Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 6583
Jeg snakker ikke om chatrulette, omegle, eller lignende, men en side der en kan opprette en samtale og en annen kan logge inn i den samme samtalen uten å måtte oppgi person info, helt ikke måtte oppgi noe som helst. Skal ikke brukes til noe sketcy, men har en politisk diskusjon med en jeg ikke tror vil oppgi noe personlig informasjon, samtidig som jeg ønsker å få til en live-samtale med personen. F.eks der jeg åpner en samtale, får en nummer og personen kan bruke det nummeret for å logge inn?

MVH
Stetus
hissig? SELVFØLGELIG vet jeg om den muligheten, men spørsmålet var om det finnes et enklere alternativ enn å måtte lage en hotmail-addr. Ro litt ned, selv om det er litt sent...
tinychat.com er perfekt, du lager et "rom" helt gratis uten registrering, er både tekstchat + mic + cam
takk. (titegn)
IRC er ikke så veldig anonymt så vidt jeg vet. Du deler blant annet IP-adresse med hele omverden, men om det ikke er viktig ville jeg definitivt brukt IRC.
Sitat av Ozma Vis innlegg
IRC er ikke så veldig anonymt så vidt jeg vet. Du deler blant annet IP-adresse med hele omverden, men om det ikke er viktig ville jeg definitivt brukt IRC.
Vis hele sitatet...
Mange (de fleste?) irc-nettverk maskerer IP-adressen slik at den ikke kan vises for andre klienter.

...da vises det på f.eks denne måten:
(dette er hos P2P-NET)
Sist endret av unknown14725; 3. august 2011 kl. 22:57.
Det visste jeg ikke, siden ingen av nettverkene jeg henger på gjør dette.