Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  80 7594
* endret dato: Lørdag 14. Januar *

Hei alle medfreaks.

Jonta utfordret meg før jul en gang til å arrangere et treff i Bergen før han rakk å arrangere et i Trondheim, så jeg tenkte det var på tide å putte pengene der kjeften min er.

Jeg proposerer en brettspillkveld i hyggelig lag, har inntrykk av at det er noe de færreste misliker.
Etter å ha sett diverse andre lignende tråder som loker bort i avstemninger om dato, tidspunkt og lokasjon, vil jeg prøve å bare fastsette dette med en gang, slik at man slipper slike uromomenter.
De fleste får det til å passe hvis man vil, hvis ikke får de bli med på treffet etter, som nok vil skje fort om dette blir vellykket, jeg er i alle fall glad i å spille brettspill.

Da er jeg så freidig at jeg foreslår at vi treffes allerede neste fredag, den 13. januar. ca klokken 7.
Jeg vil også foreslå et lokale der festlighetene kan ta plass, nemlig Aspendos, som ligger midt mellom Magnus Barfot og Konsertpaléet.
Jeg har dessverre ikke plass til å by dere hjem til meg, og om ingen andre melder seg frivillig mener jeg dette er et godt alternativ.
De har enkel matservering som holder en akseptabel standard, slipper inn folk som er under 18, og serverer øl til de som er over.

Av spill som skal spilles er det vel egentlig opp til hvem og hvor mange som kommer.

Folk kan jo poste her i tråden om de har noen spill de kunne tenke seg å ta med.
Jeg kan stille med Dominion (4 pers), Settlers of Catan (4 pers) og Bang, eller Wanted som det også er kjent som (7 pers).
Vi fordeler oss eller spiller samme spill, alt etter hvor mange som kommer.

Ellers gjelder vel det vanlige, ta kontakt på PM for overbevisning av urolige foreldre o.l.

Håper ikke jeg har glemt noe, i så fall får dere bare si fra, håper så mange som mulig vil være med på dette, jeg vil ringe og reservere bord når det begynner å bli klart hvor mange som dukker opp.

Koz & klemz
Sist endret av nso; 6. januar 2012 kl. 21:27.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Flott initiativ! Mulig vi blir å gjøre noe slikt i Trondheim også.

Kan kanskje være en idé å ta kontakt med slike miljøer på UiB o.l. (tipper de finnes).

Kom igjen bjørgvinsfolk! Ikke la bergensfaktorene tøve det til!

Koz og nuzz fra Barteby
Var jo selvfølgelig på et tidspunkt, og muligens en dag jeg ikke kan. Skal se hva jeg får til.

Edit: Kan da umulig være bra å ha treff Fredag den 13.
Sist endret av Sinken; 4. januar 2012 kl. 19:02.
Utilitetsmonster
The Great Catsby's Avatar
Trådstarter
Sitat av killkalle1 Vis innlegg
Var jo selvfølgelig på et tidspunkt, og muligens en dag jeg ikke kan. Skal se hva jeg får til.

Edit: Kan da umulig være bra å ha treff Fredag den 13.
Vis hele sitatet...
Prøv og dukk opp, det blir nok kos.
At det er fredag den 13. spiller nok liten rolle, spillene jeg har listet opp er for det meste basert på skills og ikke flaks.

Alle dere andre burde også prøve å komme, legg den sosiale angsten på hyllen for en dag, og kom og spis pizza og spill Settlers med oss.
Jeg har heller aldri vært på treff før, men det er da ikke noe å være redd for, min mor sier jeg er grådig grei, og hvis man ikke liker seg, kan man finne på en unnskyldning for å stikke hjem.


