Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 852
Tittelen sier vel det meste, men jeg kan si det flere ganger.

Tingen er at jeg har hørt mye bra om detta, og hadde egentlig lyst på det med en gang jeg hørte om det. men jeg er ikke helt forberedt til å kjøpe det (kan hende det snur når vi får det inn på jobb). og jeg var å leita litt rundt på nettsiden deres men fant ingenting om noe "7-days trail" slik som de har på en del MMO's(så er nå jeg ræva på å leite)

kan det hende at de med vilje ikke har det, så de skal få inn penger i starten?
noen som vet? så slipper jeg å krangle med meg selv resten av dagen
Sist endret av BegunGarthD; 7. juli 2012 kl. 16:34.
Du vil nok neppe se noen trial med det første. Kanskje om 4-6 månder, men siden spillet har fått så gode tilbakemeldinger tviler jeg på det blir noe trial med første.
ohh well... da blir det ikke noe Secret World på meg denne helga.
får se om jeg klare å overtale meg selv til å kjøpe når vi får inn på jobb da
jeg kan slenge til deg en 24-timers trial, det er det eneste de gniene folka her gir ut, storfornøyd med spillet jeg da, så jeg angrer ikke ett sekund!
Sitat av kandetfixes Vis innlegg
jeg kan slenge til deg en 24-timers trial, det er det eneste de gniene folka her gir ut, storfornøyd med spillet jeg da, så jeg angrer ikke ett sekund!
Vis hele sitatet...
24-timer? dekker natta og kanskje det vekker sansen for det
gniene folka? er de ikke norske da?
Spillet koster ikke mere enn 260kr på offgamers.
Verdt hver krone.
Anbefaler TSW på det varmeste! Litt synd at de ikke har noen trial, men det kommer vel seinere.
Blir det ikke veldig ensidig?