Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 649
Har nettopp kjøpt meg en mac,innstalerte en keylogger på den fordi jeg er så fæl og glemme passordene min,etter jeg fikk innstalert denne keyloggen har macen min bare fådd problemer og *badeballen* kommer opp hele tiden å den fryser ofte.

Noen som kan hjelpe en stakkars ut av problemet?.
Du har nok lastet ned en keylogger fra www.ineedzvirusandkeylogger.tk
Det finnes flere måter å lagre passordene sine, kanskje du bør revurdere løsningen din litt? F.eks skrive det ned.
Sist endret av Prognisse; 15. mars 2012 kl. 15:54.
Hvordan i faen får jeg fiksa problemet? har prøvd og reinstale OS'e på den men uten hell.
Er jo ikke mac som er problemet... Problemet er deg...
Har vært innom eplehuset med den og di fant ikke akkurat noen feil der.
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Hvis du har reinstallert OSX på den så er det stor fare for at det er noe annet som er problemet med den.
Jeg har hørt at Mac ikke har noen problemer i det hele tatt
Får sende den inn da vist det er eneste alternativet som funker.
Ta en clean-install istedenfor en re-install, så løser det seg nok skal du se, såfremt det ikke er en hardwarefeil. Keylogger er en dårlig greie for å huske passord, det finnes en drøss apps og widgets som gjør det bedre. Skal du absolutt ha en keylogger, noe som bare er tull spør du meg så gå for perfect keylogger for Mac. Men da burde du informere alle som bruker macen din om dette, den har også en passord addon.