Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2463
Hei. Jeg har skutt i ca 2 år i strekk (Hver dag) for 5 år siden. Og nå i vinter har jeg begynt litt av og på. Men har tydeligvis glemt mye om det. Jeg vet jeg har sett værre fart en dette, men spør fordi typen min blir dårlig av og ta det.

Farten løser seg meget dårlig opp i vann. Den lukter ikke godt (fisk) og er grusom og snorte. Så når jeg trekker den opp er det masse kvitt igjen i koppen. Jeg må trekke den minimum to ganger før den slutter og være klumpete, men når jeg har gjort det må jeg fremdeles varme pompen med farten i (ca til kroppstemperatur) for at tåken som er i pompen skal forsvinne. Hvorfor er den slik? Og når man får vondt i åren fra skulderen ned til håndleddet, hva er gått galt da? (Har skutt i den va 3 ganger) Er ikke hoven og har ikke brenning så tror ikke det er bomskudd. Men det river i åren når jeg strekker ut armen.
Du har kanskje fått årehinnebetennelse, uansett vil jeg ikke anbefale deg å fortsette og skyte den - amfetamin nå til dags kan være blanda ut med så sinnsykt mye forskjellig drit så det er umulig og si - Men de fleste typer amfetamin skal være så og si 100 % vannløslig (om det er i ren form, vet det er litt forskjell men ikke mye) så du kan iallefall være sikker på at all den driten som ligger igjen er IKKE amfetamin men noe annet, tåken du ser i løsningen i pumpa er nok også små partikkler av en eller flere av de stoffene speeden er bøffet ut med som du ikke klarer og filtrere med bomullen fordi de rett og slett er for små. Ikke fortsett og ta denne amfetaminen, overtid kan dette føre til blodpropp, blodforgiftning o.l - VÆR FORSIKTIG!
Jeg tror det du får er blanda ut til de grader. Har sittet igjen med masse hvit selv og det var dritt amf.
skyter ikke selv, men kjenner flere som gjør og de klager på det samme dem...

at det blader seg dårlig ut og blir veldig grumsete.
de har å klaget flere ganger over vondt i armen etterpå.... og mange ganger har de å blitt blå og veldig missfarget og stygge over store deler av armen... kan uuuumulig være godt.

skjønner ikke at dere tør å skyte når det er så dårlig. du aner jo virkelig ikke hva du dytter i blodomløpet. *grøss* MEN det er vel det samme som andre sier at jeg fatter ikke at du kan dra det der i nesa du ødelegger nesa totalt... eller de som sier at de ikke skjønner at man tar det i det hele tatt fordi stoff er skadelig
Sist endret av Rusketulla; 24. februar 2012 kl. 20:04.
Hvis det lukter fisk skyldes det mest sannsynlig rester av amin(er) i produktet. Dette kan ha vært brukt som reagens eller (mindre sannsynlig) løsemiddel under produksjonen. Man trenger f.eks aminer når en reduktiv aminering er et steg i syntesen, eller som svake baser når reaksjonen krever det. Rester av aminer tyder på dårlig ekstrahering og rensing av produktet, og det er ikke usannsynlig at andre reagenser og biprodukter kan finnes i amfetaminet.
Sist endret av Vargas; 24. februar 2012 kl. 20:07.
Trådstarter
24 0
Hva i alle dager er galt når blodet blir tykkt og svart? Klarte ikke nesten ikke trekke blodsvar av det en gang. Og greide i allefall ikke å skyte det inn igjen. Nå prikker det på forskjellige deler av armen hele tiden. Dette syns jeg var skummelt
Sitat av ^Daffy^ Vis innlegg
Hva i alle dager er galt når blodet blir tykkt og svart? Klarte ikke nesten ikke trekke blodsvar av det en gang. Og greide i allefall ikke å skyte det inn igjen. Nå prikker det på forskjellige deler av armen hele tiden. Dette syns jeg var skummelt
Vis hele sitatet...
det er en indikasjon på at du bør slutte med skytingen!(jeg er ikke expert men blodet mitt er vertfall rødt, og ikke svart)
Sitat av ^Daffy^ Vis innlegg
Hva i alle dager er galt når blodet blir tykkt og svart? Klarte ikke nesten ikke trekke blodsvar av det en gang. Og greide i allefall ikke å skyte det inn igjen. Nå prikker det på forskjellige deler av armen hele tiden. Dette syns jeg var skummelt
Vis hele sitatet...
Betyr at det er på tide å slutte skyte hva enn det er slags uren mannskjit du skyter, og unne deg et besøk hos legevakta. Kan f.eks være en flebitt (åreveggsinfeksjon) som i verste fall kan føre til blodproppdannelse. Urenheter i skit du skyter IV kan føre til alle slags jævlige problemer, abcesser, gangren (koldbrann) betennelse i hinnen som dekker hjertemuskelen (endokarditt) og andre trasige ting.
Sitat av ^Daffy^ Vis innlegg
Hva i alle dager er galt når blodet blir tykkt og svart? Klarte ikke nesten ikke trekke blodsvar av det en gang. Og greide i allefall ikke å skyte det inn igjen. Nå prikker det på forskjellige deler av armen hele tiden. Dette syns jeg var skummelt
Vis hele sitatet...
Nå er det over 1 år siden jeg har tatt amfetamin I.V sist. Fikk heftig flashback fra hvor jævlig dette stoffet er. På ingen måte vært alle risikoene.
Skyt i en annen åre og la den andre hvile en uke :-) får svart blod jeg og.
Når det kommer til amfetaminen vil jeg annbefale deg å kaste den.
Om du uansett skal skyte det søpplet du har fått kan du rense det gjennom et watman-filter får å få bort det meste som er i det.
Hva som er blandet i ditt amfetamin kan nok ingen svare på, men morsmelk erstatning kan det gått være ut ifra beskrivelsen.


http://www.whatman.com/GDXSyringeFilters.aspx
Hallo? Med Svart blod og alt du beskriver her hadde jeg kontaktet lege.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
en eller annen narkis som hadde skutt i 15år eller no sa at han holdt seg unna allt som måtte filtreres mer enn en gang, noe jeg hadde gjor og. den er sikkert blanda ut med massssse dritt, og ettersom typen din ble syk av det, og det gjør så vondt å skyte, ville jeg holdt meg unna/droppa det (i rizla altså)

GÅ TIL LEGEVAKTEN!, bedre sent enn aldri
Sist endret av drittsekken; 25. februar 2012 kl. 17:24.