Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 4030
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...artid=10098162


Hvorfor klarer ikke politiet og forstå at det bare er èn person? Nå kan jeg ikke si det med sikkerhet, men jeg har mine sterkeste tvil om at det finnes så veldig mange andre som har samme tankegang som ABB her i norge. Det at ABB selv sier det finnes et nettverk, kan godt hende, men jeg tror ikke det nettverket er så veldig enig i ABB i det å drepe uskyldige mennesker. Det virker jo som at politiet nekter å tro at ABB gjorde dette alene og at de derfor jakter på alle og enhver som har handlet våpen eller kjemikalier. Nå blir det ulovlig med halv-automatiske våpen her i landet, blir antageligvis enda strengere for bønder å handle kunstgjødsel og alle som handler mistenkelige kjemikalier fra utlandet (f.eks. Keten) får en razzia hjemme og anklaget for å planlegge terror. Har selv en her i huset som har pumphagle, halvautomatisk salonggevær, swat-klær (hjelm, vest osv) og masse andre gadgets relatert til det militære og politi, siden det er hobbyen hans. Frykter jo nesten at politiet og PST blir å stå på døra snart og anklage han for å planlegge en massakre..

Greit at man skal være på den sikre siden, men for meg virker det som at politiet jakter en intens jakt etter noen som ikke fins.
Jeg synes dem overdriver dette veldig, selv om jeg kan forstå hvorfor dem vil være sikker på at slikt ikke skjer igjen, noe jeg tror er svært usannsynlig. Vil nesten kalle dem for litt paranoid igrunn..

Er det riktig av politiet å bruke så mye ressurser på en sak som egentlig er ganske oppklart? ABB har jo lagt alle kort på bordet og fortalt det som er å vite. At ABB sier det er et nettverk, tror jeg rett og slett bare er tull og tøys. Har en liten teori om at han sier det for å holde politiet i sjakk og holde media interessert i saken så lenge som mulig, slik at han kan formidle dette budskapet sitt videre. Hva mener dere?
Politiet kjeder livet av seg i Norge, de er akkurat såppas ubrukelig at de ikke utgjør stort mer enn en lett kløe for de organiserte kriminelle.. Så de går heller etter personer og ting som er enkle å ta.

Det absolutt letteste er jo å gjøre lovlydige borgere til kriminelle med å innføre nye idiotlover og så hive seg på stakkars mannen i gata.
Det begynner å nærme seg et hysteri snart. Det er trist at jegere, sportsskyttere og bønder vil straffes for hva en enkelt mann har gjort.

Dette såkalte høyreekstreme miljøet er for øvrig ytterst lite voldelig.
PST har vel i praksis innrømt at overvåkningen av høyreeksteme har vært nedprioritert de siste årene så jeg synes det er bra at de faktisk går mer i dybden i disse miljøene. Det er vanskelig å vite hvilke trusler man faktisk står overfor før man faktisk undersøker hva som finnes. Det er mulig ABB var den absolutt eneste personen i Norge som var kapabel og troende nok til å gjennomføre massedrap men det vet man ikke før PST gjør det de skal.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
begynner å bli komisk dette.

i årevis har vi sutret over feil prioritering av ressurser i politiet, for mange bøter, for strenge lover, feil vei til Utøya, feil båt, for lang responstid.. hvorfor hadde de ikke oppdaget ABB tidligere? hvorfor var han ikke i PST's søkelys?

..og når de faktisk gjør jobben sin, og undersøker alle detaljer rundt hendelsen, inkludert om det kan ha vært andre involverte enten innenlands eller utenlands, så er ikke det bra nok heller. feil prioritering av tid og ressurser. "la det ligge, saken er over, glem det."

hvorfor kan ikke politiet begynne å høre på randoms på forum heller, da hadde ting blitt mye bedre.
Sist endret av somnium; 27. august 2011 kl. 21:20.
Enig med DonTomato her, igrunn mener jeg det har vært merkverdig få aksjoner fra den kanten (for hvis man ser heelt rèalt på det er de folka igrunn _ikke_ noe_ mindre fundamentalistiske enn alqaida og diverse andre liknende..)


