Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1816
Hei.
Skal på Skrillex konsert i Oslo Spektrum 22 November.
Har vært i Oslo en gang før så er ikke kjent der. Noen som vet om hoteller som ligger i nærheten av Oslo Spektrum? Helst ikke for dyre, da jeg kun skal sove der en natt.

Takker for svar
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Thon Spektrum f.eks..
Thon Hotel Terminus og SAS
Radisson Blu er vel nærmest, hvis ikke er det meste sentralt nok bare det ligger i sentrum. Trikken tar 3-4 min.
det er jo et hotell for omtrent hver kjede i 7min gåavstand til spectrum.... det er vel egentlig bare å velge å vrake og velge den prisklassen som passer best :P
Bruk finn.no eller hotels.com, da får du opp både pris og kart. Personlig kan jeg anbefale Clarion Folketeatret.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
eg bur på anker hotell når eg reiser på skrillex hadde det ganske flott der og er ikkje så langt unna snakkes på skrillex!!

Edit: "hadde det ganske flott der".. altså eg har vert der før ^^
Sist endret av Stakjan; 16. november 2011 kl. 18:28.
Sitat av Stakjan Vis innlegg
eg bur på anker hotell når eg reiser på skrillex hadde det ganske flott der og er ikkje så langt unna snakkes på skrillex!!

Edit: "hadde det ganske flott der".. altså eg har vert der før ^^
Vis hele sitatet...
Ikke veldig langt unna nei, men avstanden mellom det hotellet og spektrum er en av områdene i oslo jeg _ikke_ parkerer ute i på kveldstid og helst _ikke_ går gjennom heller.
Anker har forresten også jevnlige utbrudd av veggdyr. Billig overnatting, men blir fort dyrt om du får skadedyrene med deg hjem i bagasjen...