Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  37 2772
Hei

Ettersom det forrige treffet i Trondheim ble så vellykka (vel, Ilaparken har et par svimerker og BomberMan rydder leiligheta si enda ) så tenkte jeg at det kanskje er interesse for et førjulstreff.

Det er ikke desember enda, men det er godt å ha litt tid å eventuelt planlegge på Så ikke for meg store greiene heller, kanskje møtes en plass og spise litt eller lignende og se hvor det bærer hen etter der

Så; hva synes dere om noe slikt?
Mulig,... mitt første nFF-møte..

Vet, ennå ikke hvordan det blir med meg, men Kp får du, for det hørtes artig ut!
Sist endret av aeon_illuminate; 30. november 2011 kl. 23:22.
Jeg joiner lett på den, så lenge det blir på en Lørdag, og vi har plass å være om det blir kaldt
jeg blir med! helst på en lørdag ja og hadde kansje vert litt kjekt med et lite kryp inn hvis det blir kaldt da
Kommer litt ann på. Jeg drar neste torsdag og kommer tilbake den 22. Så jeg regner med at treffet blir lagt når jeg er bortreist.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Hva om vi sier lørdag 17. desember? Kanskje gå litt i snøen som forhåpentligvis har kommet til da, sette seg ned for å drikke toddy/varm sjokolade m.m., for så å tusle på pizzarestaurant?

Edit: Både 10. og 17. passer for meg.
Sist endret av Jonta; 30. november 2011 kl. 23:36.
Det er jo to lørdager før julaften da; lørdag den 10, og lørdag den 17. Vet ikke hva som passer best av disse, eller om vi heller skal ta et treff i rom-julen? men for meg passer begge disse datoene bra.
Helst ikke romjula, skal valfarte rundt om i landet da (og hva er vel nFF-treff uten meg? )

Stemmer for lørdag 17. desember, får håpe det har kommet snø til da
kan dere ikke ha det før den 14, så skal jeg se om jeg tørr å være med.. ? <3 ;3
Stemmer for den 10.! Helst ikke på dagtid, da jobber jeg!
Jeg vil stemmer for alt fom og etter 9/10.des og etter det.

Ikke etter 18.ende da, da vil jeg hjem !

Men har andre planer samtidig, så ingenting er sikkert. Hadde dog vært artig å møte dere andre Trondheimsfreaks
Passer alle helgene frem til julaften for meg så jeg er med!

Likte sånn hallveis ideen til Jonta. Så lenge det ikke er alt for kaldt og bløtt så går det jo an å ta en kopp kakao før vi tusler bort til en varm Peppes/Egon
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
17. er no-go for min del.
ArbeidsledigProletar
Jeg sier ALLTID at jeg skal joine disse, men glemmer det alltid, eller ender opp med å planlegge noe annet den dagen.
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Jeg sier ALLTID at jeg skal joine disse, men glemmer det alltid, eller ender opp med å planlegge noe annet den dagen.
Vis hele sitatet...
Bakgrunnsbilde på PCn med dato på treffe
Hva med snøballkrig i en eller annen park, noen av oss kan ta med kakao/toddy, deretter rusler vi vår vei til en pizza sjappe, eller annen restaurant. Sitter der noen timer og diskuterer, før vi avslutter kvelden/natten med en heftig fest til en freaker som vil stille med husareal?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Heftig? Tja.. vi får se hva det blir til (:

Men snømann må vi få laget! Om det blir nok snø..
Jøss, denne tror jeg at jeg joiner om det blir, uavhengig av dato
Må vel si også det at jeg hadde helst sett at det ble planlagt litt lang tid i forveien - forstår derimot hvis det ikke er mulig for T.s. eller noen av dere andre som arrangerer.

