Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 961
Vil jeg få 3D effekt på min helt vanlige Panasonic 50" plasma tv (100hz) når jeg har koblet pc'en til og bruker nvidia 3dvision med briller?
Ville nok trodd det er en grunn til at de selger "3D TV'er"
Det går, men det ser helt forferdelig ut. Kjøp deg 3D tv, eller la avatar ligge i hyllen.
Nei.
Din TV vil ikke klare å få fram noe brukbar effekt på det området, ei heller er den laget for å gi en slik effekt =)
Sitat av JKnutsen Vis innlegg
Ville nok trodd det er en grunn til at de selger "3D TV'er"
Vis hele sitatet...
Det er for de som faktisk vil ha brukbar 3D, og ikke det barne underholdende greiene vanlige Tv'er slipper ut.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Forskjellig teknologi tv 3d og nvidia 3d.
TV = Få deg til å se 2 bilder ett på hvert øye med briller som ikke gjør noe annet å splitte bildet.
nVidia = Bytter mellom å se å ikke se. "active shutter eye"

Ihvertfall om TV er bruker samme inovasjonen som kino.

Men i bunn å grunn er det jo du som styrer hva som skal vises på tven å hvordan.
Sist endret av Alphanio; 20. november 2011 kl. 21:46.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
hvis tv'en hadde hat 120hz og duallink dvi ingang vil det funke, eller vil det ikke under noen omstendigheter funke og se 3d på en vanlig tv