Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1412
Vær hilset,

Jeg kjøpte forrige sommer en Thomson tv av modellen nevnt i topic. Denne tv'en vil ikke lenger slå seg på og led'en lampen i fronten blinker med 1 lang og 3 korte blinkintervaller.

Noen som vet hva slags feil dette kan være?
Det står kanskje i brukermanualen, uansett er det neppe noe du kan ordne hjemme. Ta konktakt med selger / leverandør og få kontaktinfo til nærmeste autoriserte serviceverksted. De kan fortelle deg hva lampene betyr og sende servicemann og/eller hente TV'en
Trådstarter
Sitat av Cikey Vis innlegg
Det står kanskje i brukermanualen, uansett er det neppe noe du kan ordne hjemme. Ta konktakt med selger / leverandør og få kontaktinfo til nærmeste autoriserte serviceverksted. De kan fortelle deg hva lampene betyr og sende servicemann og/eller hente TV'en
Vis hele sitatet...
Takk for svar. Årsaken til at jeg lurer på hva led-koden betyr er at jeg er bekymret for at det kan være lynnedslag som står bak feilen. I tilfellet vil garantien ikke lenger kunne benyttes. Da blir jeg nødt til å undersøke forsikringsmuligheter før jeg leverer tv'en til leverandøren, noe jeg helst vil unngå.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av Astory Vis innlegg
Takk for svar. Årsaken til at jeg lurer på hva led-koden betyr er at jeg er bekymret for at det kan være lynnedslag som står bak feilen. I tilfellet vil garantien ikke lenger kunne benyttes. Da blir jeg nødt til å undersøke forsikringsmuligheter før jeg leverer tv'en til leverandøren, noe jeg helst vil unngå.
Vis hele sitatet...
du trenger ikke å si at det har vært lyn da
Trådstarter
Sant, men jeg antar det er en smal sak for de å finne ut?