Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 1694
Kva synst folk om Assassin Creed? er det noe bra spill?
Need you ask? Det er epic! Mange timer med underholdning.
Sitat av xnc Vis innlegg
Need you ask? Det er epic! Mange timer med underholdning.
Vis hele sitatet...
Indeed. Historia er til å bli kåt av, å musikken får eg gåsehud av! EPIC!
eg liker de veldig godt eg spiller de på xbox, eg har alle 3, gleder meg til neste, traileren e sick
http://www.youtube.com/watch?v=Wo6Q14vBB1c
Det var ok, ganske kjedelig i lengden imo.
Det er et spill som kan likne som er ganske fett da, the sapoteur. Assassins Creed under wwii i Frankrike.

Men on topic, Brotherhood var kult, det første var litt kjedelig og fargeløst, det andre bugget så mye at jeg ikke fikk spilt det ferdig.
DJmats's Avatar
Trådstarter
11 2
Sitat av olaPola Vis innlegg
Det var ok, ganske kjedelig i lengden imo.
Det er et spill som kan likne som er ganske fett da, the sapoteur. Assassins Creed under wwii i Frankrike.

Men on topic, Brotherhood var kult, det første var litt kjedelig og fargeløst, det andre bugget så mye at jeg ikke fikk spilt det ferdig.
Vis hele sitatet...
Eg er enig at det kan vere kjedeli , eg synst at det er alt for masse "reklame"

men elles er det FLOTT <3
Sist endret av DJmats; 14. september 2011 kl. 13:13.
Noen som vet om Multiplayer-betaen er helt ferdigstilt? Synes det er fryktelig få baner
Sitat av olaPola Vis innlegg
Det var ok, ganske kjedelig i lengden imo.
Det er et spill som kan likne som er ganske fett da, the sapoteur. Assassins Creed under wwii i Frankrike.

Men on topic, Brotherhood var kult, det første var litt kjedelig og fargeløst, det andre bugget så mye at jeg ikke fikk spilt det ferdig.
Vis hele sitatet...
Det fyrste var jo det beste av alle tre! Shame on you!
DJmats's Avatar
Trådstarter
11 2
Sitat av Hønsehauk Vis innlegg
Det fyrste var jo det beste av alle tre! Shame on you!
Vis hele sitatet...
Eg har bare spelt nummer 1, og eg er SNART FERDIG! eg skal starte på 2 og 3 etterkvart !
gler mej som 1 lite onge!
Sitat av Hønsehauk Vis innlegg
Det fyrste var jo det beste av alle tre! Shame on you!
Vis hele sitatet...
Det er din mening, min mening er at det i forhold til det tredje er drittkjedelig, alle fargene var blasse, fighting systemet var ikke like kult, det var faktisk kjedelig og gniete..

I det tredje var det rett og slett mer å gjøre, og det man kunne gjøre var mer morsomt. Spesiellt oppdragene der man skal stjele maskinene til DaVinci, tok mange forsøk, men det var kult likevel! :3
Personlig syns jeg Assassins Creed er et av de beste spilla jeg har spilt. Litt kjedelig game play på enern, noen kjedelige oppdrag osv. 2'ern ble alt tatt opp og Brotherhood så ble alt så nærme perfekt som jeg tror de vil komme. Eneste jeg syntes var kjipt med Brotherhood var at det var for kort. Det er en grunn til at AC har blitt så velkjent på kort tid. Ubisoft la virkelig sjela si ned i AC. Anbefales å kjøpe det, men kanskje ikke beste spillet for folk som liker FPS spill.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Det er din mening, min mening er at det i forhold til det tredje er drittkjedelig, alle fargene var blasse, fighting systemet var ikke like kult, det var faktisk kjedelig og gniete..

I det tredje var det rett og slett mer å gjøre, og det man kunne gjøre var mer morsomt. Spesiellt oppdragene der man skal stjele maskinene til DaVinci, tok mange forsøk, men det var kult likevel! :3
Vis hele sitatet...
Har nettopp starta på Assassin's Creed: Brotherhood, kanskje eg skifter meining etter kvart? Online til å anbefale btw?
Sist endret av Darkerface2; 14. september 2011 kl. 13:38. Grunn: Skriveleif.
DJmats's Avatar
Trådstarter
11 2
Trenger hjelp med eit oppdrag!! :P :
Ride for Arsuf and assassinte Robert
where the hell is Arsuf?
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Sitat av DJmats Vis innlegg
Trenger hjelp med eit oppdrag!! :P :
Ride for Arsuf and assassinte Robert
where the hell is Arsuf?
Vis hele sitatet...
Sjekk kartet ditt Som regel er det bare å hoppe på en hest, så har du en rettningsmarkør et sted som viser deg veien?
Digga det første spillet, det var veldig nyskapende på en måte. Animasjonene, grafikken og friheten var helt vanvittig, men det ble litt ensformig etterhvert.
Mener også å huske at det var veldig lett.

Assassins Creed 2 var mye av det samme, bare mer. Likte det ikke like godt som forgjengeren. Det var liksom ikke så mye nytt, historien var kjip og jeg gikk lei temmelig fort.

