Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 558
Nå den siste månden har jeg hatt problemer med winamp. Noen ganger etter at jeg har lukket den, og skal åpne den opp igjen etter jeg har f.eks spilt, så får jeg ikke spilt av noen ting. Jeg tenkte nå i dag at jeg kunne prøve med windows media player, men det funket heller ikke. Jeg har også da mistet lyden på PC'en. Etter at jeg har restartet funker alt fint som faen, til det skjer igjen.

Jeg formaterte for en uke siden, fordi dette skjedde, men det skjer fortsatt, har kjørt anti virus de 3 siste mnd og har ikke noen virus på PC'en, og har innstallert det med engang jeg formaterte igjen. Jeg kjører WinXP. Skjønner ikke hvorfor dette skjer.

Jeg har også problemer med å restarte PC noen ganger, jeg må bare bruke restart knappen på PC'en.

Hva kan alt dette være? Begynner å bli rimlig lei dette nå.
▼ ... flere år senere ... ▼
Har du installert de nyeste lyd driverne på pcen din etter at du formaterte den?
Sitat av Fossen Vis innlegg
Har du installert de nyeste lyd driverne på pcen din etter at du formaterte den?
Vis hele sitatet...
I og med at det er SEKS ÅR SIDEN Hofsoe hadde problemene, tror jeg de er fiksa nå.
Hahaha. Beste på lenge : D

Er ikke én Bug som har gjort dette?
Sist endret av dosky; 12. februar 2009 kl. 21:58.
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
Ah, lyddriverene ja. Faen, nå har jeg vært uten lyd i 6 år og så var det en slik fille ting om å gjøre:-P



HEHE. Jeg kan bekrefte at problemene er ordnet :-P Og husker ikke hva som gjorde det. Husker ikke at jeg har hatt problemet en gang. Men takk for svar. Bedre sent enn aldri;-)
Haha, faen, imponert over at Hofsoe faktisk svarte såpass kjapt på denne.
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
Hehe. E-mail varslingen fungerte enda! :-P