Sitat;<Dette såkalte høyreekstreme miljøet er for øvrig ytterst lite voldelig.>
Njanei, kommer veeeldig an på hvem du snakker om. Det spenner alt fra de høyrepopulistiske(FrP/Sverigedemok.) til de høyreradikale(english def. league) til rene høyreekstremister (diverse nazidyrkere)


** tssss :P DonTomaso er det riktige
Sist endret av aeon_illuminate; 27. august 2011 kl. 21:22.
Sitat av somnium Vis innlegg
begynner å bli komisk dette.

i årevis har vi sutret over feil prioritering av ressurser i politiet, for mange bøter, for strenge lover, feil vei til Utøya, feil båt, for lang responstid.. hvorfor hadde de ikke oppdaget ABB tidligere? hvorfor var han ikke i PST's søkelys?

..og når de faktisk gjør jobben sin, og undersøker alle detaljer rundt hendelsen, inkludert om det kan ha vært andre involverte enten innenlands eller utenlands, så er ikke det bra nok heller. feil prioritering av tid og ressurser. "la det ligge, saken er over, glem det."

hvorfor kan ikke politiet begynne å høre på randoms på forum heller, da hadde ting blitt så mye bedre.
Vis hele sitatet...

Nå satt du det litt på spissen her. Å bruke 100 politifolk på en sak som allerede er så og si oppklart, vil jeg kalle sløs av ressurser.
Sist endret av Oterhals; 27. august 2011 kl. 21:21.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av Oterhals Vis innlegg
Nå satt du det litt på spissen her. Å bruke 100 politifolk på en sak som allerede er så og si oppklart, vil jeg kalle sløs av ressurser.
Vis hele sitatet...
og du har funnet ut at saken er oppklart basert på informasjonen du har fra media? ...
Sitat av somnium Vis innlegg
og du har funnet ut at saken er oppklart basert på informasjonen du har fra media? ...
Vis hele sitatet...
Ingen vet om saken er oppklart, men herre.. Det kreves ikke å være en rakettforsker for å skjønne at det er en gal manns verk som alene er skyld i tragedien. At politiet har razzier og mistenkeliggjør den vanlige mann i gata er ikke riktig.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av Oterhals Vis innlegg
Ingen vet om saken er oppklart, men herre.. Det kreves ikke å være en rakettforsker for å skjønne at det er en gal manns verk som alene er skyld i tragedien. At politiet har razzier og mistenkeliggjør den vanlige mann i gata er ikke riktig.
Vis hele sitatet...
mistenkeliggjør den vanlige mann i gata? hvor og når?

sitat fra linken din:
En tidligere nynazist er pågrepet av politiet i Oslo etter at han skal ha oppbevart sprengstoff, politiuniform og ulovlige våpen.

ja jøss, virker ikke som om de hadde noen som helst grunn til å mistenke denne personen.
hvis dette er din versjon av "den vanlige mann i gata" lurer jeg på om du kanskje bør flytte ut av nabolaget ditt.
Sist endret av somnium; 27. august 2011 kl. 21:28.
Sitat av GrønnUgle Vis innlegg
Politiet kjeder livet av seg i Norge, de er akkurat såppas ubrukelig at de ikke utgjør stort mer enn en lett kløe for de organiserte kriminelle.. Så de går heller etter personer og ting som er enkle å ta.

Det absolutt letteste er jo å gjøre lovlydige borgere til kriminelle med å innføre nye idiotlover og så hive seg på stakkars mannen i gata.
Vis hele sitatet...
Vi burde jo ikke straffe Breivik, han har jo bare skutt og sprengt 77 personer totalt.

Kriminelle er mye mer greie enn lovlydige psykopater.
Vil ikke si de overdriver, med tanke på det de fant.
Sitat av somnium Vis innlegg
mistenkeliggjør den vanlige mann i gata? hvor og når?

sitat fra linken din:
En tidligere nynazist er pågrepet av politiet i Oslo etter at han skal ha oppbevart sprengstoff, politiuniform og ulovlige våpen.

ja jøss, virker ikke som om de hadde noen som helst grunn til å mistenke denne personen.
hvis dette er din versjon av "den vanlige mann i gata" lurer jeg på om du kanskje bør flytte ut av nabolaget ditt.
Vis hele sitatet...
Greit, da tar jeg Knask her på forumet som et eksempel.

