Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 7319
Hei!

Kjøpte en 1 grammer pepper idag, har prøvd en stripe og merker ingen ting, ikke pepper smaken heller.


Den er ganske våt og lukter EXTREMT kjemisk.

Lurer på om det er amfetamin i det heletatt? ???

EDIT: Den er også veldig sei og ta på ...

Bilder:

http://freak.no/forum/attachment.php?attachmentid=10099&stc=1&d=1346370406

Bilde 2: http://freak.no/forum/attachment.php?attachmentid=10099&stc=1&d=1346370406

http://freak.no/forum/attachment.php?attachmentid=10100&stc=1&d=1346372438

Trenger svar fort, har droppa litt (0.3) og lurer på om dette kan være noe farlig
Sist endret av random55022; 31. august 2012 kl. 01:51.
Fikk du funk av den? Tok du mer? Ser i grunn bare ut som noe dirty gatespeed spør du meg.

Ikke altid greit å vite hva som er i det.
En ide å finne ut av hva det er før du tar det? Iallefall om det er dødelig eller ei...
Sitat av Psyguy Vis innlegg
En ide å finne ut av hva det er før du tar det? Iallefall om det er dødelig eller ei...
Vis hele sitatet...
Ja helt enig^^

Tar ikke speed fra hvemsomhelst når jeg først tar det, å foretrekker å få det reinest mulig i pulver form, å ikke søle som lukter det samme som undergangen på Oslo S
Sist endret av KjellFresh; 31. august 2012 kl. 03:49. Grunn: måtte ståkke om noen bokstaver
amfetamin er som sagt luktfritt...
Som sagt,

"God" amfetamin skal være hvit, krystallisk og luktfri. Det er derimot litt blest mellom hva folk foretrekker. Noen liker at amfetaminen stinker blomster (noe jeg personlig forbinder med vaskepulver) mens andre elsker at den har en marsipanlignende konsistens og er full av ether. Når det blandes ut vil det altså få en gul, brun eller rosa farge med en klumpete, kanskje til og med fuktig konsistens. Gjerne stikkende, og/eller illekuktende. Man vet som regel ikke hvordan dette stoffet har blitt fremstilt og bør derfor gjøre en rekke grundige tester.

Løs problemet ditt med EZ kits. http://eztest.com/.

EDIT: Kjemikalier lukter som regel akkurat, vel, kjemikalier.
Sist endret av Lucy In The Sky; 31. august 2012 kl. 09:00.
Man vet som regel ikke hva man kjøper. Jeg har sett folk blande startgass i amfetaminen :/
Sitat av fjellape Vis innlegg
Man vet som regel ikke hva man kjøper. Jeg har sett folk blande startgass i amfetaminen :/
Vis hele sitatet...
I helvette? vill det være lurt da? det er jo flytende som blir gass kort tid etter det er ute av beholderen jo. Må vertfall være jævlig raske med og selge amfen vill tro det er mye enklere og blande med vaskepulver eller noe annet hvitt pulver.
Ja, folk blander ut stoffer med de merkeligste ting. Det jeg ikke forstår er hvorfor enkelte tror at god, ren amfetamin skal "smelle" på samme måte som startgass/andre giftstoffer. Disse vil jo overdøve "rushet" av selve amfetaminen. Folk bedømmer jo kvaliteten helt feil. Men det beste tipset er vel bare å se an kvaliteten etter hvordan man merker effekten. Kort, intenst rush vil dessverre tilsi at du har fått dårlige varer. Nå er det jo de som liker det også, da, dog. Mest sannsynlig lettere å bedømme om du tar det intravenøst og ikke nasalt, da. Har aldri skutt noe som helst selv.
Sist endret av Lucy In The Sky; 31. august 2012 kl. 12:40.
fikk en grammer med med noe skikkelig sticky speed her i forgårs sjæl... jeg er ikke veldig dus med speed, men tankene mine gikk til "gul marsipan"... og så lukter det kraftig... amfetamin i seg selv, ordentlig amfetamin, er jo ikke det samme som alle de møkkete greiene som finnes der ute... burde jo være et stort nok marked for kvalitetsvarer til at noen gidder å produsere og selge det.. tar ikke speed for å bli helt loka i bollen, så fråden står og kroppen lukter apotek... føkkærn ass... :-)
Jeg er skeptisk. Under produksjonen av amfetamin hender det ofte at de tar ut stoffet for tidlig, altså, før eteren har fordampet helt. Da får amfetaminen en marsipanlignende form. Det er ganske så logisk at dette er vesentlig mye farligere enn ren, medisinsk amfetamin f.eks. Det er en av de substansene som er enklest å fremstille, og krever ikke spesielt avansert utstyr. Jeg personlig er i alle fall svært skeptisk illegale amfetaminpreparater fra, ja, la oss si Øst-europa eller gud vet hva som ofte iblandet melkesukker, fenmetrazin, koffein og fenazon eller andre stoffer som skal forlenge virkningen av amfetamin. Jeg er i grunnen ikke imot dette stoffet i seg selv men heller hvordan enkelte anvender det, og hvilke konsekvenser det dessverre kan ha. Også dette med skyggesiden og det urettferdige illegale markedet.