Jonta:
Tenkte på det med UiB, men det hadde vært kjekkest å holde det til Freaker(og selvfølgelig freakers venner, hvis man har det).
Jeg har allerede en gruppe jeg spiller med, hovedtanken her var å arrangere et Freaktreff, med en fastsatt aktivitet for å unngå loking og kleinhet.
Nå kan jeg uansett ikke den dagen, da, men...
Hva slags lokale er det snakk om? Kan man bestille mat og drikke der? Jeg liker egentlig ikke brettspill i det hele tatt, så en kveld dedikert utelukkende til dette ville ikke vært så interessant å være med på for min del.. Jeg har tidligere hatt vanvittig lyst å joine Peppes-kveldene, men har av ulike årsaker blitt hindret til det også. Men så igjen, så er det jo noen som overhodet ikke liker pizza... Vanskelig å gjøre alle til lags.
Utilitetsmonster
The Great Catsby's Avatar
Trådstarter
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Nå kan jeg uansett ikke den dagen, da, men...
Hva slags lokale er det snakk om? Kan man bestille mat og drikke der? Jeg liker egentlig ikke brettspill i det hele tatt, så en kveld dedikert utelukkende til dette ville ikke vært så interessant å være med på for min del.. Jeg har tidligere hatt vanvittig lyst å joine Peppes-kveldene, men har av ulike årsaker blitt hindret til det også. Men så igjen, så er det jo noen som overhodet ikke liker pizza... Vanskelig å gjøre alle til lags.
Vis hele sitatet...
http://old.studvest.no/kultur.php?art_id=8731

Kitschy liten plass.
Veldig anonymt sted, men det er alltid stille og rolig der, og en kjekk plass å spille spill.
Men hvis noen har noen andre forslag til plass, og hvis det passer bedre å ta det lørdagen, så kan vi selvfølgelig det.

EDIT: og alle liker brettspill, du har sikkert ikke spilt det rette enda
Sist endret av The Great Catsby; 4. januar 2012 kl. 20:05.
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
Hvor gamle er folka som kommer vanligvis? Spørr for morroskyld, misunner dere noe jævlig som har muligheten.
Sist endret av Kjøtt; 4. januar 2012 kl. 20:09.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
G4ndj1: Forståelig. Har du undersøkt ved t.d. UiB tho? Skulle ikke tro miljøet var overveldende stort.

I tillegg er det ikke som om nFF-ere er en helt spesiell type folk. Joda, de fleste er både interesserte og interessante, men det er lite annet de har til felles. Det er folk det er snakk om (:

Realist1: Erm, å komme på nFF-treff for pizza er som å komme på TG for goodiebagen.
Utilitetsmonster
The Great Catsby's Avatar
Trådstarter
Sitat av Jonta Vis innlegg
G4ndj1: Forståelig. Har du undersøkt ved t.d. UiB tho? Skulle ikke tro miljøet var overveldende stort.

I tillegg er det ikke som om nFF-ere er en helt spesiell type folk. Joda, de fleste er både interesserte og interessante, men det er lite annet de har til felles. Det er folk det er snakk om (:
Vis hele sitatet...
Jada, det er sant, men jeg tenker det kunne være en kjekk aktivitet, det vil bli nok av tid til pisspreik.
Skjønte ikke helt hva du mente nå med UiB?
Om man skulle invitert folk fra brettspillgruppen deres, eller om jeg skulle gitt faen i spilling og latt treff være treff nå?

Som sagt har jeg allerede en stor gruppe jeg spiller fast med, men tror dette kan være en kjekk måte å bli kjent med folk.
Jeg er allergisk mot den første kleine halvtimen, så foretrekker å late som jeg kjenner folk fra før, det pleier å funke.
Sitat av G4ndj1 Vis innlegg
Jeg har heller aldri vært på treff før, men det er da ikke noe å være redd for, min mor sier jeg er grådig grei, og hvis man ikke liker seg, kan man finne på en unnskyldning for å stikke hjem.
Vis hele sitatet...
Mamma sier jeg er en rampegutt, får jeg lov å komme?
Hehe, settlers er dritfett! Om det passer, så møter jeg opp. Kommer litt an på om det blir overtid på jobben (satser på at det går greit!)

Edit: Har du settlers-expansions, eller vanlige versjonen?
Sist endret av Waffaz; 4. januar 2012 kl. 21:11.
Utilitetsmonster
The Great Catsby's Avatar
Trådstarter
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Mamma sier jeg er en rampegutt, får jeg lov å komme?
Hehe, settlers er dritfett! Om det passer, så møter jeg opp. Kommer litt an på om det blir overtid på jobben (satser på at det går greit!)

Edit: Har du settlers-expansions, eller vanlige versjonen?
Vis hele sitatet...
Såklart kan du komme!
Det er ikke mitt spill, må låne det av en venninne, men tror hun har utvidelsespakke også.
Den har ikke jeg spilt med, men det finner vi vel ut av, om ikke du heller kjenner til den.

