Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2711
Hei. Jeg er drittlei at det kommer mange tråder som handler akkurat om samme tingene. For eksempel om dere vil vite hvordan man skal røyke hasj, så trykk på søk på den blå linjen oppe og skriv hva dere ønsker å vite om. Det fins garantert mange sånne tråder. Og en annen ting til dere nye brukere: Bruk tida til å forske og les på freak.no før dere begynner å lage tråd, og sjekk først om det er noen tråder som handler om det dere lurer på Er ikke sinna, bare skuffa
Lykke til nye brukere.
det irriterer ikke meg med at folk "glemmer" å søke eller lager nye tråder om noe vi har tråder av fra før som omhandler det samme.

det som irriterer meg er om noen lager en "troll" og folk kommenterer til det uendelige, hvis ingen kommenterer dør tråden naturlig ut men det er det en del som ikke skjønner.

og om noen forklarer litt dårlig eller ikke skriver helt på så skal absolutt nesten flest mulig kommentere det.

men det skal bare en " trigger tråd" så er spammere og trollsa ute på tur.
Sist endret av WhiteHat; 9. juni 2011 kl. 02:50.
TS: Hvorfor synes du det er så ille? Går det utover deg på noen måte? Du jo ikke trykke på tråden.
Sitat av Source Vis innlegg
TS: Hvorfor synes du det er så ille? Går det utover deg på noen måte? Du jo ikke trykke på tråden.
Vis hele sitatet...
Faktiske emner som har et bedre diskusjonspotensiale får ligge på forsiden lengre.
Tror dette er tatt opp før.
Hva skal vi med forum da ? ska ikke forvente at ALLE er IQ klokk til og bruke søke knappen, av og til er søke ordet feil.
Sist endret av justastonedhuman; 9. juni 2011 kl. 04:44.
Sitat av Kain Vis innlegg
Hva skal vi med forum da ? ska ikke forvente at ALLE er IQ klokk til og bruke søke knappen, av og til er søke ordet feil.
Vis hele sitatet...
Da er det ikke verre enn å prøve andre ord.
Det temaet han tar opp er at det er samme type post som dukker opp flere ganger på en uke, og da klarer du nesten ikke å la vær å få opp en post som har samme temaet som du hadde planer om å starte en tråd om.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sniker meg til å henvise hit. Det er diskusjon om å lage newbietråd. Konkrete tråder som tas opp gang på gang tas imot med åpne armer.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Har alle blitt moderatorer her i det siste eller?
Oppfordrer alle til å bruke rapporteringsfunksjonen.
Du gjør jo akkurat det samme selv. Senest i går trålte jeg gjennom en tråd som minnet fryktelig om denne.


Sitat av Jonta Vis innlegg
Sniker meg til å henvise hit. Det er diskusjon om å lage newbietråd. Konkrete tråder som tas opp gang på gang tas imot med åpne armer.
Vis hele sitatet...
Ingen er raskere enn Jonta
Sist endret av Stinson; 9. juni 2011 kl. 10:06.
Mhm.. http://freak.no/forum/showthread.php...valitet&page=3

Igjenom tidene har jeg lest dette her 100 ganger og jeg får vel sitere meitemark.
Sitat av meitemark Vis innlegg
......
Jeg kan feks nevne at ca en gang i halvåret kommer det en tråd som likner veldig mye på dette, der folk beklager seg over kvaliteten, nevner hva de savner og lister opp en rekke "gode" forslag.
Vis hele sitatet...
Dekker jo litt ekstra dette svaret hans men må si han traff spikeren på hodet.
Huff trådstarter, bruk søke funksjonen!
Ganske ironisk at du gjør samme feilen selv, trådstarter.
Sitat av luni Vis innlegg
Har alle blitt moderatorer her i det siste eller?
Vis hele sitatet...
Nei, men siden det er nærmere sommeren har folk mer tid til å kunne sitte på forumet, så plutselig blir det mye mer de legger merke til enn før. Det er derfor det plutselig ser ut som om det er mye av enkelte temaer, tilfeldigvis fordi de også kommer på akkurat samme tid av året. Om våren kommer hasj og folk som skal bruke konfirmasjonspengene.
Irriterer meg over folk som alltid skal lage tråder der de retter på andre og klager hvordan "standaren har gått ned".
Er egentlig mer fascinert. Denne tråden tror jeg man kan finne i alle åpne fora på nettet, og den har stort sett akkurat like mye virkning.
Det som er enda irriterende er når folk klager på at dette har blitt postet og spurt om før, uten at de leser hva TS lurer på, så dem spammer med linker som handler kanskje om samme tema, men spørsmålet er helt annerledes.
Sitat av Tokis Vis innlegg
Hei. Jeg er drittlei at det kommer mange tråder som handler akkurat om samme tingene. For eksempel om dere vil vite hvordan man skal røyke hasj, så trykk på søk på den blå linjen oppe og skriv hva dere ønsker å vite om. Det fins garantert mange sånne tråder. Og en annen ting til dere nye brukere: Bruk tida til å forske og les på freak.no før dere begynner å lage tråd, og sjekk først om det er noen tråder som handler om det dere lurer på Er ikke sinna, bare skuffa
Lykke til nye brukere.
Vis hele sitatet...
hvis du selv hadde giddi å søkt hadde du finni flere som suttrer... he he
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Tokis Vis innlegg
Hei. Jeg er drittlei at det kommer mange tråder som handler akkurat om samme tingene. For eksempel om dere vil vite hvordan man skal røyke hasj, så trykk på søk på den blå linjen oppe og skriv hva dere ønsker å vite om. Det fins garantert mange sånne tråder. Og en annen ting til dere nye brukere: Bruk tida til å forske og les på freak.no før dere begynner å lage tråd, og sjekk først om det er noen tråder som handler om det dere lurer på Er ikke sinna, bare skuffa
Lykke til nye brukere.
Vis hele sitatet...
Denne tråden lever ikke lenge nok til at den gjør nytte for seg. Enten er den død av mangel på interesse ganske snart, ellers blir den slettet fordi brukere strengt tatt ikke skal drive baksetemoderasjon og kjefte på hverandre for forskjellige regelbrudd.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Det som er verre att en tråd dukker opp på nytt i ny og ne er den rabiate slettinga av tråder her inne.
Må vere plass til litt mer her inne!
Mener å huske at vi har hatt denne samtalen før?
Så i min mening er dette like ille.
Sist endret av innblikk; 9. juni 2011 kl. 16:20.