Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1813
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Hei..

Mister jeg all "xpn" min hvis jeg blir disconnecta?
Mister jeg all "xpn" hvis jeg blir kicka?

Litt kjipt, skaffa meg 15k istad og ble kicka for for mange teamkills. (Ja, irriterende når de løper i sprayen min)
Ja det gjør du. Har spilt som en gud flere ganger og blitt randomly disconnecta og mista alt
Blir du kicka mister du exp.
Kobler serveren seg av mister du exp.
Mister linjen din nett så du forlater spillet, vil du få alle exp når spilles avsluttes (det ser du i battle report).
Sist endret av Spirituell; 27. november 2011 kl. 22:44.
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Trådstarter
Fy f*** andre gangen jeg spiller som en guuud! Rusher inn i dems base og drar ned 8 mann, så kommer det en team8 i veien når jeg holder på, og blir kicka. Fikk også en sånn medal på 10K mister jeg den og?

Ble kicka 2 ganger på rad, og fikk totalt 3 medals på 10k. Hvis det betyr at jeg mista de blir jeg rimelig pissed.
Sist endret av orbeck; 27. november 2011 kl. 22:48.
Systemet til BF3 er av det dårligste slaget. Så ja du mister de poengene. Har skjedd utallige ganger at jeg har disconnected uten grunn og mistet alt.
Sitat av indolence Vis innlegg
Systemet til BF3 er av det dårligste slaget. Så ja du mister de poengene. Har skjedd utallige ganger at jeg har disconnected uten grunn og mistet alt.
Vis hele sitatet...
Nevn ett system / spill hvor du ikke mister XP om du blir disconnected?
Sitat av twixtor Vis innlegg
Nevn ett system / spill hvor du ikke mister XP om du blir disconnected?
Vis hele sitatet...
I de aller fleste spill får du jo XPen direkte mens du spiller, ikke når runden er over.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Vet du at ingen systemer er ufeilbarlig. BF3 sitt system er veldig bra. Har også opplevd å dra frem smokenade på en pistol/knive only server... endt opp med å bli kicka med 20-30k xp og 50++ ribbons..... Det er en SYKT irriterende opplevelse.
Ja, du mister xp..

Sykt irriterende !
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Ah, dere er så kule når dere legger inn masse engelsk!
Blir så imponert jeg!
Nei, det er bare om serveren kneler g spillet ikke blir ferdig!
Frankrikes Solkonge
Sitat av twixtor Vis innlegg
Nevn ett system / spill hvor du ikke mister XP om du blir disconnected?
Vis hele sitatet...
World of Warcraft?
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Ah, dere er så kule når dere legger inn masse engelsk!
Blir så imponert jeg!
Vis hele sitatet...
Jaha ja? Hvis man skulle skrevet alt på norsk, hvordan hadde dette blitt da?


Sitat av uaexed Vis innlegg
Vet du at ingen systemer er ufeilbarlig. BF3 sitt system er veldig bra. Har også opplevd å dra frem smokenade på en pistol/knive only server... endt opp med å bli kicka med 20-30k xp og 50++ ribbons..... Det er en SYKT irriterende opplevelse.
Vis hele sitatet...
Vet du at ingen systemer er ufeilbarlig. Krigsmark 3 system er veldig bra. Har også opplevd å dra frem røykgranater på en pistol/kniv bare server... endte med å bli sparket med 20-30k erfaring...
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Ah, dere er så kule når dere legger inn masse engelsk!
Blir så imponert jeg!
Vis hele sitatet...
I slagmark 3, på en "bare kniv" datatjeneste dro jeg frem en røykgranat og ble utestengt, mistet nettforbindelsen. Har jeg mstet ferdighetspoengene mine?


Ontopic: når man disconnectr og serveren funker og avslutter spill, får man exp untatt ribbons og medaljer. 100% sikker.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Bf3 er jo navnet på spillet, så det trenger jo ingen "oversetting".
Om dere ikke gjør det værre en det er og ikke direkte-overstetter, så mener jeg jo det skal vere mulig å snakke på norsk på en grei måte, selv om dere snakker om dataspill.
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Bf3 er jo navnet på spillet, så det trenger jo ingen "oversetting".
Om dere ikke gjør det værre en det er og ikke direkte-overstetter, så mener jeg jo det skal vere mulig å snakke på norsk på en grei måte, selv om dere snakker om dataspill.
Vis hele sitatet...
Høres faktisk litt rart ut om vi bare skulle snakke norsk. "Hei, jeg skulle gjerne ha kjøpt en skyggelue."
Sist endret av Potetsjokolade; 27. november 2011 kl. 23:22.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Ja? Jeg har sakt skjermlue i snart 30 år nå, og det funker det!
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Ja? Jeg har sakt skjermlue i snart 30 år nå, og det funker det!
Vis hele sitatet...
Mente skyggelue ^^
Sitat av uaexed Vis innlegg
Vet du at ingen systemer er ufeilbarlig. BF3 sitt system er veldig bra. Har også opplevd å dra frem smokenade på en pistol/knive only server... endt opp med å bli kicka med 20-30k xp og 50++ ribbons..... Det er en SYKT irriterende opplevelse.
Vis hele sitatet...
Du vet at ingen systemer er ufeilbarlig.
BF3 sitt system er veldig bra.
Har også opplevd å dra frem en røykgranat på en tjener som var utelukkende for pistol/kniv.
Det endte opp med at jeg ble sparket ut med 20-30k EP(erfaringspoeng) og 50++ utmerkelser.
Det er en sykt irriterende opplevelse.
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Ah, dere er så kule når dere legger inn masse engelsk!
Blir så imponert jeg!
Vis hele sitatet...
Unnskyld meg, men er det virkelig noe å henge seg opp i?
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Ah, dere er så kule når dere legger inn masse engelsk!
Blir så imponert jeg!
Vis hele sitatet...

Går det ikke ann for deg å henge deg opp i litt større ting enn akkurat det der?
Folk skriver det akkurat som de vil. Det høres uansett for dumt ut å skrive alle sånne ord på norsk.