, som f eks bak/under batteriet.

Det finnes egne programmer for å hente ut key, f eks kan du prøve deg fram i listen linket fra denne artikkelen:
http://pcsupport.about.com/od/produc...dows-7-key.htm
Vis hele sitatet...
han har rett, så det nå :P
Trådstarter
Lovlig windows, men ikke noe klistremerke. Det kommet opp product ID når jeg har brukt lignende programmer som det du linker til.

Husk at det er enterprise, det er visst spesielt.
Sitat av takZa Vis innlegg
Lovlig windows, men ikke noe klistremerke. Det kommet opp product ID når jeg har brukt lignende programmer som det du linker til.

Husk at det er enterprise, det er visst spesielt.
Vis hele sitatet...
enterprise er vel skole pc det>?
Trådstarter
Skole eller bedrift ja, skal det vel være.
Mener å huske at enterprise er Windows for bedrifter som trenger Windows på mange pcer så de kjøper en nøkkel som viker til mange pcer, men not sure!
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Sitat av Data nerden:) Vis innlegg
kanskje dette funker
Vis hele sitatet...
Niks.
På intet tidspunkt gir denne metoden Windows-nøkkelen i klartekst som er det trådstarter er ute etter.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Last ned et program som heter Magical Jelly Bean Keyfinder aka "keyfinderinstaller.exe" (ikke spyware), dette viser CD-keyen til Windows 7 og flere programmer.