For min del, desember er pakka med eksamener og start i en ny jobb, pluss at jeg skal ta et serfikat i perioden.. Travelt

Så derfor forslag; hva med å ta det i januar?? Hvis det blir for lenge å vente for dere - så kan vi jo godt ta et lite treff litt sånn randomly hos noen.
Men jeg tenker også det at (som noen foreslo ved nFFtreff i Bergen for en stund siden) - at noen erfarne/bittelitt eldre
tok og arrangerte og organiserte det hele
.
Da er det større sjangs for at treffet ikke blir helt dødfødt, som enkelt har vært har jeg lest
Sitat av T.J Vis innlegg
Hva med snøballkrig i en eller annen park, noen av oss kan ta med kakao/toddy, deretter rusler vi vår vei til en pizza sjappe, eller annen restaurant. Sitter der noen timer og diskuterer, før vi avslutter kvelden/natten med en heftig fest til en freaker som vil stille med husareal?
Vis hele sitatet...
HUSFEST, WHOOP WHOOP

Men jeg tror den 10. passer bedre når jeg ser nøyere etter.. Selv om det er kort varsel, så er det ikke mye styr å finne fram varme klær og kakao, og møte opp på Torget elns

Og førjulstreff er mye kosligere enn januartreff

(Jonta, siden du har så mye erfaring og slikt, så kan vel du ta deg av organisering? :3 )
Den tiende går pent for meg

Støtter også Jonta sitt forslag til å lage en konge snømann
Hmm, mulig at jeg kommer hvis ingenting står iveien

Har alltid hatt lyst til å dra på treff men har alltid glemt det eller så har det passet dårlig.
Sitat av TinnSoldat Vis innlegg
Hmm, mulig at jeg kommer hvis ingenting står iveien

Har alltid hatt lyst til å dra på treff men har alltid glemt det eller så har det passet dårlig.
Vis hele sitatet...
Du ska ivei ja, og æ ska joine
Sist endret av kimmy9gga; 2. desember 2011 kl. 01:07.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Ber om at følgende leses med masse humor og forståelse og sånn (:
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Må vel si også det at jeg hadde helst sett at det ble planlagt litt lang tid i forveien - forstår derimot hvis det ikke er mulig for T.s. eller noen av dere andre som arrangerer.
Vis hele sitatet...
To-ish uker i forveien er veldig vanlig. Og det vil alltid være folk som ikke kan.
Så derfor forslag; hva med å ta det i januar?? Hvis det blir for lenge å vente for dere - så kan vi jo godt ta et lite treff litt sånn randomly hos noen.
Vis hele sitatet...
Dette kan høres veldig slemt og kjipt og grettent ut, men er ikke ment slik: «Vi»? Du har jo aldri vært med på treff engang jo!

Forøvrig: Ja. Altfor lenge. Dessuten er det ingenting i veien for å ha treff rundt januar også. For alt vi vet kan det være noen som planlegger noe slikt allerede..
Men jeg tenker også det at (som noen foreslo ved nFFtreff i Bergen for en stund siden) - at noen erfarne/bittelitt eldre
tok og arrangerte og organiserte det hele. Da er det større sjangs for at treffet ikke blir helt dødfødt, som enkelt har vært har jeg lest
Vis hele sitatet...
Du as. Du leser for mye, og er på for få treff! (hvem som organiserte det er forøvrig kun én av en bunke faktorer vedrørende det treffet, om det i det hele tatt er en faktor. Forøvrig viste det seg jo at det ikke dukket opp Noen Erfarne™)

Du glemmer at treffene i Trondheim er laget av awesome, og at treffene i Bergen er.. treffene i Bergen. (, og ♥ til bergenserne)

Hvilke krav ville du satt for «erfarenhet»? Det virker rart å ville sette opp kunstige begrensninger på den måten, selv om jeg fortstår grunnlaget for dem.

Men om det beroliger deg, så kan vi jo prøve å få med erfarne medlemmer til å organisere det. Jeg vet ikke om jeg passer inni den kategorien, men kanskje Dodecha oppfyller kravene?

