Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2953
Ja. Finner ikke svar på denne urbane myten om at kroppen kvitter seg raskere med THC-rester under innflytelse av amfetamin. Kan dette stemme?
Vel, du svetter jo mer når du tar amf.
Kan i og for seg stemme.
Sier det samme som KingPill!
THC-metabolittene holder seg i fettet i kroppen. Amfetamin gjør at du bruker mer energi, energien kommer fra fettforbrenning.

Andre måter å forbrenne fett på har samme virkning.
Allright. Høres jo logisk ut det. Takk for råd og rask besvarelse
Bingo. Hvorfor ikke gi Kingpill kreditt.
har også hørt det før, men tror ikke bare det er det at man svetter, skal vist også ha noe med det kjemiske innholdet i amf og gjør
Sitat av Green_Matter Vis innlegg
har også hørt det før, men tror ikke bare det er det at man svetter, skal vist også ha noe med det kjemiske innholdet i amf og gjør
Vis hele sitatet...
Det kjemiske innholdet i amfetamin er, dekstroamfetamin (rusdelen) og levoamfetamin (svette og hjertebank delen). disse stoffene virker sentralstimulerende, og ikke sentralt dempende, som hasj og benzo. Derfor, vil en som går på amfetamin bli fortere kvitt THC, pga økt hjerterytme, kroppsvarme, svette, og en bivirkning er overdreven fysisk anstrengelse, ved langtidsbruk. Ikke skriv at det kjemiske innholdet i amfetamin gjør noe som helst som du ikke kan dokumentere at det gjør. Jeg kan derimot henvise til kilder om noen vil?
For min del, hadde jeg heller tatt noen skikkelige trenings økter, enn å ruse seg på et såpass søppledop som amfetamin.
Synes det ikke henger på greip å kvitte seg med THC-rester ved å innta et annet rusmiddel, imo.
Her var det mye tull og synsing. Nei, om du svetter som en gris spiller ingen rolle for hvor fort du kvitter deg med THC. THC er fettløselig, og ligger altså i kroppens fettvev. Det er omsetting av fett, ikke væske, som avgjør hvor fort du pisser rent.

Aktivitet over tid, f.eks lengre gåturer, er det ideelle våpenet mot spor av THC i kroppen. Amfetamin kan dermed indirekte ha litt effekt, men denne hadde du oppnådd like bra ved å bare spise lite og bevege deg tilsvarende mye.


Sitat av Revestreken Vis innlegg
Det kjemiske innholdet i amfetamin er, dekstroamfetamin (rusdelen) og levoamfetamin (svette og hjertebank delen). disse stoffene virker sentralstimulerende, og ikke sentralt dempende, som hasj og benzo. Derfor, vil en som går på amfetamin bli fortere kvitt THC, pga økt hjerterytme, kroppsvarme, svette, og en bivirkning er overdreven fysisk anstrengelse, ved langtidsbruk. Ikke skriv at det kjemiske innholdet i amfetamin gjør noe som helst som du ikke kan dokumentere at det gjør. Jeg kan derimot henvise til kilder om noen vil?
Vis hele sitatet...
Ja jeg vil gjerne se kilder på dette. Dekstroamfetamin og levoamfetamin er begge isomerer av amfetaminmolekylet. Dekstroamfetamin har en mye sterkere effekt på dopamin, men gir i likhet med l-isomeren bivirkninger som hjertebank, svette, mangel på apetitt etc.
Skadet jo ikke å gjøre et forsøk.
Sitat av Wolfram Vis innlegg
Skadet jo ikke å gjøre et forsøk.
Vis hele sitatet...
Jo det gjør nok det du, vet du hva amfetamin gjør med kropp og sinn?
Shh, fordommene mot amfetamin er sterke på dette forumet.
Sitat av Stratops Vis innlegg
Shh, fordommene mot amfetamin er sterke på dette forumet.
Vis hele sitatet...
Det er vell ikke så rart, er det?

666 innlegg, satan!
Sist endret av Aaatcho; 17. september 2011 kl. 20:35.
Jo, det er rart. Det går godt an å bruke amfetamin sunt uten å gjøre særlig skade på kropp eller sinn. De fleste som prøver amfetamin ender ikke opp med å misbruke det. En skulle tro at folk som jevnlig fordømmer folk som tror på hasjpropaganda hadde et litt mer åpent sinn selv.
Sist endret av Stratops; 17. september 2011 kl. 21:36.
Sitat av Razputin Vis innlegg
Jo det gjør nok det du, vet du hva amfetamin gjør med kropp og sinn?
Vis hele sitatet...
Hehe, jeg har erfaring med amfetamin fra tidligere og er fullstendig klar over risikofaktorene. Brukte det mye før, men nå holder jeg meg unna det. Når det er sagt, ser jeg virkelig ikke problemet med å ta ett stukedøgn + nedtur, kontra en todagers på byen.

Trene kan jeg gjøre i hverdagen
Sist endret av Wolfram; 17. september 2011 kl. 21:50.
man kan svette som en traktorlesbe i syden uten at det vil påvirke thc nivået i fettet ditt, thc løser seg opp i fettet og det er forskjell på vann i kroppen og fett.Når du svetter så er det vann som forsvinner fra kroppen din og har ingenting med fettforbrenning og gjøre-

edit_ så ikke tøffetom kom før meg
Sist endret av DC89; 17. september 2011 kl. 21:55.
Etter som jeg har lest nå, kan det jo være mulig.
Fordi om man er skikkelig speeda, sitter man sjelden i ro, så da forbrennes jo fettet også fortere?

I følge teorien skal det ihvertfall stemme, men om det gjør det, er et annet spørsmål

Men jeg ser ikke poenget i å ha i seg amf for å bli kvitt THC!
Finnes mange andre muligheter, som er noen prisklasser billigere.

Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Her var det mye tull og synsing. Nei, om du svetter som en gris spiller ingen rolle for hvor fort du kvitter deg med THC. THC er fettløselig, og ligger altså i kroppens fettvev. Det er omsetting av fett, ikke væske, som avgjør hvor fort du pisser rent.

Aktivitet over tid, f.eks lengre gåturer, er det ideelle våpenet mot spor av THC i kroppen. Amfetamin kan dermed indirekte ha litt effekt, men denne hadde du oppnådd like bra ved å bare spise lite og bevege deg tilsvarende mye.
Vis hele sitatet...


Artig at du sier dette:
"Amfetamin kan dermed indirekte ha litt effekt, men denne hadde du oppnådd like bra ved å bare spise lite og bevege deg tilsvarende mye"

Jeg selv, begynner å bli erfaren med amfetamin, men det som skjer med meg er at jeg blir rastløs og eier ikke matlyst i noen form, en tyggis blir for mektig.
Poenget er at matlysten forsvinner automatisk med amf og du blir rastløs uten videre, så da beveger du deg mye og spiser lite uten å tenke over det.
Så det blir jo lettere å komme seg igjennom denne fasen på en måte.

Dette er jo en mulig teori?