Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3961
En dokumentar om muligens verdens skumleste Drug scopolamine,som blir ekstraktert fra planten Nightshade i Columbia. det blir så kjemisk omgjort til pulver som ser identisk ut med Kokain. Men gjør deg om til en Zombie frarøvet Frivilje .




Veldig bra Dokumentar om det som blir kalt The devils Breath



http://www.youtube.com/watch?v=ToQ8PWYnu04
Sist endret av Kingvito; 25. juli 2012 kl. 10:24.
Choose life...
Bardo's Avatar
Nesten som rivotril jo!..
Trådstarter
3 0
Sitat av Bardo Vis innlegg
Nesten som rivotril jo!..
Vis hele sitatet...
x1000000 kanskje
Sist endret av Kingvito; 25. juli 2012 kl. 10:53.
Jeg er litt skeptisk, spessilt siden de ikke prøvde det.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av khh Vis innlegg
Jeg er litt skeptisk, spessilt siden de ikke prøvde det.
Vis hele sitatet...
ingenting å være skeptisk over, scopolamine er et høyst reellt stoff.

det er nok at offeret leser et kart som har litt scopolamine-støv på seg for å bli totalt handlingslammet, og følger så hver eneste instruks som blir gitt, med glede.

"tømme alt av sparekontoer? selvfølgelig! jeg har endel penger under madrassen og, skal jeg hente dem??"
"Øko-Terrorist"
Har selv brukt Scopolamine, det er det kanskje flere også som har selv om de ikke er klar over det.
Sjøsyke plaster som du fester bak øret inneholder Scopolamin, og er noe av det mest effektive mot "Motion sickness".(Scopoderm)

Ble også brukt som "sannhets serum" av diverse byråer før i tiden.
Sist endret av tr80r; 25. juli 2012 kl. 14:03.
Det der er ikke et rusmiddel, det er et kjemisk våpen!
NFF har en tripprapport skrevet av en som inntok Datura Stramonium-frø, frø som inneholder blant annet skopolamin: http://freak.no/forum/showthread.php?t=88195
▼ ... over en uke senere ... ▼
Muligens litt feil tråd, ville bare si noe om "zombie"-tema.
Det finnes "ekte" zombier. De graves ned under voodo-ritualer, etter å ha inntatt et stoff ( zombie-pulver), hvor hovedbestandelen er fra kulefisken. (Tetrodotoxin ) Supergiftig!
De graves opp igjen, og er de ikke døde av oksygenmamgel, brukes de gjerne til å jobbe på plantasjer.
Sist endret av Bobben79; 2. august 2012 kl. 11:29.
Sitat av Bobben79 Vis innlegg
Muligens litt feil tråd, ville bare si noe om "zombie"-tema.
Det finnes "ekte" zombier. De graves ned under voodo-ritualer, etter å ha inntatt et stoff ( zombie-pulver), hvor hovedbestandelen er fra kulefisken. (Tetrodotoxin ) Supergiftig!
De graves opp igjen, og er de ikke døde av oksygenmamgel, brukes de gjerne til å jobbe på plantasjer.
Vis hele sitatet...
Så en dokumentar om dette for ikke så lenge siden, også fra Vice http://www.youtube.com/watch?v=9LjMkdigZfE og på meg så det ut som noe ordentlig tull. Har du andre dokumentarer/artikler om emnet? Jævlig interessant men vet ikke helt om jeg tror på det.
Kan opplyse om at det er veldig vanlig å gi pasienter scopolamin på dødsleie. Dette brukes til å hjelpe mot surklete lunger/pust.
Sist endret av Bearass; 2. august 2012 kl. 14:16.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Det selges faktisk som reisesykeplaster i norge under navnet "Scopoderm".

Syntes det sto noe morsomt på legemiddelverkets sider:
Sitat av http://www.legemiddelverket.no/custom/Preparatsok/prepSearch____80333.aspx?SearchID=10671eb4-eeb7-4e3e-b087-35718e46de25
Ved konfusjon og / eller visuelle hallusinasjoner må plasteret fjernes umiddelbart.
Vis hele sitatet...
Med andre ord, ikke bruk mer en ett plaster
Sist endret av lex123; 2. august 2012 kl. 17:37.
Pålitelig kilde
Bredesen's Avatar
Sitat av lex123 Vis innlegg
Med andre ord, ikke bruk mer en ett plaster
Vis hele sitatet...
Du er på rusmiddelsekjonen på forumet. Altså vil ordet 'ikke' bli filtrert vekk hos de fleste
▼ ... over et år senere ... ▼
Scopolamine.... vel, det er høyst reelt, og det er litt "festlig" at det brukes både mot reisesyke og graviditetskvalme, men da i nøye oppmålt dose.

Jeg har opplevd skyggesiden! I september fikk jeg strøket et finger med stoffet på under nesen. Det tok 5 sekunder, så var hodet mitt "borte". Jeg ble bortført av to menn fra en nattklubb, men en venn av meg, som jeg møtte i gangen, merket ikke noe galt med meg. Jeg snakket nornalt med han, og mennene, og ble "frivillig" med mennene i drosje. Ingenting av dette husker jeg. Jeg husker heller ikke mye av den 7 timers lange, og svært brutale, voldtekten disse mennene + 1 til utsatte meg for. Husker noen hallusinasjoner, som at lufta i leiligheten plutselig ble helt grønn, og at jeg en stund befant meg i en beduinleir. Voldtekten var så alvorlig at jeg, i tillegg til å være generelt mørbanket, hadde fått knust 3 fortenner, og ikke kunne sitte på ei uke pga smerter i underlivet. Jeg husker jeg snakket med dem noen ganger, og at jeg "villig" gjorde alt de ba om, kun for å være snill...... Etter voldtekten fikk jeg spm om jeg visste hvor jeg var, noe jeg avkreftet. Det hele skjedde i Spania, og jeg hadde bare vært her nede 2 uker, og ante ikke hvor jeg var. Jeg visste jeg bodde nær sjøen, så jeg tok den retningen, og gikk 4 km før jeg kjente meg igjen.

Ingenting av det som skjedde har kommet tilbake til meg. I tillegg har jeg mistet alle begreper om tid, og kan ikke skille dager/mnd/år, og har mistet endel av språket. Alt dette må re-læres. Det kommer ikke tilbake av seg selv. I perioder er det umulig å holde en samtale med meg, for jeg husker ikke hva jeg driver og snakker om. Jeg gjentar ting jeg akkurat har sagt, og glemmer helt ting jeg skulle si. Noe som bl.a. skaffer meg store problemer under politiavhørene.

Så, JA, scopolamine er reelt et meget farlig drug, bl.a. for at grensen mellom dopet og død er hårfin!
"Øko-Terrorist"
Har selv fått scopoderm på resept før jeg skulle til sydishavet. Fikk bare bruk for en selv, men hu eine kvartermesteren misforstod og satte et plaster bak hvert øre, hun lå oppe hele natta å så skygger og skikkelser som krøp rundt i lugaren mens hun hørte hviskende stemmer som sa at de skulle drepe henne, voldta henne, etc.
Sist endret av tr80r; 24. mai 2014 kl. 16:28.