Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1981
Jeg vet at knokejern er ulovlig i Norge, og lurer rett og slett på om det er vanskelig å importere.

Kommer tollen til å sjekke pakken ettersom det er metall?
Er straffen stor?
- hindrer det meg å dra til amerika?



Har litt våpenfetish, og synes at knokejern er så fine - skulle gjerne bestilt ett!
Sist endret av Echodius; 21. september 2011 kl. 00:05. Grunn: Skrivefeil
Jeg har bestilt uten problemer. De koselige gutta på security wizard sendte det som beltespenne/brevvekt. Gikk helt fint.
Akkurat det Norge trenger, mer våpen.
Bedre med knokejern å forsvare seg med enn kniv eller skytevåpen!
All in!
Trådstarter
Sitat av losjien Vis innlegg
Bedre med knokejern å forsvare seg med enn kniv eller skytevåpen!
Vis hele sitatet...
Fint at noen forstår.
Vil påstå at knokejern er mange ganger bedre til selvforsvar.
Sitat av Echodius Vis innlegg
Fint at noen forstår.
Vil påstå at knokejern er mange ganger bedre til selvforsvar.
Vis hele sitatet...
Er vel egentlig ikke særlig fan av våpen i det hele tatt. Du kan risikere å ødelegge mer enn du ønsker. Jeg har sett slag levert av knokejern og det er ikke noe du har lyst til å påføre andre, what so ever. Det er virkelig et destruktivt våpen som ikke burde brukes.

Det er også veldig lett å dra det litt langt om man har drukket eller er på noe wûnder-pulver, men dagen etterpå er det plutselig ikke like gøy lenger. Jeg vil anbefale å tenke seg godt om før man bestemmer seg for å gå med knokejern.

Det er sjelden det virkelig går langt om man havner i bråk på byen. Som regel så er det over etter et par utleveringer av spark/slag og sjelden de store skadene. Om man drar fram knokejernet her kan du stå med mord på samvittigheten. Kjeve og tenner er ferdig etter ett treff med knokejern, hva om du går blood drunk og gir en 4-5 slag i ansiktet på noen før du slutter?
All in!
Trådstarter
Har ingen intensjoner om å ha det med ut påbyen.
Er vel mer for å ha i huset om noen skulle prøve seg på noe.
Da er vel et balltre mere avskrekkende?
Hvis det bare er for å beskytte deg hjemme så finnes det da bedre og ikke minst lovlige ting du kan anskaffe deg.

Selv har jeg balltre ved døra og en paintballmarkør med samme ammunisjonen politiet bruker.
Skal du slå ned noen?