Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1315
Sist sommer fikk en kompis av meg tak i salvia. Hadde alltid hatt lyst å prøve det så jeg ble selvfølgelig med. Etter å ha hørt en del om den forrige trippen hans som var er badtrip hvor han dødde osv.. Var jeg litt skeptisk så jeg ba han ta trekket sitt først.

Han tok trekket sitt og man kunne tydelig se hvordan ansikts forandret seg med en gang det funket. Ansiktet hang og han se helt følelsesløs ut.
Ble nesten litt freaket ut når han så på meg. Han hadde vel egentlig ikke noe spesielt å si om trippen da han var ferdig bortsatt fra at verden gikk fram og tilbake. Dette var jo egentlig ikke så rart ettersom han selv beveget hode fra side til side i takt med musikken.


Da var det min tur. Satt på http://www.youtube.com/watch?v=aZ6UDw5ova0
Jeg tok et fint trekk med bongen og holdt det inne så lenge jeg klarte. I det jeg hadde postet halveis ut ble jeg utrolig tung i kroppen. Ansiktet mitt var sammen og jeg kjente legg ble dratt litt i forskjellige retninger. Ikke så veldig brutalt, men det føltes som jeg måtte jobbe litt for å balansere meg igjen. Når jeg prøvde føltes som det tok sekunder før bevegelsen jeg eller hva skal jeg si "flytte sjela" ble gjennomført.
Fikk samlet meg og sett ut i rommet. Rommet var akkurat som det pleide men var veldig stort. Jeg kom på at kompisen min var så jeg snudde meg bort mot han som satt i en stol ved siden av.
Han så på meg jeg prøvde å snakke med han. Tror jeg skulle si noe sånn som "Merker du det" er noe i det" eller noe i den duren. Men ut av munnen min kommer bare rare lyder. Han så på meg på en god måte og bare smilte. Jeg prøvde å snakke mer, men det var mulig og snakke.
Jeg snur meg ser rundt i rommet igjen. Det føltes som at jeg hadde helt feil vekt fordeling i hode. Nesten som om noen hadde lagt en murstein der høyrehjerne del skulle være.
Jeg så mer rundt i rommet og ned på gulvet. Gulvet ble dratt inn mot et punt i rommet sakte, ettervert ble dette punktet et hull som ble større og større. Så kjenner jeg at jeg blir dratt imot dette hullet. Var utrolig ubehagelig. På få sekunder kom jeg tilbake til mitt normale jeg.
Hadde litt vondt i hodet og føltes forsatt som den ene siden av hode var tyngre en andre siden av hode i rundt 1 times tid etterpå, men i liten grad i forhold til under trippen.

Syntes opplevelsen var kul fordi det var noe annerledes. Merket ikke noe til eufori og når jeg ble dratt imot hullet høres det nok verre ut en hvordan jeg følte det.
Sist endret av DrPerception; 18. september 2011 kl. 04:15.
Tror alle får den følelsen av å bli dratt til en side. Jeg fikk også det, kjentes ut som hele venstresiden min ble skikkelig tung, kjente at den tyngden dro meg sakte men sikkert mot venstre samtidig som det på en måte gikk ut og inn i kroppen min. Rullet inn og ut i en sirkel var det det kjentes ut som.

Men bra rapport Og bra at det gikk bra, for er ikke kult å få bad tripp på salvia i det hele tatt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg hadde en litt ubehagelig følelse av å bli dratt mot noe i og med at jeg følte det i hele kroppen. Jeg falt nesten i kanalen i Amster fordi jeg så en svær mørk skapning som holdt en tale om jeg var verdig eller ikke til å forbli i dette univers. Det endte med at jeg ble trukket mot ett svart hull(Som var kanalen i natta) men heldigvis klarte kompissen min å hindre dette ved at han var ankeret mitt som ankra meg fast i vår verden. Høres ut som hullet du snakka om ca. Freaket meg litt ut men alt i alt en god erfaring. Kanskje ikke så smart å ta to bong hits med salvia 25x eller 35x Extract på natta i Amster, men det var gøy..... Var også tydeligvis en liten gruppe turister som tok noen morsomme bilder av meg mens jeg tura rundt. Det eneste jeg syns er skummelt med salvia var at etter bonghit nr 2 var at jeg hadde fullstendig glemt at jeg var på dette. Det å snakke var også nytteløst. Iallefall når det kom til å si noe som hadde noe mening at all. Dette var også min første gang btw. Kompissen min røyka før meg og alt jeg fikk med meg var at han drev å åpnet en usynlig bom for folk og biler som skulle forbi.