EDIT: Tenkte du mente utvidelse til flere spillere, det tror jeg hun har, men du mente kanskje sånn annen utvidelse?
Det vet jeg hun har, noe sjøfartgreier, ikke spilt det heller.
Sist endret av The Great Catsby; 4. januar 2012 kl. 21:16.
Er vel en 2-3 utvidelsespakker. Men jeg har ikke spilt det på ett par år..
Sitat av Kjøtt Vis innlegg
Hvor gamle er folka som kommer vanligvis? Spørr for morroskyld, misunner dere noe jævlig som har muligheten.
Vis hele sitatet...

Jeg er 20, og Agoat^ er 17.



Sitat av G4ndj1 Vis innlegg

EDIT: Tenkte du mente utvidelse til flere spillere, det tror jeg hun har, men du mente kanskje sånn annen utvidelse?
Det vet jeg hun har, noe sjøfartgreier, ikke spilt det heller.
Vis hele sitatet...
Husker ikke hvordan utvidelsene funket, men husker det helt sikkert igjen når jeg ser det.
Sist endret av Waffaz; 4. januar 2012 kl. 21:24.
Utilitetsmonster
The Great Catsby's Avatar
Trådstarter
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Er vel en 2-3 utvidelsespakker. Men jeg har ikke spilt det på ett par år..
Vis hele sitatet...
Ganske sikker på at det er denne, men det finner vi ut av.
Fuck overtid, kom og spill settlers.

Sitat av A Goat Vis innlegg
Eg joiner!
Vis hele sitatet...
Pent.


Jeg er forresten 24 hvis noen lurte, ikke at alder har så mye å si.
Sitat av Kjøtt Vis innlegg
Hvor gamle er folka som kommer vanligvis? Spørr for morroskyld, misunner dere noe jævlig som har muligheten.
Vis hele sitatet...
16 her. Varierer nok veldig, men ligger nok rundt 18-19.
Dårlig dato!
Jeg stemmer for å flytte den, siden vi er 3 stk som mener det passer dårlig.
Utilitetsmonster
The Great Catsby's Avatar
Trådstarter
Ok, vi flytter det en dag frem, til lørdag.
Da kan vi gjerne ta det litt tidligere siden folk flest ikke har vært på jobb og skole, kanskje 5?

Lørdag 14. januar kl. 5.

All in favour, say aye.
Mulig jeg slenger meg på også.. Har ikke vært på noen "internettreff" før, blir litt uvant i såfall.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Realist1: Erm, å komme på nFF-treff for pizza er som å komme på TG for goodiebagen.
Vis hele sitatet...
Hehe.. Noen har brettspill som icebreaker, jeg har mat...

Kan liksom ikke føle deg awkward med munnen full av mat!
Sist endret av Realist1; 5. januar 2012 kl. 00:11.
Dette høres veldig bra ut og settlers er awesome! Jeg får se om jeg greier å legge den sosiale angsten på hylla for den dagen, etter å ha feiget ut på sist treff. Jeg er forresten 17 år
Utilitetsmonster
The Great Catsby's Avatar
Trådstarter
Sitat av Grix Vis innlegg
Mulig jeg slenger meg på også.. Har ikke vært på noen "internettreff" før, blir litt uvant i såfall.
Vis hele sitatet...
Du er hjertelig velkommen, ser ut som det kommer hvertfall to andre askøystriler, så det blir ikke så skummelt

Sitat av Realist1 Vis innlegg
Hehe.. Noen har brettspill som icebreaker, jeg har mat...

Kan liksom ikke føle deg awkward med munnen full av mat!
Vis hele sitatet...
Det vil bli gode muligheter for å proppe seg med mat, de har ikke den beste maten i verden, men bedre enn Peppes IMO.

Sitat av Lujei Vis innlegg
Dette høres veldig bra ut og settlers er awesome! Jeg får se om jeg greier å legge den sosiale angsten på hylla for den dagen, etter å ha feiget ut på sist treff. Jeg er forresten 17 år
Vis hele sitatet...
Gjør det!
Jeg tror mange har en høy terskel for å møte opp på slike ting, men det er jo ingenting å være redd for.
"The only thing we have to fear, is fear itself" som FDR sa.
Sitat av G4ndj1 Vis innlegg
Ok, vi flytter det en dag frem, til lørdag.
Da kan vi gjerne ta det litt tidligere siden folk flest ikke har vært på jobb og skole, kanskje 5?

