Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1508
Har en 4g som jeg bruker til hverdags, og en 2g som blir brukt under litt røffere forhold, ønsker å synke Kontakter, meldinger og bilder mellom disse. er dette mulig? vil helst slippe å sikkerhetskopiere vær gang. 4gen synkes over wifi om dette har noen betydning.
Alt av mine data synces iallefall gjennom min gmail, tror nok det skal funke for deg også?
kulere enn du tror
tekace's Avatar
Synk kontakter med google? Også legger du alle bildene inn i en mappe og synker dem. Meldingene vet jeg ikke
Ser jo for meg at jeg kan synke 4èrn rett til itunes over Wifi eller kabel. for så å plugge 2g inn i pc og synke mot itunes, MEN vil helst unngå sikkerhetskopi. har tvillingsim så en av telefonene står i docken som er plugget i pc nesten til envær tid. Noe som etter min mening børr ordne det med synk opp til 2gen lett iallefall. men hvordan velgger jeg å synke disse? Altså Meldinger,Bilder, og kontakt liste er det jeg i all hovedsak ønsker å synke.
Sist endret av The_WEB_KILLER; 27. november 2011 kl. 01:53.
iCloud skal jo gjøre denne jobbe ganske enkelt. Funker veldig bra på mine epleprodukter.

Da slipper du også tulle med å synce hele tiden, siden alt skjer automatisk.
Sist endret av mo3; 27. november 2011 kl. 02:33.
Som sagt, skal det kunne gå med iCloud.
Icloud er det beste for Iphone men Google er det beste for Android.
Icloude funker IKKE for 2g desverre, (eller har jeg oversett noe?) dessuten tar den IKKE tekstmeldinger.
Sykroniser begge iphonene opp mot samme ituneskonto. 2g-en kobler du bare via kabel. Har selv to iphoner, og det fungerer utmerket.
hmmm. å da får du meldinger osv? har prøvd, fikk ikke dette til å funke 100%
iCloud tar meldinger. Har du iOs5 på begge telefonene?
Sitat av mo3 Vis innlegg
iCloud tar meldinger. Har du iOs5 på begge telefonene?
Vis hele sitatet...
det er bare 3gs og nyere som får ios 5
Da blir det vanskelig for han å ha iCloud