Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2552
Noen tips eller noe viktig jeg burde vite om før jeg prøver ?
Hvis jeg tar en kork, og jeg ikke merker noe på ca en halvtime. Skal jeg ta mer da eller droppe det?

Takker for svar!!
Du burde vite om produktet ditt er rent eller ikke.
Vent en halvtime til. Om du fortsatt ikke merker noe, vil jeg anbefale å styre unna. Uten at jeg noen gang har tatt slikt, har jeg hørt mye om dårlig GHB. Fungerer det ikke er det nok noe annet enn GHB.
Sist endret av Prognisse; 17. desember 2011 kl. 19:01.
For det første: Er du sikker på det er GHB du har fått tak i og ikke GBL?
Det er også vanskelig for oss på freak og si noe om hvor mye du burde ta da dette er veldig individuelt og kommer ann på hvor mye GHB det egentlig er i den flasken du drikker av.
De gangene jeg tok GHB har det gått alle mulige veier, alt fra en halv kork til 4korker har vært for mye, så det er veldig vanskelig og si. Uansett, Jeg pleide ha en regel på at jeg tok en halv kork per 2 timer. Helt til jeg var i skikkelig form. (Og da ventet jeg gjerne type 1 time for å se om det skjedde noe).

Jeg vil forresten også legge til at du burde passe på og ikke få i deg alkohol, da dette kan bidra til mye større sjanser for OD. Ellers ville jeg valgt og droppe GHB ettersom jeg personlig ser på det som et drittstoff.

Btw: Har du en kjæreste og dette er GHB - så prøv og ha sex.
Sist endret av Saint123; 17. desember 2011 kl. 19:03.
Jeg er helt sikker på at det er Ghb, den er rosa. Og har ikke drukket noe alkohol :-) tok en full kork, coca cola kork altså.
At den har rosa har vel ingenting og si på at det er GHB? Wtf.
De tidene jeg kjøpte GHB/GBL farget vi GHB/GBL'en rosa/gronn/blå osv med konditor farge bare for å huske at dette var GHB/GBL så vi slapp og drikke av feil flaske i kjøleskapet.

http://www.fhi.no/eway/default.aspx?...:5647:28:::0:0
Les der eller gå inn på erowid å søk på GHB
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
I forhold til GHB så synes jeg denne tråden er bra for at man skal få opp øyene for viktigheten av å vite hva man inntar og hvor mye.