Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 750
*Va ikkje heilt sikker på kor eg sku plassere dettan, så flytt det om det står på heilt feil plass *

Hei freaks!

Da har det seg slik at eg kom over DENNA videoen som er en slags "reklame/intervju" for en ting som var her i hjemkommunen min.

Ihvertfall. Det ser ut som om at kameramannen har fått han her mann som blir "intervjua" til og snu seg mot han på en måte (bare se på 0:20 for eksempel) som ser heilt absurd humoristisk ut! ikkje bare en gang men mange andre ganga! Så på dettan som en fin "reply" gif, å hadde det ikkje vært for at eg overhode ikkje kan lage gif's, å vil at noen som virkelig kan gjøre det heller fikse det sånn at det blir best mulig hadde det vært supert!

Dettan blir jo glede for alle sammen om noen kunne lagd noen skikkelige gifs utav alle de morsomme blikkan hannes, takk på forhånd!
Sist endret av Snus0man; 8. september 2012 kl. 15:31.