Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 807
Tenkte jeg skulle ta meg et par runder på MW2 for "old times' sake", men søker etter servere i flere minutter og er heldig om jeg i det hele tatt finner noen.

Etter den hendelsen bestemte jeg meg for å prøve litt Team Fortress 2, men ble kicket pga for høy ping (275-300)

Har en linje på 10Mbit/s, og det har aldri vært noe problem før to dager siden..

Noen som vet hva feilen kan være, evt. hvordan dette kan fikses?
Det er ikke sikkert at det er ping som er problemet med MW2. Er din NAT status open? Hvis ikke, så må du åpne noen porter i ruteren din. Husker ikke hvilken porter det var, men det finner du ut med et raskt google søk.

EDIT: Ifølge portforward.com så må du åpne disse portene:

TCP: 27014-27050
UDP: 1500, 3005, 3101, 3478-4380, 27000-27030, 28960
Sist endret av Diztar; 30. mai 2012 kl. 14:58.
Trådstarter
Fikk beskjed om at NAT burde være strict; men det stemmer altså ikke?
Sitat av kjodiz Vis innlegg
Fikk beskjed om at NAT burde være strict; men det stemmer altså ikke?
Vis hele sitatet...
Nei, NAT bør være Open
Trådstarter
Takk for hjelpen, folkens

Kommer med tilbakemelding når jeg har fått prøvd ut.

Har gjort alt som må til ifølge portforward, men NAT type er fortsatt Strict.

Prøvde å gå inn på som det så fint står under Nat type, men siden er nede, så er ikke mye hjelp å få der..

Har prøvd forskjellige IP adresser på serveren, men portforward er ikke så nøye med å forklare den saken.

Hva har jeg gjort feil?

Sitat av kjodiz Vis innlegg
Takk for hjelpen, folkens

Kommer med tilbakemelding når jeg har fått prøvd ut.

Har gjort alt som må til ifølge portforward, men NAT type er fortsatt Strict.

Prøvde å gå inn på www.infinityward.com/natsom det så fint står under Nat type, men siden er nede, så er ikke mye hjelp å få der..

Har prøvd forskjellige IP adresser på serveren, men portforward er ikke så nøye med å forklare den saken.

Hva har jeg gjort feil?
Vis hele sitatet...
titegntitegn
Sist endret av kjodiz; 30. mai 2012 kl. 15:06.
Hvilken type router har du? Kan prøve å finne ut av det og poste noen screenshots, så kan du se om det er likt som det du har gjort en ting til du kan prøve først er å skru på upnp i routeren hvis den er av.
Trådstarter
Har en Inteno, men er ikke sikker på hvilken type

Men ifølge en kompis er MW2 bare blitt så tregt etter MW3 kom ut, så trenger egentlig ikke stresse noe mer med saken