Lørdag 14. januar kl. 5.

All in favour, say aye.
Vis hele sitatet...
Sikker på at det ikke heller kan være torsdagen, eller denne lørdagen

Vekk-reist den helgen. Har vært på to treff nå, og tilsammen har det kommet 4 stk på de treffene, så jeg vill få med meg dette.
Sitat av Grix Vis innlegg
Mulig jeg slenger meg på også.. Har ikke vært på noen "internettreff" før, blir litt uvant i såfall.
Vis hele sitatet...
Det har ikke jeg heller, og jeg er jævlig nysgjerrig på hvem du er!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av G4ndj1 Vis innlegg
Skjønte ikke helt hva du mente nå med UiB?
Om man skulle invitert folk fra brettspillgruppen deres, eller om jeg skulle gitt faen i spilling og latt treff være treff nå?
Vis hele sitatet...
Førstnevnte.
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Hehe.. Noen har brettspill som icebreaker, jeg har mat...

Kan liksom ikke føle deg awkward med munnen full av mat!
Vis hele sitatet...
Du as. Nå er du jo bare ut etter å krangle. De har annen mat på Peppes enn pizza.
Sitat av Lujei Vis innlegg
Jeg får se om jeg greier å legge den sosiale angsten på hylla for den dagen, etter å ha feiget ut på sist treff. Jeg er forresten 17 år
Vis hele sitatet...
Er bare å ta med seg plausibel unnskyldning om at «oi må stikke hunden min tok fyr» og noe som får deg til å føle deg trygg. Om det nå er mamma, en kamerat, eller bamsen din.

Forøvrig foreslår jeg å lage ny tråd eller få endret trådtittel og førstepost i samstemning med ny dato. Om dere nå skulle bestemme dere for å endre (:
Det er da ingen farlige folk bak nicket. . - Hvis noen er særs skeptiske altså!

De som er skumle ^^, kommer (vanligvis) ikke på treff.

Første nff-treffet mitt før jul traff jeg ingen "skumle" folk, var artig og sosialt, så det er bare å komme med for dere som tviler.


...Som dere sikkert skjønner av alle de trådene er det som regel normale, ganske oppegående folk bak nickene. Vi ser da normale ut, ikke som romvesener hvis noen lurte.

btw; noen av freaksa har tre bein og lange datafingre og sånt, men det er bare å se bort ifra på treff. Have fun folkens
Sist endret av aeon_illuminate; 5. januar 2012 kl. 11:33.
Utilitetsmonster
The Great Catsby's Avatar
Trådstarter
Sitat av killkalle1 Vis innlegg
Sikker på at det ikke heller kan være torsdagen, eller denne lørdagen

Vekk-reist den helgen. Har vært på to treff nå, og tilsammen har det kommet 4 stk på de treffene, så jeg vill få med meg dette.
Vis hele sitatet...
Ville prøve å ikke flytte så mye på det, alle andre tråder ender bare bort i 3 sider med loking om datoer, og uansett passer det aldri for alle.
Det ser ut som lørdag 14. passer for de fleste som har meldt interesse, så jeg foreslår vi bare kjører på da, og tar heller et nytt treff en måned etterpå om det funker sånn noenlunde.

Sitat av Jonta Vis innlegg
Er bare å ta med seg plausibel unnskyldning om at «oi må stikke hunden min tok fyr» og noe som får deg til å føle deg trygg. Om det nå er mamma, en kamerat, eller bamsen din.

Forøvrig foreslår jeg å lage ny tråd eller få endret trådtittel og førstepost i samstemning med ny dato. Om dere nå skulle bestemme dere for å endre (:
Vis hele sitatet...
Jada, det er ingen stress, den eneste som bør føle seg tvunget til å være der er meg, som ikke vil forlate spillene mine i hendene på en gjeng med freaks

Skal sende en melding å be om endring av trådtittelen når den er hundre prosent fastsatt, vil ikke plage moderatorene med utidig ubesluttsomhet.