Om du kjøper litt ammoniumnitrat på nett (ikke at det var grunnen til at Knask ble tatt), er det da greit at politiet nærmest trakaserer seg, bryter seg inn i hjemmet ditt, beslaglegger PCer og avhører deg timevis for å være sikker på at du ikke er i et høyreekstremt miljø? Jeg kaller det overdrivelse og virker som at politiet bare skyter i vilden sky etter folk for å se om dem treffer riktig.
Sist endret av Oterhals; 27. august 2011 kl. 21:33.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av Oterhals Vis innlegg
Greit, da tar jeg Knask her på forumet som et eksempel.

Om du kjøper litt ammoniumnitrat på nett (ikke at det var grunnen til at Knask ble tatt), er det da greit at politiet nærmest trakaserer seg, bryter seg inn i hjemmet ditt, beslaglegger PCer og avhører deg timevis for å være sikker på at du ikke er i et høyreekstremt miljø? Jeg kaller det overdrivelse og virker som at politiet bare skyter i vilden sky etter folk for å se om dem treffer riktig.
Vis hele sitatet...
Knask aka NitroFis som ga bort en 2kg's APAN-bombe til en fyr som valgte å detonere den midt i byen?

helt enig med deg, han burde fått en sjokolade som takk for det istedet.

...ser du hvor dumme argumentene/eksemplene dine er?
Sist endret av somnium; 27. august 2011 kl. 21:41.
brukertittel
Widow's Avatar
Sitat av Oterhals Vis innlegg
Greit, da tar jeg Knask her på forumet som et eksempel.

Om du kjøper litt ammoniumnitrat på nett (ikke at det var grunnen til at Knask ble tatt), er det da greit at politiet nærmest trakaserer seg, bryter seg inn i hjemmet ditt, beslaglegger PCer og avhører deg timevis for å være sikker på at du ikke er i et høyreekstremt miljø? Jeg kaller det overdrivelse og virker som at politiet bare skyter i vilden sky etter folk for å se om dem treffer riktig.
Vis hele sitatet...
Sammenligningen din er jo helt på jordet. Det var ikke noen som kjøpte "litt" ammoniumnitrat på nett. Det var en tidligere nynazist som oppbevarte sprengstoff, våpen og en politiuniform.

Ser du virkelig ikke forskjellen?
Sitat av somnium Vis innlegg
Knask aka NitroFis som ga bort en 2kg's APAN-bombe til en fyr som valgte å detonere den midt i byen?

helt enig med deg, han burde fått en sjokolade som takk for det istedet.

...ser du hvor dumme argumentene/eksemplene dine er?
Vis hele sitatet...
Nå var det ikke derfor politiet dukket opp på døra hans, så vidt jeg har forstått. Men pga. en syk nabo som rapporterte han.

Nekter du for at politiet bruker en masse ressurser på en sak som mest sannsynlig er oppklart? Igjen, så er det forståelig men det begynner å bli en smule latterlig denne jagingen av personer som ikke har gjort noe galt, annet enn å kanskje ha en hobby for våpen.
Sitat av Oterhals Vis innlegg
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...artid=10098162


Hvorfor klarer ikke politiet og forstå at det bare er èn person? Nå kan jeg ikke si det med sikkerhet, men jeg har mine sterkeste tvil om at det finnes så veldig mange andre som har samme tankegang som ABB her i norge. Det at ABB selv sier det finnes et nettverk, kan godt hende, men jeg tror ikke det nettverket er så veldig enig i ABB i det å drepe uskyldige mennesker. Det virker jo som at politiet nekter å tro at ABB gjorde dette alene og at de derfor jakter på alle og enhver som har handlet våpen eller kjemikalier. Nå blir det ulovlig med halv-automatiske våpen her i landet, blir antageligvis enda strengere for bønder å handle kunstgjødsel og alle som handler mistenkelige kjemikalier fra utlandet (f.eks. Keten) får en razzia hjemme og anklaget for å planlegge terror. Har selv en her i huset som har pumphagle, halvautomatisk salonggevær, swat-klær (hjelm, vest osv) og masse andre gadgets relatert til det militære og politi, siden det er hobbyen hans. Frykter jo nesten at politiet og PST blir å stå på døra snart og anklage han for å planlegge en massakre..

Greit at man skal være på den sikre siden, men for meg virker det som at politiet jakter en intens jakt etter noen som ikke fins.
Jeg synes dem overdriver dette veldig, selv om jeg kan forstå hvorfor dem vil være sikker på at slikt ikke skjer igjen, noe jeg tror er svært usannsynlig. Vil nesten kalle dem for litt paranoid igrunn..

