Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 28692
Sitter med et brett med 25 mg postafen, er trekant på de og jeg lurte på om det er noe som helst rus i dem om jeg snorter en eller et par eller mere? Det står virkningen er i 12 timer.. så muligens ikke så lurt nå. vennligst svar

Er sikkert ikke noe spessiell erfaring noen av dere med dette? men jeg har googlet litt, og ser dårlig ut med folk som har prøvd og sniffe det.

Vis forsiktighet ved bruk av Postafen
dersom du har problemer med å tømme blæren
dersom du har grønn stær
dersom du har en mage-tarmlidelse som gir treg mage
dersom du har myasthenia gravis (en sjelden muskelsykdom)
dersom du lider av demens
dersom du har epilepsi <-- hadde epilepsi når jeg var ung og hadde et par anfall.
dersom du er eldre


fortsatt håper på svar.

Sitat av Cookiem0nstar Vis innlegg
Sitter med et brett med 25 mg postafen, er trekant på de og jeg lurte på om det er noe som helst rus i dem om jeg snorter en eller et par eller mere? Det står virkningen er i 12 timer.. så muligens ikke så lurt nå. vennligst svar

Er sikkert ikke noe spessiell erfaring noen av dere med dette? men jeg har googlet litt, og ser dårlig ut med folk som har prøvd og sniffe det.

Vis forsiktighet ved bruk av Postafen
dersom du har problemer med å tømme blæren
dersom du har grønn stær
dersom du har en mage-tarmlidelse som gir treg mage
dersom du har myasthenia gravis (en sjelden muskelsykdom)
dersom du lider av demens
dersom du har epilepsi <-- hadde epilepsi når jeg var ung og hadde et par anfall.
dersom du er eldre


fortsatt håper på svar.
Vis hele sitatet...
tok nettop en liner, nesten hele.. usikker enda, men sitter faktisk og lurer på om jeg kjenner meg bittelit snodig i venstresiden av trynet. Lol

venstre renner ( der jeg tok den opp.. + øyet renner og ^^ *just for updating* siden det ikke er kommi no svar / posts her

ikke noe effekt på 1 opp hvertfall, vente litt med nummer 2 da men er plass i høyre

knust opp 2 til nå, men porsjonere dem litt.. leste om noen drittunger som faktisk hadde klart å bli sendt på sykehus. er egentlig rimelig erfaren innen tabletter men aldri tatt postafen opp i nesa før. forsiktig lol
Så hvordan er formen nå? har desverre ikke noe nyttig å komme med, siden jeg aldri har prøvd det selv. Men alltids lurt å lese seg inn FØR man tar noe, og ikke etter :P
Formen er ikke stor forskjell, tredje linja svei som faen, slik rar smak/lukt for nesa.. minner om noe svake sovepiller uten trekant.

formen er litt beroligende og nysete :P

Sitat av Darko Vis innlegg
Røyk hasj i stedet.
Vis hele sitatet...
Nei, jeg skal levere urinprøver for og få ritalin. Men har tenkt en del på det, og istedet for ritalin ( som jeg har gått på før ) ikke er noe stort fan av. Har jeg lyst til og spørre om Dexedrin. Noe erfaring med leger i norge og dexedrin?
Jeg må gi deg litt kritikk for å snorte linje på linje med noe du ikke vet hva kommer til å gjøre med deg though. Men det er vel ens eget valg som i alt annet
Sist endret av Ziggomatic; 18. juli 2011 kl. 04:19.
Sitat av Cookiem0nstar Vis innlegg
F



Nei, jeg skal levere urinprøver for og få ritalin. Men har tenkt en del på det, og istedet for ritalin ( som jeg har gått på før ) ikke er noe stort fan av. Har jeg lyst til og spørre om Dexedrin. Noe erfaring med leger i norge og dexedrin?
Vis hele sitatet...
En kjenning av meg får dette på resept, han ga meg ett par stykker på en fest engang, og rusen er som en svak amfetamin rus.
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
En kjenning av meg får dette på resept, han ga meg ett par stykker på en fest engang, og rusen er som en svak amfetamin rus.
Vis hele sitatet...
tok du de opp eller ned? takk

tatt 1 og en halv av postafen nå, og tar siste linja nå.. er ingenting og anbefale bare nysing og sviing^^ ikkeno virkning her tror jeg.

Oppbevares ved høyst 25 ºC. <- her inne er det langt over 30 grader
Bruk ikke Postafen etter utløpsdatoen som er angitt på pakningen <- og de her gikk ut i 2009 ^_^

kan være grund til at jeg ikke får no effekt? og er det vits og ta siste linja om det bare smaker dritt og de er utgåtte?: p
Tror du virkelig man får noen nevneverdig rus av ett legemiddel bare fordi det er rød trekant på pakken?