Ellers er det som sagt lov, ja faktisk oppfordret til, og ta med spill selv hvis man har noen man liker godt.
Jeg er alltid keen på å prøve nye spill, men har ikke råd til å kjøpe hvert eneste jeg har lyst å teste
Sist endret av The Great Catsby; 5. januar 2012 kl. 16:32.
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Det har ikke jeg heller, og jeg er jævlig nysgjerrig på hvem du er!
Vis hele sitatet...
Var med å arrangerte askøylan, og jeg har er rimelig sikker på at jeg husker å har sett ditt og A goat's nick på påmeldigslisten et år
Sist endret av Grix; 5. januar 2012 kl. 16:59.
Sitat av Grix Vis innlegg
Var med å arrangerte askøylan, og jeg har er rimelig sikker på at jeg har sett ditt og A goat's nick på påmeldigslisten et år
Vis hele sitatet...
Hehe, jeg har ikke vært påmeldt askøylan før, men har vært innom.

Tror jeg har en anelse om hvem du er
Utilitetsmonster
The Great Catsby's Avatar
Trådstarter
Sitat av Grix Vis innlegg
Mulig jeg slenger meg på også.. Har ikke vært på noen "internettreff" før, blir litt uvant i såfall.
Vis hele sitatet...
Ikke noe å lure på, vær der eller vær sær.



Da har vi fastsatt endelig dato, så nå kan dere slutte å uroe dere.
Alle må sette av Lørdag 14. januar til kos og hygge på Aspendos.

Jeg skal se på muligheten til å få satt sammen en kjapp og dermed ikke skillreflekterende turnering i Dominion som er det spillet jeg har hvor omgangene går kjappest.
Kommer litt an på hvor mye folk som dukker opp.

Det blir fin premie til vinneren, så der har du enda en god grunn til å komme
Klokkeslett?
Utilitetsmonster
The Great Catsby's Avatar
Trådstarter
Sitat av Grix Vis innlegg
Klokkeslett?
Vis hele sitatet...
Tenker 5-tiden?
Har fått influensa, men regner med å være fit for fight til Lørdag, hvertfall slik at jeg får møtt opp!

Klokken 5 høres bra ut
Kanskje jeg er i Bergen den helga, hadde vært gøy å joine! Vi kan ikke evt fyre opp noe uno eller andre kortspil ?
Utilitetsmonster
The Great Catsby's Avatar
Trådstarter
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Kanskje jeg er i Bergen den helga, hadde vært gøy å joine! Vi kan ikke evt fyre opp noe uno eller andre kortspil ?
Vis hele sitatet...
Nå til helgen mener du?
Såklart kan man spille Uno, som jeg nevnte tidligere i tråden oppfordret jeg folk til å ta med spill de likte.
Ta med Uno og kom!


Nå begynner det å nærme seg, kanskje man skulle ta en opptelling og se hvor mange som faktisk tenker å komme på lørdag, så jeg vet om jeg trenger å reservere bord eller ikke?
ja 14ende?

Kan ta med et par spill hvis jeg kommer ja . Vil tro meg at trivial persuit er gøy å spille med freaks !
Utilitetsmonster
The Great Catsby's Avatar
Trådstarter
Sitat av tissemannX Vis innlegg
ja 14ende?

Kan ta med et par spill hvis jeg kommer ja . Vil tro meg at trivial persuit er gøy å spille med freaks !
Vis hele sitatet...
Den er god, vel møtt på treff.
Men ikke ta med TP, hvis man skal spille kunnskapsspill er det meningsløst å spille noe annet enn Bezzervizzer, som jeg kan ta med hvis ønskelig.
Ikke meningen å virke sær eller egen, men det er uendelig mye gøyere

EDIT: Ja, den 14., det stemmer på en prikk, jeg har foreslått rundt kl. 5.
Sist endret av The Great Catsby; 11. januar 2012 kl. 22:18.
Hvordan finner man frem til riktig bord?
Tar med deg et nFF flag.
Utilitetsmonster
The Great Catsby's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lujei Vis innlegg
Hvordan finner man frem til riktig bord?
Vis hele sitatet...
Bare gå bort til det bordet med de som ser rarest ut.
Er bare 7-8 bord der, tror ikke det skal være noe stress, men vil tro det blir det bordet som er innerst, rett frem fra inngangsdøren
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
btw; noen av freaksa har tre bein og lange datafingre og sånt, men det er bare å se bort ifra på treff. Have fun folkens
Vis hele sitatet...
Jeg har også tre bein, if you catch my drift. Høhø