Assassins Creed Brotherhood derimot! Her har de polert og perfeksjonert hele formelen og lagt til en hel masse moro. Kampsystemet er utvida, og du kan kjøpe eiendommer som tjener penger for deg.
Likte historien bedre i Brotherhood. Spillet inneholder også veldig mye fakta om romerriket på den tiden, noe som fikk meg interessert i temaet. For all del, veldig mye er funnet på, men det kan inspirere folk til å lese om det. Syntes det er ganske imponerende for et spill. Håper det blir en trend.
Sist endret av Bothrops; 14. september 2011 kl. 14:08.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Assassins Creed Brotherhood derimot! Her har de polert og perfeksjonert hele formelen og lagt til en hel masse moro. Kampsystemet er utvida, og du kan kjøpe eiendommer som tjener penger for deg.
Vis hele sitatet...
Nå kan du jo kjøpe eiendommer i AC2 også da.
Har riktignok bare spillt enern og brotherhood, planlegger å spille toern snart!
Gleder meg jo som en liten unge til Revelations også!
Har ikke du prøvd det, så skynd deg og kjøp alle 3 ( 4 som kommer ut i nov ). Assassin's Creed 1: Helt fantastisk spill. Jeg spilte dette 24/7 og ble ikke lei. Assassin's Creed 2: Spillet er ubeskrivelig bra. Du vil ikke fatte hvor bra det er kommer lett på 1.plass i trilogien ( sålangt da ). Assassin's Creed Brotherhood: Dette spillet synes jeg ikke var så veldig bra, multiplayeren var helt ok, det blir fort kjedelig for det er bare det samme, blir aldri oppdatert hvis du skjønner hva jeg mener.
Det første er for entusiaster, det tredje er best, og det vet de fleste som har objektive syn på sånt.

Kanskje litt for lett, det er jo bare å kjøpe masse eiendom, så ruller penga inn xD Slik klarte jeg meg, også brukte jeg recruits masse, hadde full pakke med underlings på null tid, tok alle borgia tårna og tjente fett på det.
SÅ begynte jeg for alvor på historien
DJmats's Avatar
Trådstarter
11 2
Då var eg nettop ferdi me Assassin Creed 1
kjempe fornøyd! spennende slutt
Gler meg til å starte på 2 og 3
Sist endret av DJmats; 14. september 2011 kl. 16:44.
husk å spill spillene på psp. Synes det er litt kjedlig i lengden og kampsystemet er idiotisk er bare å counter-attacke/dodge så kan du ta 50folk uten å miste et liv, er jo lettere å drepe en pikeman uten noen våpen ved counter attacke
Sitat av toxicity Vis innlegg
husk å spill spillene på psp. Synes det er litt kjedlig i lengden og kampsystemet er idiotisk er bare å counter-attacke/dodge så kan du ta 50folk uten å miste et liv, er jo lettere å drepe en pikeman uten noen våpen ved counter attacke
Vis hele sitatet...
Sånn er jo forsåvet alle spillene, så lenge du bare guarder konstant er du så og si udødelig.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Sånn er jo forsåvet alle spillene, så lenge du bare guarder konstant er du så og si udødelig.
Vis hele sitatet...
Hehe, det er sant, viss man ikke detter ned en plass når man skal stikke av xD

OT: Jeg vil si at 2'a kanskje var best, synes storyen og gameplayet ble bedre i dette spillet, men alle 3 spillene er dritt digge
Storfonøyd med alle tre spilla. Gleder meg ekstremt mye til Revelations. AC og RDR er mine favorittspill på konsoll
Sitat av Anarkorken Vis innlegg
Storfonøyd med alle tre spilla. Gleder meg ekstremt mye til Revelations. AC og RDR er mine favorittspill på konsoll
Vis hele sitatet...
RDR? titegn.
Sitat av Hønsehauk Vis innlegg
RDR? titegn.
Vis hele sitatet...
Red Dead Redemption!
Sitat av olaPola Vis innlegg
Sånn er jo forsåvet alle spillene, så lenge du bare guarder konstant er du så og si udødelig.
Vis hele sitatet...
På brotherhood tar du vel skade selv om du forsvarer deg?
Sitat av Orangutang. Vis innlegg
På brotherhood tar du vel skade selv om du forsvarer deg?
Vis hele sitatet...
Joa, men du skal være rimelig rævva i timing om du dør i standard kamp..
Tommelfingerregel; drep vakten med spyd først. = Problem solved.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Joa, men du skal være rimelig rævva i timing om du dør i standard kamp..
Tommelfingerregel; drep vakten med spyd først. = Problem solved.
Vis hele sitatet...
+1

Tommelfingerregel nr 2; Ikke bruk våpen mot vakten med spyd, bruk hendene og ta spydet i fra vakten. (Da det er nærmest umulig å forsvare seg mot vaktene med spyd om du bruker våpen.)
Sitat av WriteXRiot Vis innlegg
+1

Tommelfingerregel nr 2; Ikke bruk våpen mot vakten med spyd, bruk hendene og ta spydet i fra vakten. (Da det er nærmest umulig å forsvare seg mot vaktene med spyd om du bruker våpen.)
Vis hele sitatet...
Nesj, standard sverd funker vel fjell? Eventuelt kan man bare skyte pikken.