Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 7051
Hei,

Tenker på dette ofte (nei jeg skal ikke gjøre det), hvordan man utfører et perfekt drap.

Har kommet frem til at det sikreste må være å f.eks. seile over et hav og dytte personen ut i vannet og bare la båten drive videre... kan jo ikke være noe som helst bevis, og å hente en person på 10km dyp er nok ikke noe man gjør. "H*n kan jo ha snublet og falt ut i vannet mens han hadde vakt om natten, når jeg våknet var h*n ikke der".
Ingen mulige vitner, ingen DNA-bevis eller spor, personen er borte og de har kun ordet ditt.

Et annet alternativ er jo å kjøre til et stup, drikke litt og få vedkommende til å hoppe ut av stupet ved å true h*n. I retten kan man jo si at alle drakk og at han hoppet frivillig.

Hva tror dere? Og ja, dette er kun hypotetisk.
Sist endret av Spirituell; 27. november 2011 kl. 21:58.
Kan vedde min venstre balle på at det er mange uløste drap i Norge pga overdoser. Sett en sprøyte i øyet på vedkommende.
Er motiv for drapet noe du har tenkt på, vet folk at du hater denne personen, og er villig til å ta livet av han ?
Er det overvåkningskamera til stede?
Har du noe å feste på personen/liket, så du er sikker på at det synker?
Er det andre tilstede?

hypotetisk tankegang, så du må ikke tro at jeg tror du vil gjøre dette
facepalmer mye
Spirituell's Avatar
Trådstarter
Ja, men er veldig mistenksomt om det er en sprøyte i øyet? Hva med DNA og avtrykk på sprøyten? Den må ihvertfall destrueres, og noen (f.eks. dealer) kan kanskje bli dømt til uaksomt drap.

Edit: det er ingen overvåkningskameraer på en båt, og en person som har sunket i en omkrets på 150 km (båten etter 10 timer) er nok vanskelig å finne, og i det hele tatt å få fram mannskap midt i et stort hav der nermeste befolkning er 5000 km fra deg til å søke og oppklare det hele, er nok en ganske vanskelig oppgave. En person dør nok også etter en halvtimes tid i iskaldt vann...
Sist endret av Spirituell; 27. november 2011 kl. 22:03.
Hvordan kvitte seg med et lik og bevis?

Diskutert før, dog en artig tanke

Kanskje ikke artig å tenke på at du skal drepe noen, men....

edit: Meitemark var før meg
Sist endret av maxphone; 27. november 2011 kl. 22:01.
Det er litt merkelig om karen bare forsvinner da. Noen kommer jo til å bli bekymret og mistenksom. Om du er den siste personen som så han, så... Hva skal du si? "Husker ingenting, jeg". De sjekker jo alt, motiver og hva som helst.
du kan sprenger noen?
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Ja, men er veldig mistenksomt om det er en sprøyte i øyet? Hva med DNA og avtrykk på sprøyten? Den må ihvertfall destrueres, og noen (f.eks. dealer) kan kanskje bli dømt til uaksomt drap.
Vis hele sitatet...
Det med øyet var en tull.

Politiet gidder sjeldent etterforske en overdose. Jeg er overbevist om at det er personer i Norge som har blitt drept på denne måten etterforskning eller ei.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Hmmmmm.... Artig spørsmål gitt.... Har noen ideer etter utallige romaner og tv-serier som omhandler dette.

Ved bruk av skytevåpen må det være ett "rent" våpen, helst uten serienummer o.l. Hvis du ikke får tak i dette, bruk en annens våpen slik at ingenting leder tilbake til deg.

Ved bruk av kniv må du passe på å få minst mulig søl, husk at alt DNA skal bort.

Ved bruk av hand-to-hand husk å bruke beskyttelse, over knokene dine o.l. så det ikke blir noen synlige spor på deg.

Alltid bruk hansker, skinnhansker, når du gjør skittne jobber. De lemner ingen spor så alle problemene er ute av verden.