Er det riktig av politiet å bruke så mye ressurser på en sak som egentlig er ganske oppklart? ABB har jo lagt alle kort på bordet og fortalt det som er å vite. At ABB sier det er et nettverk, tror jeg rett og slett bare er tull og tøys. Har en liten teori om at han sier det for å holde politiet i sjakk og holde media interessert i saken så lenge som mulig, slik at han kan formidle dette budskapet sitt videre. Hva mener dere?
Vis hele sitatet...
Skjønner at denne saken kan virke rimelig oppklart allerede, men nå er det en gang slik at ABB påstår at han bare er én av flere celler. Hvis det finnes en fnugg av muligheter for at noe slikt kan skje igjen (det trenger ikke nødvendigvis være her til lands engang), burde ikke PST bruke alle ressurser mulig på å finne ut om det faktisk stemmer? Selv om sannsynligheten for det kanskje er liten?

Hva om PST ikke hadde brydd seg nevneverdig, også hadde det smelt igjen? Med alle de selverklært Captain Hindsight's vi ser på huset her spesielt, og i samfunnet generelt, ville jo PST og Politiet fått et rent helvete i etterkant. Ser visst ikke ut som PST/Politi gjør noe rett, uansett hva de gjør?
Sitat av Oterhals Vis innlegg
Nå var det ikke derfor politiet dukket opp på døra hans, så vidt jeg har forstått. Men pga. en syk nabo som rapporterte han.

Nekter du for at politiet bruker en masse ressurser på en sak som mest sannsynlig er oppklart? Igjen, så er det forståelig men det begynner å bli en smule latterlig denne jagingen av personer som ikke har gjort noe galt, annet enn å kanskje ha en hobby for våpen.
Vis hele sitatet...
Hobby å ha ulovlig våpen,sprengstoff og politiuniform? really?
Sitat av foxxravin Vis innlegg
Hobby å ha ulovlig våpen,sprengstoff og politiuniform? really?
Vis hele sitatet...
Min bror har det, er han en terrorist av den grunn?
Når en eks-nynazist har ULOVLIGE våpen, sprengstoff og politiuniform i huset sitt, da er jeg veldig glad for at politiet hanket han inn. Hvordan kan man IKKE være det?


Sitat av Oterhals Vis innlegg
Min bror har det, er han en terrorist av den grunn?
Vis hele sitatet...
Nei, men håper politiet finner det ut.
Sist endret av 2-Papa; 27. august 2011 kl. 22:44.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Oterhals Vis innlegg
Hvorfor klarer ikke politiet og forstå at det bare er èn person?
Vis hele sitatet...
Fordi det ikke er sikkert, og fordi ABB selv har uttalt at målet hans er å inspirere og hjelpe andre til å gjennomføre terroangrep.

Er du virkelig så ufattelig naiv at du ikke tror det kan skje nye terrorangrep i Norge? Mener du politiet bare skal slutte å etterforske slike saker?

Det er dessuten helt naturlig at man er litt "på tuppa" like etter 22. juli. Man innser at man ikke har hatt kontroll, og prøver derfor å se om det kan være andre ting på gang for å være sikker.

Sitat av GrønnUgle Vis innlegg
Politiet kjeder livet av seg i Norge, de er akkurat såppas ubrukelig at de ikke utgjør stort mer enn en lett kløe for de organiserte kriminelle.. Så de går heller etter personer og ting som er enkle å ta.
Vis hele sitatet...
Dette må være noe av det dummeste jeg har lest. Politiet kjeder seg? Lett kløe for organiserte kriminelle? Herregud, snakk om total mangel på innsikt.

Sitat av GrønnUgle Vis innlegg
Det absolutt letteste er jo å gjøre lovlydige borgere til kriminelle med å innføre nye idiotlover og så hive seg på stakkars mannen i gata.
Vis hele sitatet...
Ah, dette forklarer jo en ting eller to. Du tror faktisk det er politiet som lager nye lover!

Sitat av Oterhals Vis innlegg
Ingen vet om saken er oppklart, men herre.. Det kreves ikke å være en rakettforsker for å skjønne at det er en gal manns verk som alene er skyld i tragedien. At politiet har razzier og mistenkeliggjør den vanlige mann i gata er ikke riktig.
Vis hele sitatet...
Bra du vet bedre enn politiet da. Du sitter vel på detaljert informasjon som selv politiet ikke har tilgang til?