Om du skal drive å snorte i deg alle legemidler du kommer over i håp om at du skal få en god rus ut av det så ser jeg for meg at du skal slite bra etterhvert, haha :-P

Postafen (Meclozin hydroklorid) er såvidt jeg har skjønt en antihistamin som virker godt mot kvalme (derfor brukt som reisesyketabletter), og årsaken til trekanten er at det kan gjøre deg litt trøtt/sløv, noe som ikke er uvanlig blant mange medisiner.
Det eneste du oppnår med å snorte det der er vel å plage/skade slimhinnene i nesa, pluss bihulebetennelse eller lignende om du er heldig

Nå skal det sies at jeg hverken er noen farmasøyt eller kjemiker, bruker bare sunn fornuft og evnen til å sjekke opp ting. Jeg er heller ingen prippen antidop-person, bare synes det er en smule teit å hive i seg ting man knapt har snøring på hva er.
der er 3 stk tatt. bloskutt å øya å tid for søvn .. klokka er mye, ingen rus.
Sitat av Cookiem0nstar Vis innlegg
tok du de opp eller ned? takk
Vis hele sitatet...
Tok de ned, i den formen jeg fikk dem, tok kanskje 30-40 min før jeg fikk kick.
Skal man først og fremst "ruse" seg på reisesyketabletter funker Marzine mye bedre enn Postafen. Ingen oppfordring!! Men det er virkestoffet i Marzine, cyklizine eller noe, + marzine er hurtigvirkende kvalmestillende, postafen er mer langvarig. Og ja man kan faktisk bli ganske loka på 3-5 stk marzine... Det var idiotiske dager det
I noen land får man kjøpt diphenhydramine som reisesyke tabletter. De funker å ruse seg på men man trenger en god del. (EROWID for dosering).

Har prøvd akkurat det med prostafen men da tok jeg 8 stk og merket veldig lite, men det var en veldig rar følelse som kan forklares som mellow, fortapt følelse som man aldri klarer å fange. Det var det jeg opplevde hvertfall.
Sitat av Cherie Vis innlegg
Skal man først og fremst "ruse" seg på reisesyketabletter funker Marzine mye bedre enn Postafen. Ingen oppfordring!! Men det er virkestoffet i Marzine, cyklizine eller noe, + marzine er hurtigvirkende kvalmestillende, postafen er mer langvarig. Og ja man kan faktisk bli ganske loka på 3-5 stk marzine... Det var idiotiske dager det
Vis hele sitatet...
Om jeg skulle forklart rusen her ville det blitt litt avghengig av psyken din.
Men som regel: Som å være stein (mister ord når man skal snakke, dratt ned i sofan og ja).. men og rastløs, tørst, ikke matlyst... Kan ikke sammenlignes med cannabis da, dette er jo gift... Tar ca 1 time før virkning avhengig av mageinnhold, samt aktivitetsnivå. Varer 2 timer ca... Sniffing var noe dritt, 1 pille og nesa er dau.
Sist endret av Cherie; 19. juli 2011 kl. 01:12.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Cookiem0nstar Vis innlegg
der er 3 stk tatt. bloskutt å øya å tid for søvn .. klokka er mye, ingen rus.
Vis hele sitatet...
Dude, det du gjør grenser til suicidalt. Og er om intet annet ett kraftig tegn på at du bør få deg en hobby. Som de andre sier så er dette totalt idiotisk, om du ikke skjønner det, så har du ett problem og trenger hjelp.
jeg har parlagin forte og jeg får ingen rus av og spise 3 av dem og antar at de er mere kjent for og gi grei rus en de tab dine..
Dexedrin, eller dexies, funker 20x bedre enn rit spør du meg.. funker både å ta de opp og ned, men tror at hvis du tar det i nesa er virkning og virkningstid nedsatt.
Men start rolig!! Ta en eller 2, så kan du fylle på mer etter hvert.
Spiste 3 første gang jeg skulle prøve, søvnløs i 48 timer er ikke kult når jeg egentlig bare skulle være i god form på en fest!
du har hatt 2 inlegg der du vil ruse deg på div rare medisiner hvorfor ikke bare gå og handle seg noe som faktisk virkelig funker?!? dumskap og 15 års alders utforskning og prøve seg på reisetab osv tror jeg utforsket rus på ritaline og stratera og div andre ting da jeg var 14-15....... fiks deg noe som fungerer skikkelig så sparer du deg for mye idiotiske tråder..
Vel, nå har jeg ikke prøvd postafen, men marzine er jo ogaå reisesyke piller. Og de blir du rusa av med sånn 10 stykk. Ser skygger av alt mulig rart. Babier, ulver , mennesker osv.. er litt heftig :P

Men du blir dum av så mange og, glemmer hele tiden hva du skal si. jeg spiste en mynt og sånt. Små kramper, rastløshet også.

