Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1697
trenger hjelp! Har prestert og satt 10 liter sats som har eksplodert tanken den stod i som resulterte til at rommet jeg hadde den på og badet lukter sats. Har vasket som faen men lukten vill ikke forsvinne og det er fortsatt klister på gulvet.
klor fjerner lukta og sterilliserer.
er det brukbart på vanlig tregulv?

edit: feil delforum
Sist endret av kruttkungen; 4. oktober 2011 kl. 22:42.
HAHAHAHAHA trekker pusten HAHAHA

bruk salmiakk
Hahha, stakkars deg! Bruk plumbo eller spør mora di, mødre kan sånt!
er vel lite lurt med plumbo på gulv. Hva vil være best av salmiakk og klor?
Klor bleker, det må du huske.
Bland heller aldri slike midler.
så på et tregulv vil det fungere med salmiakk? takk for raske svar
Sitat av wavezor Vis innlegg
Hahha, stakkars deg! Bruk plumbo eller spør mora di, mødre kan sånt!
Vis hele sitatet...
Er du skada eller? Vil du at han skal dø

Prøv grønnsåpe/salmiakk det burde funke

har du bilde? jeg vil ha noe å le av
haha, det synes ikke siden jeg har vasket opp alt sølet, men lukten sitter fortsatt igjen
har brukt vanlig krystallgrønnsåpe og det har virket dårlig.
Så da blir det vell salmiakk. hvordan bør blandingen være har merket at det er sterke saker.
Hele flaska grønnsåpe, hele flaska salmiakk var det jeg presterte en gang i fylla. Jeg angret som en hund i laaaaaaaaang tid etterpå.
fikk helt sinsykt vondt i hodet av lukten på ca 1 dl salmiakk og hele huset luktet salmiakk å, vil ikke tenke på hvordan det var til deg
Følg det som står på flaska, det er ingen vits å overdrive, som du sa, dette er sterke saker.
da får jeg vel bare prøve da, og satser på at denne sinsykt kvalme lukten forsvinner
Bland sterkt med salmiakk, 1/6 med salmiakk. det fjerner allt.
men igjen får jeg vel mye lukt i rommet, og kanskje til og med slitasje på gulv?
MAMMA!!!
M:ja hva er det?
ddeg) jeg skulle lage heimbrent men satsen spregntes utover et helt rom så nå stinker hele hybelen sats.
men serr grønnsåpe å klorin
Om du lar det som er klistra til gulvet ligge der en måneds tid, for så å skrape det opp igjen som snacks. Blir du dritings i nye dimensjoner. Bedre påstand enn bomull med sprit i navlen iallefall.

Anbefales.
Sitat av Staggere Vis innlegg
Om du lar det som er klistra til gulvet ligge der en måneds tid, for så å skrape det opp igjen som snacks. Blir du dritings i nye dimensjoner. Bedre påstand enn bomull med sprit i navlen iallefall.

Anbefales.
Vis hele sitatet...
dæmn føler meg rimelig dum som gikk over hele gulvet med salmiakk no ja

men satser på at det ordner seg no lukta er borte nå, så får jeg håpe det holder seg slik til i morgen
Til en senere anledning, eddikvann fungerer utmerket.
Fjerner alt fra kattepiss til ekstremt vond lukt i sko o.l.
Fungerer nok utmerket til sats også.