Og oppbevarer den vanlige mann i gata bomber hjemme?
Sist endret av hemmeligegreier; 14. september 2011 kl. 09:03.
The Merciful One
mr5050's Avatar
Sitat av hemmeligegreier Vis innlegg
Fordi det ikke er sikkert, og fordi ABB selv har uttalt at målet hans er å inspirere og hjelpe andre til å gjennomføre terroangrep.

Er du virkelig så ufattelig naiv at du ikke tror det kan skje nye terrorangrep i Norge? Mener du politiet bare skal slutte å etterforske slike saker?

Det er dessuten helt naturlig at man er litt "på tuppa" like etter 22. juli. Man innser at man ikke har hatt kontroll, og prøver derfor å se om det kan være andre ting på gang for å være sikker.


Dette må være noe av det dummeste jeg har lest. Politiet kjeder seg? Lett kløe for organiserte kriminelle? Herregud, snakk om total mangel på innsikt.


Ah, dette forklarer jo en ting eller to. Du tror faktisk det er politiet som lager nye lover!


Bra du vet bedre enn politiet da. Du sitter vel på detaljert informasjon som selv politiet ikke har tilgang til?

Og oppbevarer den vanlige mann i gata bomber hjemme?
Vis hele sitatet...
ja - http://www.op.no/nyheter/article5735568.ece
Orker ikke siteringen, regner med at folk har lest de foregående postene...

Det er vel i hovedsak to grunner til at politiet etterforsker såpass bredt som de gjør etter 22/7. For det første fordi de tar ABBs utsagn om et nettverk alvorlig, og fordi det har vært momenter i saken som kunne tyde på at flere var involvert. Dette er også en etterforskning med tanke på såkalt psykisk medvirkning - personer som har bidratt til å overbevise ABB om at han har rett og at handlingene hans kan forsvares.
Den andre grunnen er frykten for at noen kopierer aksjonen. En slik handling kan trigge andre gærninger, og man ønsker da å stoppe disse så tidlig som mulig.

I tillegg skal man ikke undervurdere både det politiske og folkelige presset på PST og politiet - det er behov for at de viser handlekraft. Desverre er både samfunnet og menneskene skrudd slik sammen at hvis du tar tak i en sak etter at noe har gått galt tolkes det positivt, mens forsøk på å finne årsaken til at noe gikk galt ses på som forsøk på å dysse saken ned eller manglende vilje til å gjøre noe.
Sitat av foxxravin Vis innlegg
Hobby å ha ulovlig våpen,sprengstoff og politiuniform? really?
Vis hele sitatet...
Sitat av Oterhals Vis innlegg
Min bror har det, er han en terrorist av den grunn?
Vis hele sitatet...
Ikke alle kriminelle er terrorister. Likevel, så er det kriminalitet politiet skal bekjempe og det er kriminelt å inneha ulovlig sprengstoff, våpen og politiuniform. Terrorisme eller ei, de som driver med ulovligheter burde jo ikke akkurat bli overrasket om politiet skulle komme på besøk.
Sist endret av caperno; 14. september 2011 kl. 13:16.
Sitat av somnium Vis innlegg
mistenkeliggjør den vanlige mann i gata? hvor og når?

sitat fra linken din:
En tidligere nynazist er pågrepet av politiet i Oslo etter at han skal ha oppbevart sprengstoff, politiuniform og ulovlige våpen.

ja jøss, virker ikke som om de hadde noen som helst grunn til å mistenke denne personen.
hvis dette er din versjon av "den vanlige mann i gata" lurer jeg på om du kanskje bør flytte ut av nabolaget ditt.
Vis hele sitatet...
Feks her ble en stakkars samler stormet av halve politikorpset http://fokusert.com/?p=13009
Tenk om disse "cellene" finnes? (fleste sier pøh, er bare bullshit)

Hvis du hadde spurt noen om de trodde det skulle sprenges en bombe i regjeringskvartalet imorgen, å en haug på utøya skulle bli drept. Hva ville folk flest ha sagt?

"Pøh, bullshit"

Men, en bombe smalt og en haug med ungdommer med slaktet.

