Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 587
Jeg har nettoppp formatert harddisken og reinstallert Windows 7 i haap om at problemer jeg hadde med treig PC skulle ordne seg. Men no er pcen bare enda treigere.
Foer kunne den henge seg opp hvis det skjedde for mye paa en gang eller etter spesielle ting, men no skjer det hele tiden. Hva kan det komme av?
Siden det ikke funket med formatering saa maa det vel vaere hardware feil, men er det mulig aa tenke seg til hvilken del? Jeg tror ikke det er ram for det staar at jeg har masse ledig minne og selv naar det gaar skikkelig treigt saa bruker den ikke alt ram.
I tillegg har jeg faatt enda fler problemer no med at spesialtegn paa tastaturet ikke er paa riktige plasser og det gaar ikke aa skrive norske tegn.
Noen som vet hva problemet kan vaere eller hva jeg kan gjoere for aa finne det ut?

Har forresten og en recovery-partisjon med Vista paa fra gammelt av som jeg ikke har formatert. Kan den vaere problemet?
Å du har installert alt av drivere etterpå?
Diablo Negro
Trådstarter
Ja, utenom for noe som ligger under Other Devices som heter Coprocessor. Den finner den ikke drivere til staar det.
hardisken min holder på å streike og pcen henger seg opp til tider pga den. Kanskje du har samme problem ?
Diablo Negro
Trådstarter
Kanskje, den begynner aa bli ganske gammel. Jeg har en external HD som funker, kan jeg legge inn Windows paa den og boote fra der for aa sjekke?