Blir litt for mange timene for meg å kjøre, så kan nok ikke møte. Men, kunne det være en idè å skrive ut en liten poster eller lignende som man har på bordet? Slik at folk finner frem til rett bord, liksom. Jævlig kleint å sette seg ned med fire tilfeldige karer som har komt for å ta seg en øl å diskutere tippelag
Utilitetsmonster
The Great Catsby's Avatar
Trådstarter
Sitat av McLovin Vis innlegg
Jeg har også tre bein, if you catch my drift. Høhø

Blir litt for mange timene for meg å kjøre, så kan nok ikke møte. Men, kunne det være en idè å skrive ut en liten poster eller lignende som man har på bordet? Slik at folk finner frem til rett bord, liksom. Jævlig kleint å sette seg ned med fire tilfeldige karer som har komt for å ta seg en øl å diskutere tippelag
Vis hele sitatet...
Igjen, det blir ikke noe stress.
Hvis du har vært på plassen det er snakk om, så skjønner du at det skal en del til for å forveksle freaktreff med noe annet.
Men hvis jeg finner det noen plass, kan jeg jo selvfølgelig kjøpe navnelapper og slik.
Har desverre aldri hatt sjansen til å delta på noen treff, da jeg bor på fagre Sunnmøre. Men, jeg går ut ifra at du vet hva du snakker om, siden treffet virker veldig gjennomtenkt!
Hvis det blir arrangert et treff til sommeren som klaffer veldig godt overens med en konsert eller lignende på Koengen skal jeg prøve alt jeg kan for å kunne ta turen! Virker artigt!
Sist endret av McLovin; 11. januar 2012 kl. 23:47.
En ting angående bordene der inne.. Jeg går forbi der hver dag til jobb, og bordene ser da jævlig liten ut? Tenker om man skal ha brettspill og kanskje noe mat og drikke. (Ja, tenker på alt jeg )

Men aldri vært der inne da, kanskje litt forskjell fra hva man ser fra gaten og hvordan det er der inne...
Sist endret av Waffaz; 12. januar 2012 kl. 13:56.
Utilitetsmonster
The Great Catsby's Avatar
Trådstarter
Sitat av Waffaz Vis innlegg
En ting angående bordene der inne.. Jeg går forbi der hver dag til jobb, og bordene ser da jævlig liten ut? Tenker om man skal ha brettspill og kanskje noe mat og drikke. (Ja, tenker på alt jeg )

Men aldri vært der inne da, kanskje litt forskjell fra hva man ser fra gaten og hvordan det er der inne...
Vis hele sitatet...
Det skal gå fint, har aldri vært noe problem før, tenkte å få de bordene innerst, de er litt lengre, og to bord rett ved siden av hverandre.
Stikker innom i morgen og reserverer bord.
Kan ikke komme på noen bedre plasser som har matservering, øl og i tillegg slipper inn mindreårige.

Du kommer?
Jeg kommer!
Utilitetsmonster
The Great Catsby's Avatar
Trådstarter
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Jeg kommer!
Vis hele sitatet...
Matamatikk, da sees vi der!

Jeg har prokurert premien til Dominion-konkurranse i dag, så vil oppfordre alle til å stille opp for en sjanse til å vinne denne unike gevinsten.
Aldri spilt Dominion før. Er syk for øyeblikket, så får vel ta maraton med dominion frem til lørdag da (Fant en nettside jeg kan øve meg på :O)

Edit: funket dårlig den siden... Tips til sider tas imot med takk
Sist endret av Waffaz; 12. januar 2012 kl. 18:30.
Sitat av G4ndj1 Vis innlegg
Matamatikk, da sees vi der!

Jeg har prokurert premien til Dominion-konkurranse i dag, så vil oppfordre alle til å stille opp for en sjanse til å vinne denne unike gevinsten.
Vis hele sitatet...
Faen og, at jeg ikke kan vinne den. Men men, skal skaffe meg en uansett