Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2095
Noen erfaringer?
Fylle nesa med badesalt?
Nei da er det vel bedre å få fatt i pepper da tenker jeg.

Er dette legal-hi eller er det bare urban-myth?

Vet du hva den inneholder? om det faktisk også kan gjøre nytten som badesalt vet jeg ikke om jeg ville fylt nese med det. Da er vel kanskje selv den mest kutta peppern renere.
Bestilt, googla meg til mye info en kar som brukt det i en uke sier det er beste kvaliteten. Mener du at det er mye pepper effekt i det? Vet det er noe hallis tull osv og. Er legal Highs, Ivory wave.
Det er nok noe i det som ikke er lovlig hvis det funker!
Høres ikke ut som du har googlet nok iallefall.. Jeg syntes du burde ta godt magadrag og spørre deg selv om dette virkelig er en god ide. Du bestiller et eller annet stoff som skal ha en ruseffekt. Og du veit det er den beste kvaliteten, men da av noe du ikke aner hva er. Også gir det halliser. Er dette en forsvarlig bruk av rusmidler syntes du? Kropp og sinn skal du leve lenge med, da er det greit å vite hva man putter i seg, hva effektene er, hva bieffektene kan være, doser, inntaksmåter etc. Uansett er som regel bathsalts mephedrone eller MDPV, men kan egentlig være hvilket som helst RC (Research Chemical). Bath salt brukes bare som "cover up" for å unngå myndigheter. Etter det jeg har lest så er "Ivory Wave" mest sannsynlig MDPV.

Gå på http://www.erowid.org og bruk søkefunksjonen der for å finne ut info om det jeg nevnte ovenfor. Les mer neste gang gutt Lykke til.
Ivory Wave inneholder ofte, men ikke alltid, MDPV. Det er foreløpig lovlig, ekstremt avhengighetsskapende og vil knuse livet ditt raskt hvis du misbruker det. Snort det, men begynn veldig på veldig lav dose.