Enkelt å sitte her å være en forumfighter og bedreviter. Hadde folk som mesteparten av dere styrt ressurser i dette landet, hadde det vært mer skakk-kjørt enn det allerede er.
Nevner du noe her på freak som høres anneledes ut, eller om du tviler på at ABB var alene på øya ja da kommer dem og kaller deg konspirasjonste(r)orist og nermest banner deg, jaja, men så heter det jo FREAKforum da
Sitat av hemmeligegreier Vis innlegg

Dette må være noe av det dummeste jeg har lest. Politiet kjeder seg? Lett kløe for organiserte kriminelle? Herregud, snakk om total mangel på innsikt.
Vis hele sitatet...

Hvis det er det dummeste du har lest så har du svært liten kontakt med jorda. De er intet annet enn lett kløe for de virkelig store gutta innen import av knark feks, de fanger knapt nok selgere på oslo S og brukere.
Sitat av flexx Vis innlegg
Hvis det er det dummeste du har lest så har du svært liten kontakt med jorda. De er intet annet enn lett kløe for de virkelig store gutta innen import av knark feks, de fanger knapt nok selgere på oslo S og brukere.
Vis hele sitatet...
Jeg synes også at det virker som at de store fiskene slipper unna veldig enkelt.
Men jeg har ikke noe forslag til hvordan politiet skal jobbe for å ta flere. Har du?

Politiet har jo også begrenset med ressurser slik som alle andre. For å satse større på et felt, må de begrense ressursbruken hos et annet. Hvordan de bruker de pengene de har fått utdelt kan såklart diskuteres.

Jeg ser en del unødvendig pengebruk enkelte steder, som jeg mener er diskuterbart. Blant annet når det kommer til håndtering av narkotikaproblemet. Andre ser kanskje ikke dette som et problem i det hele tatt, og ville blitt krakilsk om politiet sluttet å jakte på ungdommen som røyker hasj i nabolaget deres, og istedet satset fullt ut på de organiserte kriminelle miljøene. Det er denne balansen i å tilfredsstille det norske folk(der enkelte mener det ene, og noen det andre), som er et problem for politiet slik jeg ser det akkurat nå.
Sist endret av VinumSabbathi; 16. september 2011 kl. 20:46.
At PST overdriver er èn sak, men at terroraksjonen skal brukes som pressmiddel for å gjennomføre politireformer på grunnlag at man sitter og grupperunker stråmenn, blir helt feil i mine øyne.

Se bare her: http://m.nrk.no/m/artikkel.jsp?art_id=17769140

Her kan det late til at steroidebrukerne og dealerne vil gå en hard fremtid i møte.
De bryter loven, det er klart, men nå vil denne saken garantert bli blåst opp i media på lik linje med sakene hvor pyroentusiaster har blitt raidet.
Dermed vil media igjen skape unødvendig sinne og hysteri bland norges befolkning.

Jeg har god erfaring med steroider og vennene mine er godt kjent med steroider.
Derfor må jeg nok innrømme at jeg har sett og hørt om litt av hvert, men at noen kan påstå at en terroraksjon som har blitt planlagt i årevis (9 år?) skal bli avbrutt pga. kurstopp, finner jeg nesten fullstendig absurd.

Spesielt med tanke på at man ikke en gang vet hva slags steroider det er snakk om.
Høy- eller lavendrogene.

Akkurat det siste her blir ren synsing, men jeg har også vanskelig for å tro at ABB har kjørt på med høyandrogene anabole steroider gjennom hele våren og store deler av sommeren.
Jeg kan ikke si at de få bildene vi har sett av ham bærer preg av dette.
Personlig ville jeg tippet på lavandrogene steroider, hvilket ikke pleier å føre til noen som helst nedtur ved kurslutt.
Sitat av mr5050 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Ja til hva?

Sitat av skukketrure Vis innlegg
Feks her ble en stakkars samler stormet av halve politikorpset http://fokusert.com/?p=13009
Vis hele sitatet...
Jada, for denne teksten forteller sikkert hele historien.

Sitat av flexx Vis innlegg
Hvis det er det dummeste du har lest så har du svært liten kontakt med jorda. De er intet annet enn lett kløe for de virkelig store gutta innen import av knark feks, de fanger knapt nok selgere på oslo S og brukere.
Vis hele sitatet...
Eh, tror du det som skjer på Oslo S er ment å ta bakmennene? Nei, det er ment å rydde opp i en av Norges mest trafikkerte områder. Det var Texas der nede, med stadige ran og overfall.

Og politiet tar statig bakmenn. Problemet er bare at det er så mange som står i kø for å ta over.