Anbefaler ikke.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av mr-martinss Vis innlegg
jeg har parlagin forte og jeg får ingen rus av og spise 3 av dem og antar at de er mere kjent for og gi grei rus en de tab dine..
Vis hele sitatet...
Lulz. Jeg driter i dine tabs, jeg har tatt nok tabletter til å egentlig vite det ikke er noe rus i reisesyke tabsa jeg hadde. Men det var verdt å prøve, ingen her som hadde no svar uansett før dem var i skallenn min. så please, ikke skryt av parlagin forte^^
Sitat av Cookiem0nstar Vis innlegg
Lulz. Jeg driter i dine tabs, jeg har tatt nok tabletter til å egentlig vite det ikke er noe rus i reisesyke tabsa jeg hadde. Men det var verdt å prøve, ingen her som hadde no svar uansett før dem var i skallenn min. så please, ikke skryt av parlagin forte^^
Vis hele sitatet...
Slutt å skryt over at du spiser tabletter.
Sitat av Cookiem0nstar Vis innlegg
Lulz. Jeg driter i dine tabs, jeg har tatt nok tabletter til å egentlig vite det ikke er noe rus i reisesyke tabsa jeg hadde. Men det var verdt å prøve, ingen her som hadde no svar uansett før dem var i skallenn min. så please, ikke skryt av parlagin forte^^
Vis hele sitatet...

Skjønner virkelig ikke at noen kan skryte av å desperat ruse seg på piller, klart ment for noe helt annet enn rus. Denne type idioti og "gi faen"-tilstander er så latterlig patetisk, at jeg finner ikke ord. For meg ville det vært absolutt bunnpunkt i livet mitt og dra store mengder reisesyketabletter gjennom nesa.

Håper dere på et punkt innser dette selv, åpner øynene og tar litt tak. Hvis ikke så kan dere ikke forvente noe annet enn "plata-knekken" i ryggen, og et liv med intet annet enn jævelskap og helvette.
Hvor var det skryting<------
av å desperat ruse seg på piller her i posten da? No place, men desperat rusing var det.

ja, jeg tror vi ser helt likt på saken den dag i dag når vi leser dritten her .

nevermind, jeg sa selv at han skrøyt av forte^^ yaya. Cut the discussions, denna posten er over.
Sist endret av Cookiem0nstar; 25. oktober 2011 kl. 17:55.
Sitat av Cookiem0nstar Vis innlegg
Hvor var det skryting<------
av å desperat ruse seg på piller her i posten da? No place, men desperat rusing var det.

ja, jeg tror vi ser helt likt på saken den dag i dag når vi leser dritten her .

nevermind, jeg sa selv at han skrøyt av forte^^ yaya. Cut the discussions, denna posten er over.
Vis hele sitatet...
Har du tatt noe nå?
Sitat av Aaatcho Vis innlegg
Har du tatt noe nå?
Vis hele sitatet...
nei virker det slik? jeg er 3 dager uten some shit atm.

Sitat av Crabman Vis innlegg
Skjønner virkelig ikke at noen kan skryte av å desperat ruse seg på piller, klart ment for noe helt annet enn rus. Denne type idioti og "gi faen"-tilstander er så latterlig patetisk, at jeg finner ikke ord. For meg ville det vært absolutt bunnpunkt i livet mitt og dra store mengder reisesyketabletter gjennom nesa.

Håper dere på et punkt innser dette selv, åpner øynene og tar litt tak. Hvis ikke så kan dere ikke forvente noe annet enn "plata-knekken" i ryggen, og et liv med intet annet enn jævelskap og helvette.
Vis hele sitatet...
Har du vært i en sånn "gi faen"-tilstand noengang btw? f.eks da kids sniffer dassspray og alt diverse tull. Isåfall bør du ikke dømme
Sist endret av Cookiem0nstar; 25. oktober 2011 kl. 18:04.
en gang jeg var liten (13 år eller no) og ikke klarte å sove spiste jeg sånn 5 postafen fordi jeg husket mamma sa man blir trøtt av de. Men klokka var allerede sånn 5 eller 6 om morgenen så når jeg skulle på skolen var jeg ett vrak.
kan ikke huske noe særlig behagelig rus, men etter en snau time på skolen måtte jeg dra hjem da jeg var så trøtt at jeg såvidt kunne stå på bena, hehe.
hadde glemt husnøkkel den dagen også, så sov på trappa til noen kom.
Denne kulturen med å ruse seg på alle slags ting man finner i skapet til stemora si med en trekant på - jeg klarer ikke å fatte det. Jeg håper du vokser deg av det etterhvert, de fleste gjør vel det. Men det aller verste er dette med att dere absolutt skal putte det i nesa. Det har vel litt med hva dere hører i gjengen deres og hva dere ser på amerikanske filmer.

Du har vel lært nå tenker jeg, og kanskje noen andre som leser denne tråden. Bare håper denne kulturen forsvinner en vakker dag.
Jeg kjenner endel som har ruset seg på endel halvrare greier opp igjennom tidene, da blant annet sopp, lsd, kaktus, mdma, weed, hjemmebrent m.m, men ingen jeg kjenner har noengang raidet pilleskapet til familien. Eller bevisst prøvd å skaffe piller for å ruse seg.

Slik jeg har oppfattet det, så er pillerusing litt lowlife. Ikke like uskyldig som en sopptur på hytta eller en joint om dere skjønner.

Bare meg som har dette synet på rus fra piller?
Sist endret av Bombasa; 26. oktober 2011 kl. 14:10.