Sprøyter med ulike gifter o.l. funker også greit. Knockout-midler i mat/drinker for å så hive mannen til sjøs/dumpe han i en container o.l. funker også. Husk alltid å ha en enkel, men konkret plan.

Ingen vitner, har du vitner så må du være så kaldblodig at du kvitter deg med dem også.

Ingenting må lede tilbake til deg selv, alt av betalinger må være gjort med kontanter som ikke kan spores til deg.

Det var noen headsup
Offeret sitt forhold til deg er veldig viktig.
Man burde ikke ta noen som lett kan spores til deg, det burde heller være litt mer "spontant" og tilfeldig.
Beste måten er vel å ta personen et sted, drepe og kvitte seg med liket, gjerne i havet på en måte som nevnt tidligere. Eller bare skyte personen fra avstand og kaste riflen i havet.
Ta med vedkommende ut i skogen. Kverk vedkommende etter hvilken metode man foretrekker. Heng opp ved kommende a la pusher 3 style. Fjern jeksler og fingertupper. Sløy og slakt vedkommende igjen etter pusher 3 style. Del opp kroppen i 6 deler. Spre delene så godt som mulig.

Når det kommer til kverkingen må vel halshogging være det mest underholdende så lenge man lar vedkommende blø i hjel. Eller kveling mens man ser vedkommende i øynene mens man holder på.
Eller så kan man jo bedøve vedkommende og tappe blodet fra arteriene i armhulene. Fantasien setter grenser og skal man først drepe noen må man være flid med å gjerne spor og ta konsekvenser som evt medfølger

Bare reint hypotetisk dette her mods
Hvorfor være så brutal? et enkelt skudd er best tenker jeg. Kan ha litt respekt for andre selv om man er seriemorder tenker jeg =)=)=)
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av RESpekt Vis innlegg
Ta med vedkommende ut i skogen. Kverk vedkommende etter hvilken metode man foretrekker. Heng opp ved kommende a la pusher 3 style. Fjern jeksler og fingertupper. Sløy og slakt vedkommende igjen etter pusher 3 style. Del opp kroppen i 6 deler. Spre delene så godt som mulig.

Når det kommer til kverkingen må vel halshogging være det mest underholdende så lenge man lar vedkommende blø i hjel. Eller kveling mens man ser vedkommende i øynene mens man holder på.
Eller så kan man jo bedøve vedkommende og tappe blodet fra arteriene i armhulene. Fantasien setter grenser og skal man først drepe noen må man være flid med å gjerne spor og ta konsekvenser som evt medfølger

Bare reint hypotetisk dette her mods
Vis hele sitatet...
For å utføre det her drapet må man være mere kaldblodig enn Breivik som hørte på metall mens han plaffa ned kids....
se noen episoder av Dexter.
Sist endret av GROVløs; 27. november 2011 kl. 22:13.
Dexter har gull i ræven. Beste måten er vel å planlegge detaljene og skaffe seg alibi. Hvordan man skaffer alibi uten å få noen til å lyge vet jeg ikke (ikke stol på noen når du dreper noen, de pleide morra mi å si)
Jeg hadde invitert noen hjem på besøk, forgiftet personen med noe i drinken, deretter lagt liket i bilen min, og kjørt ut på det øde landet en plass/bondebygda på natta.
Sitat av uaexed Vis innlegg
For å utføre det her drapet må man være mere kaldblodig enn Breivik som hørte på metall mens han plaffa ned kids....
Vis hele sitatet...
Nja, man må i allefall være klar over handlingen og at mennesker bare er kjøtt og blod. Jo mer man kan distansere fra vedkommende man skal avslutte jo større er vel sjansen for at det perfekte mord kan gjenomføres. Breivik var vel bare kald og mentalt forstyrret
Som stagg sier så er det garantert endel personer som har blitt drept ved en overdose her til lands.
Sitat av ClaesGreve Vis innlegg
Jeg hadde invitert noen hjem på besøk, forgiftet personen med noe i drinken, deretter lagt liket i bilen min, og kjørt ut på det øde landet en plass/bondebygda på natta.
Vis hele sitatet...
Men hva skjer så når denne personen blir etterlyst, og en venn av han vet at han skulle til deg fordi han nevnte det ved en tilfeldighet?
Ta på deg full ninja drakt med hansker og et hodeplagg. Knekk nakken på ved kommende og kast personen i en fjellkant. Folk vil tro at han har snublet og slått nakken sin hardt. Bør skje mens det er mørkt.
Use sett alle Dexter sesongene. Mordene han har gjennomført er vel "perfekte"?
Breaking bad.