"Ahh, Devil ether. It makes you behave like the village drunkard in some early Irish novel".
Crocodil
titegn
som Lucy In The Sky så ska d lokte som frisk, som ny slått gress fra naboen... legg an ned på ett lite fatt, la d tørke litt ut før du droppe,nasalt eller vist du e hypp på sprøyta! ta å dropp!! la d tørke vist du ska ha d i nasa. men fortsatt som sakt la d tørke så lokte du på d

me ein du skjenner eller ikke kan altid buffe dg me amf.... men me ein god is klump rett i fra kjølern så er du me.mohahaha
Sorry men det der ville jeg aldri putta oppi nesa eller noe annet sted på eller i kroppen trådstarter :P

Ser ut som en blanding av opphakka koffein piller, paracet, vaskepulver og startgass.


Gratulerer
Veldig mye av billig pepperen som er ute og går om dagen gir forøvrig null rus etter hva jeg har smakt av shit kids, blir speeda som faen da og nedkjørt som ett helvete... begynt og kalle billig pepper for paracet pulver, faen meg bare klumpete dritt som du må sitte og hakke opp i 5 minutter hver gang du skal legge mini striper bare.... Antar klumpene er paracet og resten koffein.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Som sagt,

"God" amfetamin skal være hvit, krystallisk og luktfri. Det er derimot litt blest mellom hva folk foretrekker. Noen liker at amfetaminen stinker blomster (noe jeg personlig forbinder med vaskepulver) mens andre elsker at den har en marsipanlignende konsistens og er full av ether. Når det blandes ut vil det altså få en gul, brun eller rosa farge med en klumpete, kanskje til og med fuktig konsistens. Gjerne stikkende, og/eller illekuktende. Man vet som regel ikke hvordan dette stoffet har blitt fremstilt og bør derfor gjøre en rekke grundige tester.

Løs problemet ditt med EZ kits. http://eztest.com/.

EDIT: Kjemikalier lukter som regel akkurat, vel, kjemikalier.
Vis hele sitatet...
Ja de fleste gjør det, men som sagt før, rein Amfetamin lukter ikke noe særlig i det hele tatt En narkohund ville nok funnet det, men det skal være rimelig luktfritt for vår nese
Sist endret av KjellFresh; 1. september 2012 kl. 01:23. Grunn: bare surr og tull
Det jeg mente var at blomsterlukten/eventuelt andre merkelige lukter vil tilsi at det er noe tilgriset søppel (med mindre man liker sånt, da). Beklager at jeg formulerte meg litt håpløst.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Det jeg mente var at blomsterlukten/eventuelt andre merkelige lukter vil tilsi at det er noe tilgriset søppel (med mindre man liker sånt, da). Beklager at jeg formulerte meg litt håpløst.
Vis hele sitatet...
kan fort skje det Får altid en ekkel feeling i kroppen når jeg går forbi en blomsterbutikk ;P haha

Får litt ekle flashbacks fra da jeg dytta i meg alt folk kalt speed :S
Kjøpte noe speed i helgen. Helt hvitt, tørt, få klumper, svak blomsterlukt. Veldig vanskelig å blande ut i vannet, mye buff igjen etter filtrering. Ved første injeksjon inntok jeg ca 0,5 g. Dette gav ingen rushfølelse, og heller ingen merkbar effekt. Tok så ca 0,5 i en ny injisering, i håp om å få noen effekt. Kort tid etter andre injeksjon, ble kroppen iskald, og jeg begynte å fryse skikkelig. Ble også kvalm og fikk vondt i magen. Kjente også litt småverk i leddene i kroppen, men fremdeles ingen effekt, selv etter en time.

Helt klart noe av den værste speeden jeg har vert borti, og noe av det mest utbøffa. Har noen en idè om hva som var årsaken til at jeg ble dårlig? Noen idèer om hva den kanskje var utbøffa med?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Høres ut som du fikk litt frossa.
Grunnen til det er enten bakterier, for dårlig filtrert eller pga urent stoff.
Litt marsipan? tørk den eller lignende. Eller hiv den dertil ønsket sted. Alt etter ønske!