Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 5744
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Ja, trådtittel sier det meste. Dette er utrolig irriterende, og det har bare plutselig blitt sånn. Har prøvd å google, men finner ingenting!

Noen som har løsninger?
Sikker på at ikke alle du kjenner bare kødder med deg?
Sitat av Turrist Vis innlegg
Sikker på at ikke alle du kjenner bare kødder med deg?
Vis hele sitatet...
hehe, ny vri på smartphowned, istede for kjente filmfigurer har noen endret alle til ukjent
Instillinger -> Anropsinnstillinger -> Alle anrop -> Vis mitt nummer -> Etter nettverk.

Da skal det virke som normalt igjen
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Trådstarter
Jeg finner ikke "Anropsinnstillinger" inne på Instillinger?
Hvor i verden er du nå? Utlandet? Er i Mexico nå så atm er alle anropa mine ukjent også, siden de ikke klarer å finne nummeret elns surr her nede.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Trådstarter
Nei, er i nok i moderlandet gitt!
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Trådstarter
Nå oppdaterte jeg firmwaren, og fant anropsinnstillinger. Men finner ikke "Alle anrop" nå da!

Hvis jeg ser på informasjon om mobilen og under "Mitt telefonummer" så står det "ukjent".
De innstillingene har ikke noe med saken å gjøre, de gjelder for utgående anrop, ikke innkommende.

Du bør nok kanskje vurdere å sette telefonen tilbake til fabrikkinnstillinger.
Sist endret av Fuzzybossen; 12. oktober 2011 kl. 00:35.
My bad, trodde det gjaldt utgående...
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Trådstarter
Utifra hva jeg har forstått på diverse android forumer, så kan dette løses ved å ringe operatør og få nytt simkort. Så da blir det å ringe Netcom i morgen. Prøvde nemlig simkortet i noen gamle mobiler, og det vises kun ukjent nummer der også! Problemet er altså ikke Android. Takk uansett, folkens!
Jeg har to kompiser med samme problem, og de har hatt forskjellige telefoner der det skjer det samme med alle, så det er nok simkortet ja