Det er tross alt vanskelig å organisere noe slikt; må finne tid! Og sted! Og så møte opp! Og så... ja, er ikke disse punktene nok kanskje? (:
[center]______________[/center]

Sitat av Eplegutten Vis innlegg
ikke mye styr å finne fram varme klær og kakao, og møte opp på Torget elns
Vis hele sitatet...
(Jonta, siden du har så mye erfaring og slikt, så kan vel du ta deg av organisering? :3 )
Vis hele sitatet...
Gah! Bestem deg da mann! Er kanskje på tide at jeg reiser rundt og holder kurs i hvordan Organisere Treff Med Fremmede Folk Fra Internett™ (:

Forøvrig bør man jo spre utover den magiske kunnskapen om hvordan man organiserer treff.
Sitat av T.J Vis innlegg
Støtter også Jonta sitt forslag til å lage en konge snømann
Vis hele sitatet...
Organisation mode engaged!

Aight, vi kan antagelig bruke grus e.l. til øyne, munn og knapper.

Hvem kan stille med følgende?
TinnSoldat: Send meg PM med nummeret ditt, så sender jeg deg tekstmelding når tida nærmer seg.

Forøvrig ser jeg at 10. passer best for de fleste her.
Og førjulstreff er mye kosligere enn januartreff
Vis hele sitatet...
Æ e Enig der ja! Var for kjapp på tastaturet! =))
Snø i Tr.heim... ...den dagen. Uansett, ønsker dere lykke til. Ha en fortreffelig aften!
Sitat av stagg Vis innlegg
Snø i Tr.heim... ...den dagen. Uansett, ønsker dere lykke til. Ha en fortreffelig aften!
Vis hele sitatet...
FYI så er det noe hvitt og veldig kaldt på bakken her nå
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
FYI så er det noe hvitt og veldig kaldt på bakken her nå
Vis hele sitatet...
Måtte gni meg i øya selv 2 ganger da jeg titta ut vinduet. Men kan garantere deg at den er borte innen dagen er omme.

Men skal ikke ødelegge morroa for dere. Skal ta meg en prat med han der oppe, så blir det en snømann på dere.
vi må jo lage freaken av snø da
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Har mulighet til å svippe innom på kveldstid både 10. og 17.
Er en stund siden jeg har møtt opp på treff, men det har alltid vært hyggelig!
Sitat av Jonta Vis innlegg
Hvem kan stille med følgende?
Vis hele sitatet...
Jeg kan stille med Freak-lue, i snømann size
Det værste av alt er at bomberman faktisk rydder leiligheta si enda... Jeg kommer om jeg har mulighet Er mulig det krasjer med noen form for julebord eller juleball.

Eller det faktum at jeg er blakk å ikke får lønning før den tjuende...
Sist endret av Zalox; 2. desember 2011 kl. 16:30.
Kommer om jeg ikke reiser bort før dere planlegger å ha det!
Mulig jeg er hjemmom byen en tur rundt den 10..
Er jeg det så får Basetrap oppgaven med å dra med meg også på treffet ;>
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Aight, tidspunkt? Sola er jo med oss veldig kort nå for tida, og det er ikke sååå verdt det å ta det veldig tidlig pga. den. Dessuten er det kos med hode- og/eller lommelykter.

17:30 har vi vel brukt før. Innvendinger?

La oss si at vi møtes på Torget, for så å traske bort til Marinen, drikke kakao, bygge snømann, kaste snøballer, og deretter tusle bort til Kjøpmannsgata sin Peppes.

Eller vet alle hvor Marinen er? Er ikke flaut om du ikke vet.
Hvordan er det med snø neste uke, spes lørdan?
Sitat av Jonta Vis innlegg
Aight, tidspunkt? Sola er jo med oss veldig kort nå for tida, og det er ikke sååå verdt det å ta det veldig tidlig pga. den. Dessuten er det kos med hode- og/eller lommelykter.

17:30 har vi vel brukt før. Innvendinger?

La oss si at vi møtes på Torget, for så å traske bort til Marinen, drikke kakao, bygge snømann, kaste snøballer, og deretter tusle bort til Kjøpmannsgata sin Peppes.

Eller vet alle hvor Marinen er? Er ikke flaut om du ikke vet.
Vis hele sitatet...
Dato kjære??
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
kn^tte: 10. ser det ut til at det blir ja.

aeon_illuminate: Vi får se hvordan det blir.

Sånn for å være heeelt sikre på at folk som følger med på denne tråden får det med seg, og ikke har unnskyldning:

Treff: Trondheim - 10.12.11.