Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 818
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Har en kamera som trenger seg laptop, og har et budsjett på 5-6 tusen for det. Har funnet denne fra komplett, samt denne.

Ville dere sagt at en av disse er greit nok? Eller har dere noen andre anbefalinger?
Ville sagt den første hadde passet best til WoW, helt ok i5 prosessor og greit skjermkort samt at jeg har hørt mye godt om ASUS. Har ikke drit-peiling på pc, så ikke vær helt sikkert på at alt jeg sier stemmer.
Sitat av Stickyshift Vis innlegg
Har en kamera som trenger seg laptop
Vis hele sitatet...
ville heller satset på og BYGGE en stasjonær pc!! får mye mer for penga..

du kunne bygd en stasjonær pc til 4 000 som er MYE bedre enn en bærebær til 7 000
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Trådstarter
Som sagt, trenger seg laptop.. Er det jeg spør etter, ikke en stasjonær.
Sitat av xTr3Zz Vis innlegg
ville heller satset på og BYGGE en stasjonær pc!! får mye mer for penga..

du kunne bygd en stasjonær pc til 4 000 som er MYE bedre enn en bærebær til 7 000
Vis hele sitatet...
Ganske unødvendig svar ettersom han spesifikk ba om en laptop da.
Sitat av Stickyshift Vis innlegg
Som sagt, trenger seg laptop.. Er det jeg spør etter, ikke en stasjonær.
Vis hele sitatet...
Jeg bare sier det!! det kan jo hende at det ikke var så veldig viktig at det måtte være en laptop... At kanskje stasjonær hadde vert et alternativ
Den viktigste komponenten for WoW er prosessoren i motsetning til andre spill hvor skjermkortet er viktigst. Vet ikke om dette fortsatt er tilfellet med den kommende utvidelsen, men jeg tviler på at det endrer seg. Det er også verdt å merke seg at WoW ikke utnytter dual-core så veldig bra og at quad-core ikke blir utnyttet i det hele tatt utover de to første kjernene.
Sitat av Akinakes Vis innlegg
Den viktigste komponenten for WoW er prosessoren i motsetning til andre spill hvor skjermkortet er viktigst. Vet ikke om dette fortsatt er tilfellet med den kommende utvidelsen, men jeg tviler på at det endrer seg. Det er også verdt å merke seg at WoW ikke utnytter dual-core så veldig bra og at quad-core ikke blir utnyttet i det hele tatt utover de to første kjernene.
Vis hele sitatet...
Mener dette vil forandre seg i og med at de har sagt at en 64x-client skal bli
sluippet om ikke så alt for lenge, muligens i sammenheng med nye expans.

Har hatt problemer med 2 i7 pross. i laptop med at de blir lett varme etter et års tid..!
Bortsett fra det klarer vel de fleste bærbare som selges i dag, å dra WoW
brukanes.

Du bør kanskje høre med fyren hva annnet han skal bruke den til? Kan være
gøy med HDMI utgang å koble til TVn får å slacke med trådløst tastatur og
mus foreksempel.

Trenges det en massivt stor skjerm på dævenskapet?
Eller trenger ikke skjermen å spille så stor rolle? Kanskje det han er ute etter
er mere lagrings plass? Trenger han virkelig 1 laptop som det bare skal spilles
WoW på?

Har veldig god erfaring med Asus, min holder nå på med¨sitt 4 år nå, funker
fremdeles strålende! Men om jeg skulle kjøpt ny laptop i dag ville det blitt denne.