http://img32.imageshack.us/img32/6743/breakingbadjessgasmask2.jpg
ta en random hore. ta hun med til en dahligvarebutikk og ta med noen paller og litt treverk, (kan som oftest bli funnet der) gå rundt til der hvor varene kommer (?) så kaster du h*n oppi containeren og trykker på den knusesmæshegrønneknappetingen så blir hun most, så kaster du oppi masse annet også. h*n vil bli penetrert av treverk og antagelig vanskelig å identifisere. snakker av egen erfaring

tullet
Sist endret av ragnarnilsen34; 27. november 2011 kl. 22:35.
Anbefal personen du vil drepe en kebabsjappe hvor du vet at maten er sammensatt av rottekjøtt.
Hvis man bare skal få til det perfekte mordet, uten noe motiv så ville jeg:

Lagd et lydløst "skytevåpen" som ikke finnes i noen databaser, med ammo som politiet ikke vet hvor kommer fra
Tatt på meg full hazmat suit som jeg hadde farget mørk på en måte (mot hårstrå og annet dna).
Renset og sterilisert bilen så jeg ikke dro med meg dna derifra, og fått på noen falske skilter
Dratt til et litt avsides sted, langt unna der jeg bor og lagt meg i en busk eller noe sånt
Ventet der til jeg så en ensom person og så at det ikke var noen i nærheten, så hadde jeg skutt denne personen, sneket meg vekk fra området, dratt hjem og aldri sett meg tilbake.

Eller noe sånt eller kidnappe en random person, ta med denne personen langt ut på sjøen, og dumpa personen i vannet bundet til noe tungt, sånn at h*n bare rett og slett hadde druknet og mest sannsynlig aldri hadde kommet opp igjen vet ikke jeg altså CSI hadde nok tatt meg uansett
Sist endret av LP88; 27. november 2011 kl. 23:16.
Hørte fra en villmann en gang at i russland dumper de lika i tønner med syre så de etser bort ......
Først kommer du og trenge og spane noen uker for og vite offerets rutiner, så skaffer du en varebil eller et annet stort kjøretøy,med plast trukket over bagasjerommet & mer til innpakkning av vedkommene! stump vold er og foretrekke siden det blir "mindre søl" slå personen bevistløss og stram til rundt halsen med et sterkt tau, deretter lemper du personen i bilen & ha diverse ting klart som kan dekke til, den spennene biten er og "transportere" personen til et øde sted (holde fartsgrenser, å ha papirer i orden er ikke dumt heller) beste er og ha en grav ferdig gravet helst "6 feet"(dette vil forhindre at dyr graver opp vedkommene) deretter heller man 10-20 liter kraftig syre over, dekker over graven & legger diverse ting over slik at det ikke skal mistenkelig ut. Bevisene som klær & plast bør brennes & våpnet dumpes et annet sted. med øde sted mener jeg skogen og minst 500-1000 meter fra nærmeste sti. dette er ikke perfekt med tanke på logistikken (skaffe bil & klare og gjøre det uten at noen oppfatter mistanke) men om det går er sannsyneligheten for at det kan linkes til deg ganske liten!